کترینگ چیست؟ مزایای سفارش غذا از کترینگ ها

کترینگ کیبو - کاماپرس
ژیوار

به طور کلی کترینگ یک واژه انگلیسی است که به معنی تهیه تخصصی انواع غذا و نوشیدنی برای مکان‌های خاص است. در کترینگ‌ها غذا و نوشیدنی‌ها در محلی مشخص درست شده و سپس برای مراکز مختلف سرو می‌شوند. از انواع کترینگ‌های غذا می‌توان به کترینگ هواپیمایی، کترینگ بیمارستانی، کترینگ قطار، کترینگ هتل، کترینگ رستورانی و حتی کترینگ غذای رژیمی اشاره کرد. هر کدام از این کترینگ‌ها، با توجه به نیاز کاربران، خدمات خاص خودشان را ارائه می‌دهند؛ بدین معنا که مواد اولیه، دورچین و نوع نوشیدنی‌ها مطابق با خواست سفارش دهنده و امکانات کترینگ انتخاب و عرضه می‌شوند.

در گذشته تنها چیزی که با شنیدن نام کترینگ در ذهن اکثر مردم تداعی می‌شد آشپزخانه‌های بزرگ صنعتی بود که خدمات غذای مجالس و مهمانی ها را ارائه می‌کردند اما واقعیت این است که با رونق گرفتن بیشتر مهمانی‌های مناسبتی مثل جشن تعیین جنسیت، تولد، فارغ‌التحصیلی و … این دست آشپزخانه‌ها نیز تلاش کردند با تخصصی کردن خدمات خود، در قالب تشریفات عمل نمایند تا از این طریق بتوانند رضایت هر چه بیشتر مشتریان خود را جلب نموده و پروسه برپایی مراسم را برای آن‌ها آسانتر کنند.

به این ترتیب کترینگ‌های کنونی نه تنها در حوزه عرضه غذاهای متنوع، حرفه‌ای‌تر عمل می‌کنند بلکه در زمینه برگزاری جشن‌ها و مراسم‌های گوناگون اعم از جشن فارغ‌التحصیلی، مراسم ترحیم و جشن‌های مناسبتی نیز به شکلی تخصصی ورود کرده‌اند، بنابراین شما شاهد مجموعه‌ای از خدمات‌دهی کترینگ‌ها در تهیه غذا، گل‌آرایی، شمع‌آرایی، دیزاین باغ، معرفی سالن زیبایی برای عروس، معرفی گروه عکاسی و فیلمبرداری و … هستید.

کترینگ کیبو به عنوان بزرگترین آشپزخانه صنعتی میرداماد مفتخر است که با بیش از یک دهه فعالیت اجرایی در حوزه ارائه انواع غذاهای ایرانی و فرنگی با منویی متنوع و کیفیتی ممتاز توانسته‌است رضایت مشتریان خود را به بهترین نحو جلب نماید.

کترینگ - کاماپرس

دریان سفر امید

کترینگ‌ های رژیمی چه تفاوتی با دیگر کترینگ‌ ها دارند؟

کترینگ‌های مختلف هواپیمایی، قطار، هتل و بیمارستان‌ها منو غذایی خود را مطابق با نیازهای کاربران‌شان تعیین می‌کنند. بر همین اساس، کترینگ‌های ارائه دهنده غذای رژیمی‌ نیز مبنای تنظیم منو خود را بر اساس مواد اولیه رژیمی با میزان چربی و قند کنترل شده انتخاب می‌کنند برای مثال شما می‌توانید لیستی از غذاهای رژیمی مثل برگر گیاهی، پاستای سبزیجات و … را در لیست این نوع کترینگ‌ها مشاهده کنید.

کترینگ کیبو نیز با عنایت به تغییر الگوی غذایی مردم ایران در چند سال اخیر و استقبال ویژه آن‌ها از غذاهای رژیمی و سالم، لیستی متنوع از اینگونه خوراکی‌ها را به منو روزانه خود اضافه نموده‌است. به این ترتیب شما می‌توانید جهت سفارش آنلاین غذا از این آشپزخانه بزرگ صنعتی با شماره تلفن ۴۳۰۰۰۰۲۴۲_۰۲۱ تماس حاصل کنید. این مجموعه آمادگی ارائه هر نوع غذای رژیمی با ظرفیت ۵۰۰۰ پرس در روز برای کلیه بیمارستان‌ها و مجموعه‌های ورزشی تهران بزرگ را دارد.

کترینگ - کاماپرس

مزایای غذای کترینگ

آشپزخانه‌های بزرگ صنعتی تحت عنوان کترینگ، از استانداردهای خاصی برای تهیه غذا استفاده می‌کنند و فعالیت آن‌ها دائما از سوی مراجع زیربط رصد می‌شود.  رعایت بهداشت محیط و پرنسل در کنار استفاده از مواد اولیه سالم و تازه دو ‌اصل مهم در عملکرد کترینگ‌ها است. در این آشپزخانه‌ها با اتکا به هنر و مهارت سرآشپزهای ماهر و با استفاده از وسایل صنعتی مناسب حجم زیادی غذا در روز طبخ و به دست مشتریان می‌رسد. به این ترتیب سفارش آنلاین غذای ایرانی و فرنگی از یک کترینگ معتبر و خوش‌نام مانند آشپزخانه صنعتی کیبو مزایای زیر را دارد:

  • صرفه‌جویی در زمان و هزینه‌ها
  • سفارش غذای دلخواه و بهره‌مندی از منوی متنوع غذاها
  • ارائه غذا در پک‌های بهداشتی و وکیوم‌شده
  • امکان سفارش غذای شرکتی، مجالس و مهمانی‌ها با قابلیت ارائه بیش از ۵۰۰۰ پرس غذا در روز
  • عدم نیاز به مراجعه حضوری و استفاده از خدمات سفارش غذای تلفنی و آنلاین
  • امکان سفارش انواع غذای رژیمی و محلی
  • کیفیت بالا و طعم بی‌نظیر
  • امکان سرو غذا در محل یا سازمان مربوطه

انتهای پیام

مرتبط با : کیبو
نهال گشت
سازگار ارقام
آژانس هرمس 724
روکش مارال
تورهای مسافرتی لحظه آخر
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز