کدام مدل ساعت امیزفیت را بخریم؟

ساعت هوشمند-کاماپرس

ساعت هوشمند یا اسمارت واچ یکی از گجت‌های جذاب و پرکاربرد در دنیای پرمشغله و مدرن امروز محسوب می‌شود. این گجت پوشیدنی دارای کاربردهای گوناگونی از گوش دادن موسیقی و دستیار صوتی تا تنظیم امور سلامت شما است.

به گزارش کاماپرس به نقل از می لندز، امروزه برندهای متعددی به تولید انواع ساعت هوشمند با قابلیت‌های گوناگون می‌پردازند. برند آمیزفیت شیائومی یکی از کمپانی‌هایی معتبر در زمینه طراحی و تولید گجت‌های پوشیدنی مانند ساعت هوشمند است؛ این برند با نام تجاری هوآمی به همکاری با برند محبوب و پرفروش شیائومی می‎پردازد. کاماپرس در ادامه به معرفی کاربردهای ساعت هوشمند و همچنین انواع ساعت امیزفیت می‌پردازد.

ساعت مچی هوشمند چه کاربردهایی دارد؟

کاربردهای ساعت های مچی هوشمند یا اسمارت واچ‌ها بسیار بیشتر از یک ساعت معمولی برای چک کردن زمان است. این ساعت‌ها در انواع گوناگون و در تناسب با سبک زندگی افراد مختلف طراحی و تولید شده‌اند. برخی از کاربردهای ساعت هوشمند در ادامه بیان شده است.

ساعت هوشمند-کاماپرس

دریافت اعلان‌ها بدون استفاده از گوشی همراه

ساعت‌های مچی هوشمند معمولا قابلیت اتصال به گوشی همراه را دارند و از این طریق شما می‌توانید به راحتی تمام اعلان‌های مهم از برنامه‌های نصب شده در روی گوشی را بر روی ساعت خود داشته باشید. ضمن این‌که ساعت‌های هوشمند دارای اعلان‌های مخصوص مانند حسگر سقوط برای اطلاع به اورژانس در صورت مجروح یا آسیب دیدن شما در صورت سقوط نیز هستند.

مدیریت رسانه و گوش دادن به موسیقی

ساعت مچی هوشمند پس از اتصال به گوشی همراه شما، امکان مدیریت رسانه‌ها بر روی ساعت مانند گوش دادن به موسیقی، دسترسی به پلی لیست، تعویض آهنگ، صدا و مانند آن هستند.

آریاک سفر

تناسب اندام و حفظ سلامتی

یکی از جذاب‌ترین و پرطرفدارترین کاربردهای اسمارت واچ‌ها پشتیبانی از برنامه‌های حفظ سلامت است. این برنامه‌ها معمولا شامل نمایشگر ضربان قلب، شمارش گام و مانند آن برای پیگیری منظم برنامه‌های ورزشی شما است. ضمن این‌که نمونه‌های مدرن‌تر این ساعت‌ها که ضد آب هستند، برای شناگران نیز کاربرد دارند.

پیدا کردن گوشی گمشده!

یکی دیگر از کاربردهای اسمارت واچ، سیستم Find Phone است که به کمک آن به راحتی می‌توانید دستگاه موبایل متصل به آن را پیدا کنید.

پاسخ سریع به تماس‌ها بدون نیاز به استفاده از موبایل

ساعت‌های هوشمند در شرایطی که امکان استفاده از موبایل یا حمل آن وجود ندارد از جمله در هنگام ورزش یا در مکان‌های شلوغ مانند مترو و اتوبوس، امکان پاسخ به پیام‌ و تماس‌ها را فراهم می‌کنند.

ساعت هوشمند-کاماپرس

ساعت آمیزفیت

با داشتن یک ساعت هوشمند در بسیاری از موارد اصلا نیاز به درآوردن گوشی از جیب خود ندارید؛ اسمارت واچ هوشمند آمیزفیت ضمن ایجاد سهولت در امور روزمره، استایلی شیک و منحصر به فرد به شما می‌بخشد. با نصب اپلیکیشن اختصاصی ساعت آمازفیت در گوشی موبایل به تمامی اطلاعات موردنیاز بر روی ساعت مچی خود دسترسی دارید. برای داشتن یک سبک زندگی سالم، انواع ساعت آمیزفیت در ادامه معرفی شده‌اند.

ساعت هوشمند شیائومی آمیزفیت T-Rex Pro

قیمت: 3 میلیون و 980 هزارتومان

این مدل از ساعت‌های آمیزفیت علاوه بر ارائه تمامی کاربردهای یک ساعت هوشمند برای رفع امور روزمره، نزدیک به 100 برنامه ورشی را نیز ارائه می‌کند. از قابلیت‌های این محصول مقاومت بالای آن در برابر ضربه و آب و قابلیت اندازه‌گیری سطح اکسیژن، ضربان قلب، کیفیت خواب و ارزیابی سلامت است. ضدآب بودن این محصول سبب شده تا تبدیل به گزینه موردعلاقه ورزشکاران حرفه‌ای به ویژه شناگران و قایق‌رانان باشد.

ساعت هوشمند آمازفیت GTR 3

قیمت: 3 میلیون و 950 هزار تومان

برند آمیزفیت این محصول را با الهام از ساعت‌های کلاسیک با بدنه‌ای گرد و در دو رنگ مشکی و خاکی تولید کرده است. از قابلیت‌های جذاب این محصول می‌توان به پشتیبانی آن از دستیار صوتی الکسا اشاره کرد. این ساعت ضد آب بوده و با تحمل فشار آب 5 اتمسفر در عمق 50 متری در آب‌های آزاد، شنا در استخر و محیط های مرطوب مانند حمام قابل استفاده است. دیگر ویژگی‌های این ساعت شامل پشتیبانی از 150 فعالیت ورزشی، سنسور ضربان قلب، حسگر شتاب سنج، اندازه‌گیری اکسیژن خون، ارزیابی کیفیت خون، یادآور قاعدگی برای بانوان و غیره است.

ساعت هوشمند آمیزفیت شیائومی مدل GTR نسخه 42 میلیمتری

قیمت: 1 میلیونو 680 هزارتومان

طراحی تلفیقی این محصول ساعت‌های کلاسیک و هوشمند، آن را به گزینه بسیار مناسبی برای استفاده در جلسات رسمی و همچنین انجام فعالیت‌های ورزشی تبدیل کرده است. این محصول دارای مقاومت خوبی در برابر آب در هنگام بارش برف و باران و دوش گرفتن است. از قابلیت‌های این محصول می‌توان به پشتیبانی از 12 حالت ورزشی، نظارت بر ضربان قلب و کنترل کیفیت خواب اشاره کرد.

ساعت هوشمند-کاماپرس

ساعت هوشمند آمیزفیت را از کجا بخریم؟

یکی از نکات مهمی که هنگام خرید وسایل هوشمند مانند اسمارت واچ باید به آن توجه داشته باشید، اصل بودن کالای مورد نظر است. برای خرید کالای اصل تنها باید به سراغ فروشگاه‌های معتبر بروید، در غیر اینصورت ممکن است با صرف هزینه بسیار، یک ساعت هوشمند تقلبی خریداری کنید. فروشگاه می‌لندز ، یکی از فروشگاه‌های معتبر برای خرید محصولات شیائومی است.

می‌لندز

فروشگاه اینترنتی می‌لندز به شکل تخصصی در عرضه و فروش محصولات برند شیائومی از جمله ساعت هوشمند و ساعت آمیزفیت فعالیت می‌کند. خرید از مجموعه می‌لندز ضمن ایجاد اطمینان از اصل بودن کالا، دارای مزایایی چون ارسال سریع، گارانتی بازگشت و همچنین ارائه برخورداری از مشاوره تخصصی برای خرید مناسب‌ترین ساعت هوشمند است.

انتهای پیام

مرتبط با : می لندز
نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز