کرونا استفاده از لوازم آرایشی را رونق بخشید!

گزارشی از شرکت تولید لوازم آرایشی و بهداشتی لورآل منتشر شده که نشان می‌دهد این مجموعه در دوره همه‌گیری کرونا، رشد چند برابری در سودآوری داشته است. این در حالی است که نتایج تازه‌ترین بررسی‌ها نشان می‌دهد که شیوع همه‌گیری کرونا تأثیر منفی بر مصرف محصولات آرایشی داشته و اهمیت آرایش در مقایسه با دوره پیش از شیوع بیماری کووید -۱۹ کاهش یافته است.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بهداشت و سلامت، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس و به نقل از یورونیوز، لورآل، شماره یک جهان در صنعت لوازم آرایشی، از ثبت رکوردهای تازه سودآوری و فروش در سال ۲۰۲۱ خبر داد.

در همین زمینه بخوانید:

گروه لورآل با انتشار بیانیه‌ای مطبوعاتی اعلام کرد که سود خالص این گروه در سال مالی گذشته به ۴.۶ میلیارد یورو رسید که نسبت به سال ۲۰۲۰ ، ۲۹ درصد افزایش داشت. درآمد عملیاتی آن نیز از ۵.۲۱ میلیارد یورو در سال ۲۰۲۰ به ۶.۱۶ میلیارد یورو در سال گذشته میلادی رسید. همچنین حاشیه سود این گروه طی دو سال گذشته از ۱۸.۶ درصد به ۱۹.۱ درصد رشد کرد.

راز آسمان پایتخت

بر پایه این بیانیه گردش مالی برندهای زیر مجموعه این گروه از جمله گارنیه، لورآل پاریس، لانکوم و میبلین در سال ۲۰۲۱ به ۳۲.۲۸ میلیارد یورو رسید که افزایش ۱۵.۳ درصدی سود این برند را نشان می‌دهد.

مطابق اعلام گروه لورآل رشد فروش در اروپا، آمریکای شمالی و آسیا زمینه‌ساز اصلی افزایش درآمد و سودآوری این گروه بوده است.

محصولات مراقبت پوستی همچنان طرفدار دارند

دلیل این اتفاق را شاید باید در آن جست که نتایج بررسی‌ها نشان می‌دهد که پس از طی دوره قابل توجهی از استفاده از ماسک و نیز محصولات ضدعفونی نیاز مردم به مصرف محصولات مراقبت از پوست افزایش یافته و به بالاتر از سطح پیش از همه‌گیری رسیده است. استفاده طولانی مدت از ماسک، بسیاری از مردم را دچار جوش، لک و آکنه صورت کرده و پوست دستان عده قابل توجهی نیز از فرط استفاده از ژل‌های ضدعفونی و شستشوی بسیار دچار خشکی و اگزما شده است.

چنان که نتایج بررسی منتشر شده در نشریه اسپرینگراوپن نشان می‌دهد، با وجود تفاوت الگوی تغییر مصرف لوازم آرایشی همچون رُژ لب، مداد چشم و کرم پودر در مناطق مختلف جهان ولی رشد مصرف محصولات مراقبت از پوست در تمامی بازارهای عمده از الگوهای مشابهی پیروی می‌کند؛ تغییری که موجب جبران تأثیر کاهش مصرف لوازم آرایشی شده است!

مرتبط با : لورئال
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز