تیم های عربستانی کابوسی برای اینتر میامی

ژیوار

بازی پیش فصل النصر مقابل اینترمیامی که قرار بود به یک بازی دوستانه میان اسطوره‌های فوتبال یعنی لیونل مسی و کریستیانو رونالدو تبدیل شود، با نتیجه شش بر صفر به نفع النصر تنها تحقیر را برای همتایان آمریکایی آن‌ها بر جای گذاشت‌.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، تلگرام و توییتر کاماپرس را دنبال کنید.

به گزارش کاماپرس، به نقل از ام اس ان، مسی پس از باخت روز دوشنبه مقابل الهلال برای جلوگیری از تشدید آسیب‌دیدگی خود، تا دقیقه ۸۲ بازی با النصر را بر روی نیمکت سپری کرد و پس از تشویق بی‌وقفه هواداران برای دقایقی به زمین آمد.

بیشتر بخوانید:

رونالدو که به دنبال آسیب‌دیدگی ساق پا کل بازی را از جایگاه ویژه تماشا می‌کرد در طول این مدت اضطراب رقیب دیرینه‌اش را با پوزخند پاسخ داد.

دریان سفر امید

اینترمیامی علی‌رغم فهرست پر ستاره و گران‌قیمت‌ خود در چهار بازی از هفت بازی پیش فصل شکست خورده و این بار نیز با نتیجه شش بر صفر مقابل سعودی‌ها تحقیر شد‌.

پس از بازی نیز سرمربی اینترمیامی ترجیح داد که با رسانه‌ها مصاحبه نکند، اما مدافع کناری تیم، جولیان گرسل اظهار داشت: «بدیهی است این نتیجه‌ای نبود که ما می‌خواستیم با این حال باید درس‌های زیادی از آن بگیریم و رشد کنیم!»

او در ادامه افزود: «اگر بخواهیم در بهترین حالت خود باشیم چنین نتایجی نیز ارزشمند هستند، هر چند که می‌توانند دردناک باشند!»

انتهای پیام

نهال گشت
آژانس هرمس 724
روکش مارال
تهران آهن
سبیت
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز