جذاب ترین ست مردانه برای هدیه روز پدر

تورهای مسافرتی لحظه آخر

چک کردن آیتم‌های مرتبط با ست لباس، علاوه‌بر این‌که ایده‌های جدیدی برای خرید هدیه را در ذهن روشن می‌کند، برای تهیه ست‌های لباس و اکسسوری متناسب و چینش رنگ‌ها کنار هم نیز کاربردی است.

فروشگاه تگ موند، یکی از فروشگاه‌های فعال در زمینه معرفی و عرضه برندهای مختلف ایرانی و خارجی، محصولات متنوع این حوزه را برای انتخاب و تصمیم‌گیری راحت‌تر علاقه‌مندان دنیای مد و خریداران پوشاک اورجینال، در کنار یکدیگر جمع کرده است.

برای دیدن بهترین ایده‌های هدیه روز مرد اینجا کلیک کنید.

کاماپرس در این گزارش، چند ست مردانه با رنگ‌های سورمه‌ای و قهوه‌ای و مناسب هدیه روز پدر را با جستجو در فروشگاه پوشاگ تگ موند معرفی می‌کند.

پالتو مردانه ژیله دار corum

پالتو مردانه ژیله‌دار از برند کروم با قیمت تقریبی 14 میلیون و 500 هزار تومان در تگ موند عرضه شده است. برند کروم یک برند ایرانی مطرح در حوزه تولید تخصصی پوشاک آقایان است.

این برند با شناخت ذائقه پوشش در ایران و توجه به نیاز مخاطبان انواع استایل‌های رسمی و غیررسمی را زیرنظر کارشناسان مد و فشن در ایران و ترکیه تولید و به بازار ارائه می‌کند. مواد اولیه به‌کار رفته در این کت که از کشور ترکیه وارد شده، ترکیبی از پارچه 100% متان و بافته‌شده با الیاف طبیعی است که راحتی و کیفیت بالای آن را تضمین می‌کند.

راز آسمان پایتخت

پالتو مردانه ژیله دار corum هدیه روز پدر کاماپرس

بیشتر بخوانید:

پلیور مردانه ال سی واکیکی

پلیور مردانه ال سی واکیکی در طرح ساده و کرم رنگ با قیمت حدودی 2 میلیون تومان به‌فروش می‌رسد. برند ال سی وایکیکی، برند محبوب در زمینه مد و پوشاک است که محصولات متنوعی را برای سلیقه‌های مختلف طراحی و اجرا می‌کند.

توجه به سلیقه مخاطبان درکنار مد روز دنیای فشن از جمله مواردی است که ال سی وایکیکی در طراحی تولیدات‌ خود به آن توجه ویژه نشان می‌دهد. پلیور مردانه ال سی وایکیکی قابل استفاده در فصول سرد بوده و به هر دو صورت دستی و ماشینی قابل شست‌وشو است.

پلیور مردانه ال سی واکیکی هدیه روز پدر کاماپرس

ژاکت کتان مردانه هوگرو 10434

ژاکت کتان هوگرو با قیمت حدودی 1 میلیون و 600 هزار تومان در تگ موند در رنگ سورمه‌ای عرضه شده است. برند ایرانی هوگرو در دو لاین کژوال و اسمارت کژوال، برای رده سنی 18 تا 45 سال لباس‌هایی مطابق با استانداردهای جهانی و نیاز مخاطبان ایرانی طراحی و تولید می‌کند. تمامی محصولات برند هوگرو از مواد اولیه باکیفیت تهیه شده‌اند تا به آیتم‌هایی ماندگار در کمد مخاطبان تبدیل شوند.

ژاکت کتان مردانه هوگرو 10434 هدیه روز پدر کاماپرس

شلوار پیاده‌روی nafirwear

شلوار پیاده روی مردانه نفیر ور در دو سایز 1 و دو، برای کمرهایی با سایز 36 تا 41 مناسب است. شلوار کارگوی nafirwear برای استفاده در استایل‌های رسمی و کژوال، مطابق با سلیقه مخاطب، کاربرد دارد. طراحان برند نفیر ور با مواد اولیه مرغوب، پوشاک باکیفیت مردانه و یونی‌سکس را برای مخاطبان ایرانی تولید و عرضه می‌کند. قیمت روز این شلوار در فروشگاه تگ موند حدودا 1 میلیون و 200 هزار تومان است.

شلوار پیاده‌روی nafirwear هدیه روز پدر کاماپرس

بوت مردانه برتونیکس

بوت برتونیکس در رنگ قهوه‌ای و با قیمت حدودی 3 میلیون و 400 هزار تومان، با احتساب تخفیف در سایت تگ موند قابل سفارش است. برند آلمانی برتونیکس تولیدکننده انواع کفش‌های راحتی، بوت و نیم بوت و با شعار رد پای شما، کفش‌های خود را در کشورهای مختلفی از جمله ایران، ترکیه و چین عرضه می‌کند. رعایت استانداردهای طراحی کفش و راحتی و سلامتی پا در اولویت اول برتونیکس برای طراحی کفش است.

بوت مردانه برتونیکس هدیه روز پدر کاماپرس

ساعت مچی آنالوگ مردانه لوئیس ارارد

ساعت مچی ارارد درحال حاضر در تگ موند حدود 43 میلیون تومان قیمت دارد و در رنگ قهوه‌ای سورمه‌ای عرضه شده است. این ساعت با گارنتی دو ساله بین‌المللی تا عمق 30 متری آب مقاومت دارد. برند لوئیس ارارد سازنده ساعت‌های لوکس سوئیسی است که با تلفیق فناوری‌های جدید و طراحی‌های به‌روز ، ساعت‌هایی مدرن را در انواع مختلف ساعت مچی، دیواری و جیبی تولید می‌کند.

ساعت مچی آنالوگ مردانه لوئیس ارارد هدیه روز پدر کاماپرس

کیف کراس بادی مدل H153 ایگوانا

کراس بادی ایگوانا در رنگ کاکائویی تیره و با قیمت حدودی 4 میلیون و 500 هزار تومان همراه با تخفیف در فروشگاه اینترنتی پوشاک تگ موند عرضه می‌شوند. این محصول دارای یکسال ضمانت کتبی و 100 ساعت ضمانت بازگشت کالا است که کیفیت چرم‌اش را تضمین می‌کند.

برند ایرانی منط در زمینه تولید تخصصی کالاهای چرم فعالیت می‌کند. تمامی فرآیند آماده‌سازی و تولید کالاهای چرمی، شامل فرآوری پوست، طراحی و تولید اختصاصی، توسط کارخانه منط تامین می‌شود.

کیف کراس بادی مدل H153 ایگوانا هدیه روز پدر کاماپرس

پایان پیام

مرتبط با : بانی مد
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز