دوران کرونا بهترین‌ها را برای این خودروساز رقم زد!

اخیرا خودروسازهای لوکس دنیا به دلیل کاهش تعداد تولیدات و رشد قیمتی در دوره کرونا سود زیادی به دست آورده‌اند. شرکت رولزرویس هم از این امر مستثنی نبوده، منتهی این مجموعه دلیل افزایش سود خود را عامل دیگری بیان کرده است.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار خودرو، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، تورستن مولر، مدیرعامل رولزرویس، معتقد است که کرونا باعث شد تا تعداد مسافرت‌ها کم شود و ثروتمندان پول انباشته زیادی داشته باشند. همین امر موجب شده تا این گروه به خرید کالاهای لوکس مثل ماشین‌های برند روی بیاورند. مولر اعلام کرده که در حال حاضر جواب گویی به افزایش تقاضا، چالش اصلی خودروسازان لوکس است. طبق اطلاعات موجود، هم اکنون خودروسازی رولزرویس با حداکثر ظرفیت کار می‌کند.

اخبار مرتبط را بخوانید:

آریاک سفر

میزان تولیدات خودروسازی رولزرویس در دوره کرونا حدود 49 درصد نسبت به زمان قبل از انتشار این ویروس افزایش پیدا کرده است. این خودروساز انگلیسی طی یک سال گذشته 5 هزار و 586 دستگاه اتومبیل به فروش رسانده  که در طول 117 سال فعالیت این شرکت بی‌سابقه محسوب می‌شود.

البته این موضوع به نظر برای تمامی خودروسازان لوکس دنیا اتفاق افتاده است. خودروسازی بنتلی هم هفته گذشته اعلام کرد که میزان فروش آن در سال 2021 بیشتر از 30 درصد بالا رفته و مقدار مذکور برای این مجموعه هم رکورد تازه‌ای محسوب می‌شود.

خودروسازی رولزرویس و اقدامات آن

شرکت خودروسازی رولزرویس در سال 1906 میلادی توسط چارلز رولز و هنری رویس تاسیس شد. این خودروسازی اکنون به عنوان یکی از برندهای معروف در سطح جهان شناخته می‌شود. از شناخته شده‌ترین مدل‌های این خودروسازی می‌توان به فانتوم، ریس و گوست اشاره کرد.

رولزرویس انواع سیستم‌ها و امکانات ایمنی و لوکس را روی مدل‌های مختلف خودروهای تولیدی خود پیاده می‌کند. این مجموعه اخیرا به حوزه تولید راکتورهای هسته‌ای کوچک ورود پیدا کرده است. شرکت رولزرویس با برندهایی مثل بنتلی رقابت دارد.

مرتبط با : بنتلیرولزرویس
نرم افزار حسابداری
آریاک سفر
ایمالز
آسیاتک
آیرومارت-کاماپرس
کاراپلاس-کاماپرس
همراه مکانیک-کاماپرس
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز