کابینت نئوکلاسیک بهتر است یا مدرن؟

کابینت - کاماپرس
ژیوار

نئوکلاسیک، یکی از جدیدترین انواع سبک کابینت آشپزخانه است که طرفداران زیادی دارد. تنوع درب کابینت نئوکلاسیک، یکی از مواردی است که سبب شده تا توجه افراد به این کابینت جلب شود. رنگ بندی جالب توجه درب کابینت نئوکلاسیک و طراحی آن باعث شده که این محصولات جایگاه خود را در آشپزخانه‌ها تثبیت کنند.

به گزارش کاماپرس، سبک نئوکلاسیک، تلفیقی از دو سبک مدرن و کلاسیک است که در آن از تاج و کتیبه و سایر المان‌های تزئینی به اندازه سبک کلاسیک استفاده نشده، اما رگه‌هایی از کلاسیک دارد. در واقع بدنه و درب کابینت نئوکلاسیک بیشتر از سبک کلاسیک و ویژگی‌های این محصول از نوع مدرن است.

در این گزارش با نکات مهم هنگام خرید کابینت نئوکلاسیک آشنا می‌­شوید.

ویژگی‌­های کابینت نئوکلاسیک

کابینت نئوکلاسیک به دلیل جزئیات و طرح‌های بسیار ظریف و ساده خود همواره مورد توجه است. معمولا کابینت نئوکلاسیک طرحی ساده، اما انحنا و خطوط هندسی و دایره وار دارد. درب کابینت نئوکلاسیک در رنگ بندی مختلف قابل سفارش است و معمولا با توجه به دکوراسیون خانه رنگ آن تعیین می‌شود. معمولا در رنگ بندی کابینت نئوکلاسیک، طیف طوسی، سفید یا ترکیبی از آن نسبت به دیگر رنگ‌ها متقاضی بیشتری دارد. البته رنگ‌های شیری، قرمز، مشکی، سبز تیره، دودی و نیلی این نوع کابینت نیز مشتریان خاص خود را دارد.

این نوع کابینت تقارن و هماهنگی زیادی دارد و از المان‌های کلاسیک بهره می‌برد. این محصول مانند سبک مدرن ارتفاع زیادی دارد و تا سقف را پر می‌کند. البته کابینت نئوکلاسیک نسبت به کابینت مدرن هزینه به مراتب بیشتری دارد. ضمن اینکه معمولا روی درب کابینت نئوکلاسیک روکش چوب قرار می‌گیرد یا اینکه از چوب و ممبران ساخته می‌شود. معمولا درب کابینت نئوکلاسیک به دلیل داشتن حاشیه و مواد آن زودتر کثیف می‌شود و تمیزکاری آن اندکی زمانبر است؛ با این وجود، کابینت نئوکلاسیک مشتریان خاص خود را دارد که به دلیل ایجاد توازن و هماهنگی در دکوراسیون داخلی منزل خود، این مدل کابینت را ترجیح می‌دهند.

دریان سفر امید

نکات مهم هنگام سفارش کابینت نئوکلاسیک

با وجود اینکه کابینت نئوکلاسیک در بازار به وفور به چشم می‌خورد و طرفداران زیادی دارد، اما همواره برای خرید آن باید دقت کرد، زیرا انواع مشابه یا کابینت‌های با جنس نامرغوب نیز در بازار فراوان است. نکات مهم هنگام خرید کابینت نئوکلاسیک در ادامه آمده است.

هنگام خرید کابینت نئوکلاسیک باید جنس ام دی اف آن را در نظر گرفت که حتما طبق استانداردهای جهانی باشد.

کیفیت و رنگ درب کابینت نئوکلاسیک بسیار حائز اهمیت است، زیرا حرف اول و آخر را در جذابیت می‌زند.

همچنین باید به جنس و نوع یراق آلات مصرفی در این کابینت نیز توجه کرد که مرغوبیت زیادی داشته باشد.

خریداران این نوع کابینت باید حتما یونیت زیر سینک پی وی سی سفارش دهند.

به هیچ عنوان نپذیرید که بدنه این مدل کابینت‌ها با نئوپان یا لترون ساخته شود.

در نهایت، با در نظر گرفتن تمامی این نکات باز هم لازم است از کابینت ساز درخواست شود که طرح سه بعدی را به صورت رندر شده در اختیارتان بگذارد تا دید بهتری نسبت به این مدل کابینت داشته باشید.

کابینت - کاماپرس

اطلاع از قیمت کابینت نئوکلاسیک با «ماهر چوب»

قیمت کابینت نئوکلاسیک نسبت به مدل کلاسیک یا مدرن اندکی بالاتر است، زیرا تلفیقی از هر دو مدل بوده و قیمت دقیق این محصول با توجه به فاکتورهایی مانند رنگ، جنس، ابعاد و ارتفاع و … تعیین می­‌شود. افرادی که مایل به کسب اطلاعات دقیق درباره قیمت این نوع کابینت یا سفارش آن هستند، باید به یک درگاه مناسب مانند ماهر چوب مراجعه کنند. ماهر چوب، طراح و مجری انواع کابینت آشپزخانه کلاسیک، مدرن، نئوکلاسیک و تولیدکننده درب کابینت ممبران روکش طبیعی است. این مجموعه با شعار زیبایی، کیفیت و ماندگاری سعی در خلق بهترین منظره در فضای خانه دارد. این مجموعه به منظور راهنمایی بهتر متقاضیان، با در اختیار گذاشتن کاتالوگ محصولات خود سعی در راهنمایی بیشتر آنان دارد تا بهترین محصول را برای آشپزخانه خود انتخاب کنند.

افرادی که مایل به مشاهده کاتالوگ محصولات این مجموعه هستند، باید به وبسایت اصلی آن به آدرس www.maherwood.com مراجعه کنند. همچنین افرادی که هنوز کابینت مورد نظر برای آشپزخانه خود را انتخاب نکرده‌اند، می‌توانند از طریق تماس با شماره‌ تلفن­های همراه 09125279338 و 09129563606 مشاوره بگیرند و سپس بهترین محصول را برای آشپزخانه خود سفارش دهند.

انتهای پیام

مرتبط با : ماهرچوب
نهال گشت
تهران آهن
سبیت
آژانس هرمس 724
روکش مارال
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز