کرونا جان تازه‌ای به بازار ظروف یکبار مصرف بخشید!

تورهای مسافرتی لحظه آخر

بنا بر گفته‌های فروشندگان در بازار، با همه گیری کرونا، میزان استفاده مردم از ظروف یک‌بار مصرف نسبت به قبل افزایش یافته است.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، به تبع شیوع کرونا، نوع استفاده مردم از ظروف تغییر کرده و استفاده آن‌ها از لوازم یکبار مصرف افزایش یافته؛ بنا بر گفته‌های فروشندگان با افزایش تقاضا در بازار یکبار مصرف‌ها، میزان فروش این ظروف تقریبا دو برابر شده است.

بیشتر بخوانید:

هرچند که در حال حاضر میزان فروش ظروف یک بار مصرف نسبت به سال گذشته کاهش یافته، اما در هرحال این میزان همچنان نسبت به قبل از همه گیری بالا است.

راز آسمان پایتخت

گفتنی است میزان تقاضای پلاستیک از سوی کاسب‌ها  نیز چندان تغییری نکرده است و قیمت هر کیلو پلاستیک نیمه شفاف و شفاف را به ترتیب 42 هزار تومان و 45 هزارتومان اعلام شده است. ضمنا میزان استفاده از پلاستیک‌های سبز و قابل بازیافت با افزایش قیمت‌ها کاهش یافته و مردم دیگر اهمیتی به این موضوع نمی‌دهند.

ثبات قیمت به بازار رونق داد

بنا بر اظهارات مدیر فروش یکی از کارخانه‌های تولید پلاستیک و ظروف یک بار مصرف، به دنبال رشد بازار ظروف یک بار مصرف، قیمت‌ها به یک ثبات نسبی رسیده و این بازار در سال جاری تنها دوبار افزایش قیمت را تجربه کرده است.

سبحان سلیمانی ضمن تاکید بر این‌که علت عدم تغییر قیمت‌ها، ثبات قیمت مواد اولیه بوده است، افزایش قیمت‌های اخیر بازار را نتیجه نوسانات ارزی عنوان کرده است. این ثبات قیمت نسبی در بازار موجبات خرید آسوده مشتریان و همچنین استفاده مجدد از چک در معاملات را فراهم آورده است.

لازم به ذکر است، خرید ظروف یک بار مصرف مرغوب و باکیفیت به واسطه اثرات مخربی که نمونه بی کیفیت آن می‌تواند بر گوارش افراد داشته باشد، بسیار اهمیت دارد. استفاده از ظروف یک بار مصرف غیرپلاستیکی، نظیر ظروف گیاهی و کاغذی بهترین انتخاب در این مورد است.

دو بازار مولوی و بازار باستان برای خرید ظروف یک بار مصرف گزینه‌های بسیار خوبی هستند.

قیمت ظروف یک بار مصرف، با توجه به کیفیت آن‌ها متغیر است، اما بطور کلی درحال حاضر برای خرید یک بسته 20 تایی لیوان یک مصرف نزدیک به 30 هزارتومان و برای ظرف‌های بزرگتر باید نزدیک به 40 هزارتومان هزینه کنید، به طوری که قیمت سینی و آجیل خوری یک بار مصرف از 30 تا 50 هزار تومان متغیر است و یک بسته 25 تایی با کیفیت از بشقاب‌های یک بار مصرف با 35 هزار تومان قابل خریداری است.

اوج آرام
ایده سبز
دادپویان
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز