کرم ضد آفتاب خوب چی بخرم؟        

ضد افتاب
تورهای مسافرتی لحظه آخر

پوست، وظیفه حفاظت از بدن در برابر ورود میکروب‌ها را بر عهده دارد و به همین دلیل بسیاری از محصولات مراقبت از پوست توسط پزشکان آزمایش می‌شوند. کرم ضدآفتاب از محصولات حیاتی برای محافظت از پوست است که استفاده نکردن از آن منجر به بروز بسیاری از بیماری‌های پوستی مانند لک، کک و مک، پیری پوست، چین و چروک و همچنین سرطان پوست می‌شود.

کاماپرس در این گزارش به بررسی شش تا از بهترین برندهای کرم ضد آفتاب ‌موجود در بازار پرداخته است.

کرم ضد آفتاب ایزدین

ضد آفتاب‌های ایزدین در میان کرم‌های ضد آفتاب خارجی پرچمدار هستند؛ چراکه محصولات این برند همگی از آخرین تکنولوژی‌های روز دنیا برخوردارند و زیر نظر پزشکان پوستی تولید می‌شوند. کرم ضد آفتاب این برند انواع مختلفی دارد و تمامی اقشار از خانم و آقا گرفته تا پیر و جوان، کودک و ورزشکار می­توانند از آن استفاده کنند.Eryfotona Actinica  از بهترین مدل‌های این برند و مورد تایید پزشکان است.  قیمت این محصول از حدود 99000 تومان شروع می‌شود.

ضد افتاب

کرم ضد آفتاب مینرال اون

اشعه‌های UVA خورشید می‌توانند با عبور از پنجره‌های شیشه‌ای نیز به پوست افراد آسیب برسانند و به همین خاطر، پزشکان توصیه می‌کنند که حتی در خانه یا هنگام رانندگی، از کرم ضد آفتاب استفاده شود. برند اون با تولید چندین مدل کرم ضد آفتاب از بهترین برندهای پوستی دنیا محسوب می‌شود. کرم ضد آفتاب مدل فلویید مینرال +SPF50 طرفداران بسیاری دارد. این محصول فرانسوی بسیار سبک وزن است و روی سطح پوست احساس آرامش ایجاد می‌کند. قیمت این محصول از 184000 تومان آغاز می شود.

راز آسمان پایتخت

ضد افتاب

کرم ضد آفتاب تاچا

تاچا نیز جزو بهترین تولیدکنندگان کرم‌های مراقبتی پوست است که طیف مختلفی از انواع کرم ضد آفتاب را در بر می‌گیرد. کرم ضد آفتاب کامل‌کننده منافذ سیلک تاچا باSPF 35  و مواد طبیعی ملایم باعث می‌شود که منافذ مسدود شده پوست به حداقل برسد و همزمان چربی اضافی را بدون خشکی بیش از حد پوست کاهش می‌دهد تا پوست را به وضعیت متعادل برساند. عصاره ابریشم موجود در فرمول این کرم ضد آفتاب، مقداری رطوبت را برای پوست فراهم می‌کند، اما براساس توصیه‌ها بهتر است که از آن روی یک مرطوب کننده استفاده شود. این مدل کرم ضد آفتاب برای استفاده در اطراف چشم آزمایش نشده است. بافت این محصول بسیار سبک بوده و برای آبرسانی، تسکین و کاهش قرمزی پوست‌های خشک و حساس بسیار مناسب است. قیمت این محصول در بازار 6.900.000 می باشد.

ضد افتاب

کرم ضد آفتاب لاروش پوزای

برند لاروش پوزای جزو بهترین کرم‌­ ضد آفتاب و آبرسان با طیف وسیع برای صورت و بدن است. نقاط قوت این کرم ضد آفتاب، جذب سریع و درصد SPF بالای آن است. این کرم با سپر منحصر به فرد این برند یعنیCell-Ox  فرموله شده که برای افرادی با پوست حساس یا مستعد سوزش هم بسیار کارآمد است. این کرم ضد آفتاب را به راحتی می‌­توان برای کل بدن استفاده کرد. قیمت این محصول از 75000 تومان آغاز می شود.

ضد افتاب

کرم ضد آفتاب درماتیپیک

درماتیپیک، یکی از بهترین برندهای کرم ضد آفتاب ایرانی است که کیفیت محصولات آن باعث شده در مدت زمان کم، رضایت حداکثری مصرف‌کنندگان خود را جلب کند. درماتیپیک، کرم ضد آفتاب را در انواع کرم ضد آفتاب رنگی و بدون رنگ برای انواع پوست­ها تولید می‌کند. بافت سبک، جذب بالا و برخورداری از تکنولوژیHelogaurd 365  جهت جلوگیری از تخریب دی ان ای سلولی پوست از مزایای کرم ضد آفتاب درماتیپیک است. قیمت این محصول در بازار از 169000 تومان آغاز می شود.

ضد افتاب

کرم ضد آفتاب استادرم

استادرم نیز یکی از برندهای شناخته شده در حوزه محصولات آرایشی و بهداشتی است. کرم ضد آفتاب استادرم دارای فیلترهای صد درصد معدنی و تحمل بالا در برابر آب و عرق بوده و برای افراد حساس به نور هم مناسب است. این کرم ضد آفتاب دارای تکنولوژی محافظت از دی ان ای سلولی و خاصیت تسکین‌دهندگی و التیام بخشی است؛ از پوست در برابر تاثیرات مخرب بیرونی محافظت و از روند پیری زودرس آن هم جلوگیری می‌کند. استفاده از بیشتر محصولات این برند در زمان بارداری یا هنگام مصرف داروهای آنتی بیوتیک بلامانع است، اما باز هم بهتر است برای این کار با پزشک مشورت کرد. قیمت این کرم در بازار از حدود 356000 تومان آغاز می‌شود.

ضد افتاب

استعلام قیمت انواع کرم ضد آفتاب از «ایمالز»

ایمالز، اولین موتور جست‌وجوی کالا بوده که خریداران را به فروشندگان متصل می‌کند و هیچ‌گونه دخالتی در کارکرد فروشگاه‌های اینترنتی ندارد. این مجموعه فرآیند خرید را تسهیل کرده و با به وجود آوردن یک فضای رقابتی باعث تعدیل قیمت‌ها می‌شود؛ در نتیجه شرایط خرید کالاها با قیمت ارزان‌تر را به وجود می‌آورد. علاقه‌مندان برای ارتباط با ایمالز می‌توانند به صورت حضوری به نشانی تهران، خیابان ولیعصر، تقاطع طالقانی، مجتمع نور تهران، طبقه ۷، واحد ۱۹۰۳ مراجعه کنند یا با شماره تلفن ۰۲۱۹۱۰۰۳۹۳۳ تماس بگیرند. همچنین از طریق نشانی اینترنتی https://emalls.ir می‌توانند کالای مورد نظر را پیدا کرده و پس از مقایسه‌ قیمت در فروشگاه‌های مختلف، محصول را از طریق وبسایت فروشگاه خریداری کنند.

انتهای پیام

مرتبط با : ایمالز
آریاپی
رایانه کمک
روکش مارال
آهن رویال
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز