کاهش هزینه پروژه‌ های ساختمانی با انتخاب قیمت میلگرد مناسب

میلگرد - کاماپرس
ژیوار

میلگرد یکی از مصالح مهم در ساختمان سازی است که بدون آن کار ساخت و ساز پیش نمی‌رود و عملا اسکلت‌بندی ساختمان شکل نمی‌گیرد. فعالان حوزه ساخت و ساز قبل از شروع به کار، قیمت میلگرد مد نظر خود را از درگاه‌های مطمئن رصد می‌کنند.

کاماپرس در این گزارش نحوه خرید میلگرد باکیفیت و با قیمت مناسب را شرح داده است.

اهمیت اطلاع از قیمت میلگرد

ساخت‌و‌ساز اصولی خانه نیازمند پایه‌گذاری درست است که این کار با تیرآهن و انواع میلگرد انجام می‌شود. برای تامین میلگرد باید استانداردهای کیفی و نیازهای پروژه را در نظر گرفت و سپس اقدام به خرید کرد. قبل از خرید باید قیمت میلگرد را از درگاه‌های مختلف استخراج و روند آن را تحلیل کرد، زیرا قیمت میلگرد همواره در نوسان است و بی‌گدار به آب زدن می‌تواند سبب افزایش قیمت تمام شده ساخت و ساز شود.

میلگرد - کاماپرس

راهنمای خرید میلگرد باکیفیت

افراد قبل از خرید باید کیفیت میلگرد را بسنجند. میلگردهای تولیدی از نظر ابعاد، ترکیب شیمیایی و خواص مکانیکی، تایید شده هستند، ولی خرید این محصول از برندهای معتبر و باسابقه بهتر است.

دریان سفر امید

باید از بین میلگردهای موجود در بازار بهترین انتخاب انجام شود. میلگردهای ساختمانی انواع مختلفی دارند که از جمله آنها می‌توان به نوع ساده، آجدار و فولادی ضدزنگ اشاره کرد. هر کدام از این نوع میلگردها کاربرد خاصی دارند و افراد متناسب با هدف و نوع استفاده خود باید یکی را انتخاب کنند. به عنوان مثال، میلگرد آجدار به دلیل داشتن سطح ناهموار به بتن بهتر می‌چسبد و کاربردش در پروژه‌های ساختمانی بیشتر است.

با توجه به نوع سازه و ابعاد آن باید اندازه و قطر میلگردها را تعیین و سپس برای تهیه میلگرد اقدام کرد. برخی تصور می‌کنند که خرید میلگرد با هر قطری اشکال ندارد؛ در حالی که اگر قطر میلگرد کمتر از اندازه مهندسی مورد نظر باشد، احتمالا مقاومت و استحکام پروژه نیز کاهش پیدا خواهد کرد و اگر قطر میلگردها بیش از اندازه مد نظر باشد، قیمت تمام شده پروژه بالا خواهد رفت.

قبل از خرید میلگرد لازم است که نرخ آن مورد بررسی دقیق قرار گیرد و سپس با در نظر گرفتن آن، خرید انجام شود. قیمت میلگرد تحت تاثیر نوع، کیفیت و برند آن متفاوت است و خرید میلگرد باید با در نظر گرفتن این سه ویژگی انجام شود. قبل از خرید میلگرد باید مقایسه قیمت نیز انجام داد. مقایسه قیمت به سازندگان کمک خواهد کرد که بهترین قیمت را با در نظر گرفتن بودجه پروژه خود پیدا کنند.

یکی دیگر از نکات مهم برای خرید میلگرد مناسب و کمتر شدن هزینه پروژه‌هایی که بر پایه میلگرد هستند، سفارش این محصول یا خرید آن از تامین کنندگان معتبر است. تامین کنندگان معتبر، میلگردهایی با استاندارد و کیفیت مناسب را به دست خریداران می‌رسانند. همچنین آنها همواره خدمات پس از فروش دارند و در صورت بروز مشکل در فرآیند خرید و ارسال میلگرد، پاسخگوی مشتریان خود هستند.

بررسی قیمت سه مدل میلگرد در یک سایت معتبر

شرکت «تهران آهن» با دارا بودن تخصص در زمینه قوطی و پروفیل، تیرآهن، میلگرد، لوله، ستونی، ورق و کلیه آهن آلات صنعتی و ساختمانی به مشتریان این مقاطع فولادی و آهنی خدمت رسانی می‌کند؛ بنابراین بهتر است که میلگرد را از درگاه تهران آهن خریداری کرد. این مجموعه، ارائه دهنده قیمت انواع میلگرد با توضیح جزئیات آن است. طبق اطلاعات این درگاه، قیمت میلگرد آجدار برند “جهان فولاد سیرجان” با سایز 32 در حال حاضر 24 هزار و 90 تومان، میلگرد آجدار 32 “کاوه تیکمه داش” 25 هزار و 680 تومان و قیمت میلگرد آجدار 32 “میانه” 25 هزار و 270 تومان است.

علاقه‌مندان برای اطلاع از قیمت میلگرد و خرید محصولات فلزی می‌توانند به وبسایت https://tehran-ahan.com مراجعه کنند یا با شماره تلفن 02186073000 تماس بگیرند.

انتهای پیام

مرتبط با : تهران آهن
آژانس هرمس 724
تورهای مسافرتی لحظه آخر
روکش مارال
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز