کرایه یک شب اقامت در ارنگه کرج چقدر است؟

تورهای مسافرتی لحظه آخر

ارنگه، روستای زیبا و خوش آب و هوا در ۱۸ کیلومتری شهرستان کرج است. در واقع ارنگه در ابتدای جاده چالوس واقع شده و با انبوهی از آبشارها، چشمه‌ها و با طبیعتی زیبا یکی از بهترین مقاصد طبیعت‌گردی در نزدیکی شهر کرج است. بنابراین اگر ساکن استان البرز و تهران هستید، می‌توانید در کمتر از 2 ساعت خود را به این روستای زیبا برسانید.

کاماپرس در این گزارش هزینه یک شب اقامت در ارنگه را بررسی می‌کند.

برای اقامت در ارنگه باید یا در خانه‌های واقع شده در این روستا ساکن شوید و یا ویلاهایی در جاده چالوس یا اقامتگاه اجاره کنید و از زیبایی‌های این روستا لذت ببرید.

هزینه اقامت در ارنگه

برای اجاره سوئیتی 50 متری با امکانات کامل در طبقه هم‌کف یک آپارتمان 2 واحدی، باید شبی 250 هزار تومان هزینه کنید. این ویلا در خود ارنگه واقع‌ شده است. در این سوئیت شما با منظره‌ای دل‌انگیز و زیبا روبه‌رو هستید. این اقامتگاه در ارتفاعات واقع شده و بنابراین به اینترنت و آنتن گوشی دسترسی خواهید داشت. حداکثر ظرفیت این ویلا 2 نفر و حداکثر 4 نفر است.

ویلا ارنگه_کاماپرس

کرایه ویلا در ارنگه برای 6 نفر

برای ویلای سه خوابه جنگلی استخردار، با ظرفیت 6 تا 10 نفر شبی 3 میلیون و 200 هزار تومان اجاره باید پرداخت کنید. این اقامتگاه دوبلکس دارای حیاط خلوت ۶۰ متری و روف گاردن ۵۵ متری است. سیستم گرمایش ویلا پکیج و در اقامتگاه بیلیارد، ایرهاکی و فوتبال دستی نیز موجود است.

همچنین ویلای یک خوابه در جاده چالوس با 90 متر بنا که ظرفیت تا 6 نفر را هم دارد، شبی 2 میلیون تومان اجاره داده می‌شود. این ویلا نزدیک به رودخانه است و امکاناتی مانند تخت‌خواب و گاز برای آشپزی دارد. از سوی دیگر می‌توانید یک ویلا در منطقه رادیو دریا با متراژ بنا 102 متر را شبی 900 هزار تومان اجاره کنید. این ویلا مناسب برای 4 تا 8 نفر است، ولی اتاق‌خواب ندارد.

ویلای دربست با دو اتاق خواب در جاده چالوس با ظرفیت 4 تا 8 نفر نیز برای اجاره روزانه آگهی شده است. این ویلا 250 متری با کولر گازی و وسایل آشپزی و حمام، شبی یک میلیون و 600 هزار تومان قیمت دارد.

بیشتر بخوانید

روستای ارنگه کجاست؟

فاصله ارنگه تا جاده چالوس ۲ کیلومتر و البته آسفالت است. در حال حاضر، ارنگه به صورت دهکده‌ای زیبا با خانه‌هایی ویلایی است و قیمت زمین در آن رو به افزایش است.

ارنگه مجموعه روستاهای گوراب، ابهرک، سیجان، سرزیارت جی، چاران و خور است که به همه آن‌ها ارنگه و به مرکز آن‌ها ارنگه بزرگ می‌گویند. در قدیم بخش آسارا یکی از توابع ارنگه بوده است. در اسناد ثبتی، دهستان ارنگه جزو منطقه ۵ تهران درج شده است.

بهترین فصل برای لذت بردن از طبیعت ارنگه بهار و زمان رویش شکوفه‌های سیب و گیلاس و البته پاییز رنگارنگ است. البته در فصل تابستان نیز این روستا بسیار خنک است و شما می‌توانید در آبشار این روستا تنی به آب بزنید.

همچنین ارنگه دارای باغ‌های بسیاری است و از مهمترین میوه‌های آن سیب قرمز، گیلاس، گردو، گلابی و توت هستند. در این روستا قبرستانی قدیمی وجود دارد که به وضوح می‌شود، سنگ‌های بسیار قدیمی و کهن را در آن مشاهده کرد.

انتهای پیام

 

مرتبط با : دیوارشیپورکیلید
آریاپی
آهن رویال
روکش مارال
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز