کدام عطرها در سه ماه اول سال 1403 پرطرفدار بودند؟

کدام عطر در سه ماه اول سال پرطرفدار بودند؟ کاماپرس
تورهای مسافرتی لحظه آخر

در انتخاب و خرید یک عطر مناسب به طور معمول درکنار فاکتورهایی مانند شخصیت و ذائقه شخصی، فصلی که در آن قرار داریم و آب و هوایش را نیز درنظر می‌گیریم. بزرگ‌ترین مزیت این کار این است که باعث می‌شود عطر مورد نظر ما بهترین پرفورمنس و نمایش خود را داشته باشد و درنهایت استایل جذاب‌تری داشته باشیم. عطرهایی که در فصل‌های نامتناسب استفاده می‌شوند معمولا سردردهای شدیدی ایجاد می‌کنند و به طور کلی جذابیت رایحه را، هرچند گران یا پرتقاضا، زیر سوال می‌برند.

کاماپرس در این گزارش، پرطرفدارترین عطرهای سه ماه اول سال 1403 را معرفی می‌کند.

عطر تیری موگلر وومنیتی (Thierry Mugler – Womanity EDP)

وومنیتی یک عطر زنانه با طبع معتدل است که برای اولین بار در سال 2010 از مبدا فرانسه به بازار معرفی شد. عطارهای این عطر، رالف شولگر و الکسیس دادیه، آن را با ترکیبی از نت‌های انجیر، برگ انجیر، درخت انجیر و خاویار به عاشقان این میوه تقدیم کردند تا یکی از بهترین عطرهای این دسته با پخش بوی 8.4 از 10 امتیاز باشد.

رایحه دوست‌داشتنی این عطر کمی به زمان نیاز دارد تا خودش را برای مخاطب به نمایش بگذارد؛ البته که توصیه نمی‌کنیم این عطر را به صورت بلایند بای یا بدون بو کردن خریداری کنید و بهتر است اگر به این مدل از رایحه‌های علاقه‌مند هستید حتما به صورت حضوری آن را بررسی کنید. وومنیتی با قیمت 15 میلیون تومان در حجم 80 میلی‌لیتر به فروش می‌رسد.

عطر تیری موگلر وومنیتی (Thierry Mugler - Womanity EDP)

بیشتر بخوانید:

عطر پافومز د مارلی پگاسوس (PARFUMS de MARLY – Pegasus)

عطر مردانه پگاسوس از برند د مارلی از سال 2011 تا امروز یکی از عطرهای محبوب و ماندگار در بین آقایان بوده است. این عطر که در گروه بویایی عطرهای فوژه‌ای قرار می‌گیرد یک عطار ایرانی به نام حمید مراتی کاشانی دارد که طبق نظر برخی از کاربران، همین علت اصلی سازگاری بالای رایحه پگاسوس با ذائقه ایرانیان است.

نت‌های تیز این عطر از چند اسانس اصلی تهیه شده‌اند که ملموس‌ترین آن‌ها اسانس‌های ترنج، وانیل، یاس و بادام هستند؛ به همین خاطر بیشترین طبعی که از این محصول دریافت می‌کنیم، طبعی گرم و شیرین است که بیشتر برای فصل‌های سرد سال کاربرد دارد. د مارلی پگاسوس با قیمت حدودی 18 میلیون تومان در حجم 125 میلی‌لیتر قابل سفارش است.

عطر پافومز د مارلی پگاسوس (PARFUMS de MARLY – Pegasus)

عطر بولگاری جاسمین نویر (BVLGARI – Jasmin Noir EDP)

وقتی نام صوفی لامه و کارلوس بنایم را در لیست عطاران یک محصول می‌بینیم، بدیهی است که انتظار داشته باشیم جزو محصولات محبوب قرار بگیرید. جاسمین نویر از برند بولگاری که در سال 2008 توسط این شرکت به دنیای رایحه‌ها وارد شد، عطری گرم و منطبق با حال و هوای زنانه است.

گاردنیای یاسمنی، یاس، بادام، روایج چوبی، نعناع هندی و وانیل، اصلی‌ترین نت‌های به کاررفته در این عطر هستند که رایجه‌ گلی و ایتالیایی آن را می‌سازند. این عطر در حال حاضر در حجم 100 میلی‌لیتر و با قیمت 13 میلیون و 800 هزار تومان در دسترس علاقه‌مندان قرار گرفته است.

عطر بولگاری جاسمین نویر (BVLGARI - Jasmin Noir EDP)

عطر کرید اونتوس (CREED – Aventus)

فرقی نمی‌کند در کدام ماه‌های سال قرار گرفته باشیم، کرید اونتوس از با بیش از 10 سال سن همچنان پای ثابت عطرهای پرطرفدار در بین آقایانی است که به رایحه‌های خنک و میوه‌ای علاقه دارند. این عطر که درحجم 100 میلی‌لیتر حدود 20 میلیون تومان قیمت دارد، از اسانس‌هایی همچون ترنج، سیب، آناناس، رز، یاس و وانیل تهیه شده و یک عطر ماندگار با پخش بوی بالا برای فصل پیش رو به شمار می‌آید.

عطر کرید اونتوس (CREED – Aventus)

انتهای پیام

مرتبط با : آقای عطرعطرافشانعطرش
آهن رویال
آریاپی
روکش مارال
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز