کاربردی ترین تحلیل در فضای رمزارزها کدام است؟

ژیوار

بررسی عوامل بنیادی اثرگذار، مثل نمودارها و شاخص‌ها، روی قیمت رمزارزها باعث خواهد شد تا روندهای قیمتی آن‌ها به راحتی پیش بینی شوند. امکان بررسی نمودارها و شاخص‌ها تنها با استفاده از تحلیل تکنیکال قابل انجام است.

به گزارش کاماپرس، این روزها ارزهای دیجیتال به سرعت در حال گسترش بوده و معامله همواره در حال به روزرسانی اطلاعات و تحلیل‌های خود از نوسانات قیمتی رمزارز مورد نظرشان هستند. یکی از تحلیل‌های کاربردی برای ارزهای دیجیتال، تحلیل تکنیکال است که با به کارگیری آن امکان پیش بینی راحت‌تر قیمت و نوسانات قیمتی رمزارزها در کوتاه مدت و میان مدت وجود دارد. به همین دلیل این نوع تحلیل برای معامله گران حرفه‌ای و مبتدی بسیار حائز اهمیت است و فعالان زیادی آن را به کار می‌برند تا حداکثر سود را از این بخش به دست آورند. این تحلیل بسیار در حوزه بیت کوین کاربردی است و خیلی از معامله گران اثرات نوسانات قیمتی بیت کوین را با به کارگیری این تحلیل و خرید و فروش به موقع خنثی می‌کنند.

در حال حاضر به روزرسانی مداوم قیمت آینده بیت کوین با استفاده از این تحلیل همواره اتفاق می‌افتاد.

تحلیل بیت کوین ۱۸ مرداد

با تحلیل تکنیکال بیت کوین امروز ۱۸ مرداد با شما همراه هستیم. بیت کوین بعد از یک نزول بزرگ و برخورد به حمایت خود، به سمت بالا ریجکت شد. در حال حاضر در تایم فریم کوتاه شرایط خوبی را برای بیت کوین متصور نیستیم و احتمال ریزش قیمت آن در روز جاری متصوریم.

دریان سفر امید

قیمت بیت کوین همچنین با پدیده‌ای به نام صلیب مرگ هم روبرو است. در صورتی که دو مووینگ ترسیم شده در روزهای آتی برخورد کرده و مووینگ ۵۰ روزه به پایین‌تر کشید شود، الگوی صلیب مرگ کامل شده و ین مهم می‌تواند نزول بیشتری را برای بیت کوین حتی تا نواحی پایین‌تر ایجاد نماید.

انتهای پیام

مرتبط با : صرافی ارز دیجیتال تبدیل
روکش مارال
آژانس هرمس 724
تورهای مسافرتی لحظه آخر
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز