کاربردی ترین هدیه روز مرد برای آقایان دوچرخه سوار

کاربردی ترین هدیه روز مرد برای آقایان دوچرخه سوار کاماپرس
تورهای مسافرتی لحظه آخر

هدیه روز مرد برای آقایان دوچرخه‌سوار با سایر آقایان کمی متفاوت است. آن‌ها عاشق جهان صلح‌آمیز و ارتباط موثر و دوستانه با طبیعت‌ هستند، پس شاید کاربردی‌ترین هدیه مرد که آن‌ها را سرحال می‌کند، لوازم تجهیز دوچرخه‌‌شان است. دوچرخه‌ای که سلاح نرم آن‌ها برای نبرد با آلودگی‌های مدرن است.

کاماپرس در ایم گزارش به معرفی کاربردی‌ترین هدیه روز مرد برای آقایان دوچرخه‌سوار می‌پردازد.

عینک Julbo مدل CYRIUS J75935140

عینک مخصوص دوچرخه‌سواری جولبو همراه با بند قابل تنظیم برای صورت‌های مختلف مناسب است. لنز عینک جولبو  CYRIUS J75935140 از یک لنز فتوکرومیک استوانه‌ای تشکیل شده است.

این مدل لنزها به‌صورت خودکار نسبت به تابش شدید خورشید واکنش نشان داده و از خشکی و آسیب چشم هنگام دوچرخه‌سواری جلوگیری می‌کنند. این عینک با وزن 120 گرم و قیمت تقریبی 5 میلیون و 300 هزار تومان، یک عینک سبک و ایده‌آل برای هدیه روز مرد است که می‌توانید از فروشگاه کبود اسپورت تهیه کنید.

عینک Julbo هدیه روز مرد کاماپرس

بیشتر بخوانید:

کلاه بزرگسال اندرو CAPRIOLO کد HC-043

کلاه اندرو مناسب هدیه روز مرد برای دوچرخه‌سواران بزرگسال است که یک بند در زیر چانه و 17 سوراخ برای تبادل بهتر هوا در سر دارد. این کلاه هم‌چنین دارای پد قابل شست‌و‌شو و خاصیت ضدتعریق است که آن را برای استفاده در دوچرخه‌سواری‌های طولانی‌مدت مناسب می‌کند. اندرو CAPRIOLO کد HC-043 با قیمت حدودی 2 میلیون و 900 هزار تومان از سایت آیبایک قابل سفارش است.

کلاه بزرگسال اندرو هدیه روز مرد کاماپرس

زانو بند فول گارد آلویز ویگور

زانوبند آلویز ویگور از فوم‌های ای یو وی تشکیل شده که از منعطف‌ترین و بادوام‌ترین فوم‌هخای موجود در بازار هستند. درکنار فوم EVA تخصصی این زانوبند دارای گاردهای دایرهای شکل و قطعات ضربه‌گیر استخوان است که باعث حفاظت بهتر و موثرتر از زانوها می‌شوند. زانوبند فول گارد آلویز ویگور با قیمت حدودی 1 میلیون و 20 هزار تومان، مناسب دوچرخه‌سواران بالای 5 سال، توسط فروشگاه دوچرخونه عرضه شده است.

زانو بند فول گارد آلویز ویگور هدیه روز مرد کاماپرس

قمقمه دوچرخه لیو جاینت Bike Water Bottles Giant LIV

قمقمه لیو جاینت از پلاستیک فاقد ماده بیسفنول آ ( BPA ) تشکیل شده که برای استفاده انواع گروه‌های سنی کاربردی است. این قمقمه با نازل لوله‌ای و حجم 750 سی‌سی، حجم آب مناسبی را دراختیار دوچرخه‌سواران قرار می‌دهد.

تکنولوژی به‌کار رفته در بطری دوچرخه‌سواری لیو جاینت، clean spring است و قابلیت فشرده شدن و آنتی‌باکتریال دارد. قیمت روز این محصول در فروشگاه یوبایک 376 هزار تومان است.

قمقمه دوچرخه لیو جاینت هدیه روز مرد کاماپرس

مچ بند هوشمند شیائومی مدل Mi Band 7 Global Version

مچ بند هوشمند شیائومی با پشتیانی از 120 حالت ورزشی و سنوسرهای حساس ضربان قلب و کنترل سطح اکسیژن خون، یک گجت بسیار کاربردی برای دوچرخه‌سواران محسوب می‌شود.

باتری لیتیومی این مچ‌بند با ظرفیت 180 میلی‌آمپر این امکان را فراهم می‌کند تا در بازه 9 تا 15 روزه از آن استفاده کنید. دیجی کالا Mi Band 7 Global Version را با قیمت تقریبی 1 میلیون و 700 هزار تومان به‌فروش می‌رساند.

مچ-بند-هوشمند-شیائومی-مدل-هدیه-روز-مرد-کاماپرس

چراغ جلوی اینفینی INFINI مدل TRON500

حسگر نوری چراغ جلوی اینفینی به‌صورت خودکار و باتوجه به شرایط نوری محیط بیرونی، روشنایی چراغ را تنظیم می‌کند تا از این‌طریق از هدررفت انرژی باتری و تصادفات جلوگیری کند. چراغ‌ INFINI مدل TRON500، با تکیمل دوچرخه‌سوار در مناطق تاریک از برخورد او به عابران و موانع پیشگیری می‌کند. این محصول با قیمت حدودی 1 میلیون و 800 هزار تومان از سایت دوچرخستان قابل خریداری است.

چراغ-جلوی-اینفینی-هدیه-روز-مرد-کاماپرس

خورجین دوچرخه راکبراس

خورجین راکبراس در وزن 1.150 گرمی و دو رنگ زرد و مشکی در فروشگاه اینترنتی جاوید بایک عرضه می‌شود. این خورجین از نایلون D840,پلی اورتان ترموپلاستیک است که قابلیت کشسانی بالا، مقاومت قابل توجهی دربرابر آب، روغن، گریس و سایش دارد.

هر قیمت خورجین دوچرخه راکبراس 27 لیتر حجم دارد که گنجایش مناسبی را برای جاگیری لوازم دوچرخه‌سواران فراهم می‌کند. این محصول درحال حاضر با قیمت تقریبی 4 میلیون و 900 هزار تومان به‌فروش می‌رسد.

خورجین دوچرخه راکبراس هدیه روز مرد کاماپرسجاوید بایک

 

پایان پیام

مرتبط با : دیجی کالافروشگاه ایبایکفروشگاه دوچرخستانفروشگاه دوچرخونهفروشگاه راکبراس ایرانفروشگاه کبود اسپرتفروشگاه یوبایک
آهن رویال
آریاپی
روکش مارال
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز