کاربوم ؛ هر آنچه باید بدانید

کاربوم-کاماپرس
ژیوار

کاربوم یکی از پربازدیدترین سایت‌های کاریابی ایران است. شرکت دانش بنیان توسعه سرمایه انسانی آریا سابین، مالک این سامانه است.

کاماپرس در ادامه به معرفی کاربوم و خدمات آن می‌پردازد؛

* کاربوم که در ابتدا با عنوان تلنت‌یاب فعالیت می‌کرد، در سال ۱۳۹۷ به کاربوم تغییر نام داد.

* طبق اطلاعات موجود در سایت کاربوم، بیش از ۱۴ هزار شرکت با این مجموعه همکاری می‌کنند. ۴ هزار آگهی شغلی و ۵۰۰ هزار رزومه کارجویان نیز در این سامانه در دسترس کاربران قرار دارد.

کاربوم به کارفرمایان کمک می‌کنند تا آگهی‌های استخدام را به شیوه‌ای موثر تهیه کنند. این سامانه پس از دریافت اطلاعات کارجویان، اقدام به پالایش رزومه‌ها می‌کند و آنها را به صورت دسته‌بندی‌شده در اختیار شرکت‌ها قرار می‌دهد. این غربالگری رزومه‌ها، منجر به صرفه‌جویی در هزینه و زمان کارفرمایان می‌شود.

دریان سفر امید

* کاربوم همچنین به کارفرمایان این امکان را می‌دهد تا ویژگی‌های شخصیتی و رفتاری کارجویان را برای موقعیت‌های شغلی مختلف مورد ارزیابی قرار دهند.

* کارجویان می‌توانند بر اساس مهارت‌های متنوعی که دارند، برای موقعیت‌های شغلی مختلف، رزومه‌های جداگانه‌ای برای خود تنظیم کنند.

* یکی از ویژگی‌های کاربوم، ارائه اطلاعات مختلف از محیط کاری شرکت‌ها و سازمان‌ها است. این اطلاعات به کارجویان کمک می‌کند تا بدون مراجعه حضوری به دفاتر شرکت‌ها، با محیط کاری آنها آشنایی نسبی پیدا کنند.

کاربوم-کاماپرس

* در کاربوم چندین تست روان‌شناختی در دسترس کاربران قرار گرفته تا بتوانند ویژگی‌های کاری و شخصی خودشان را بهتر بشناسند.

* در سایت کاربوم یک مجله اینترنتی منتشر می‌شود که حاوی مطالب متنوعی درباره مدیریت کسب و کار، رشد شغلی، شیوه‌های موثر نگارش رزومه، مراحله مصاحبه شغلی و… است.

* معرفی کتاب‌های مرتبط با کسب و کار یکی دیگر از بخش‌های سایت کاربوم است. این کتاب‌ها به کارجویان کمک می‌کنند تا شناخت و آگاهی بیشتری نسبت به محیط‌های کاری پیدا کنند.

* در سایت کاربوم چند عنوان کتاب الکترونیک به صورت رایگان در دسترس کاربران قرار داده شده است. «چطور هر چیزی را به هر کسی بگوییم؟»، «مهارت‌های آینده»، «هنر انتخاب مسیر شغلی» و «۳ گام برای استخدام موفق» عناوین برخی از این کتاب‌ها است.

* کاربوم با هدف تقویت مهارت‌های کارجویان و کارفرمایان، یک سایت آموزشی با عنوان وب‌یاد راه‌اندازی کرده است. در این سایت محتواهای ویدئویی و آموزشی در دسترس کاربران قرار داده شده است.

* کاربوم از وزارت کار و رفاه اجتماعی، مجوز کاریابی الکترونیک دریافت کرده است. این سایت همچنین نماد اعتماد الکترونیکی را نیز از وزارت صمت اخذ کرده است.

* دیجی‌کالا، آسان‌پرداخت، مپنا، همکاران سیستم، تومن، تپسی، کارگزاری فارابی، کارگزاری آگاه، شیپور، ارتباط فردا، فناپ و رامک از جمله شرکت‌هایی هستند که با کاربوم در زمینه جذب نیروی انسانی همکاری می‌کنند.

انتهای پیام

مرتبط با : کاربوم
نهال گشت
آژانس هرمس 724
تهران آهن
سبیت
روکش مارال
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز