چینی‌ ها برای دریافت کدام خدمات دندانپزشکی وارد ایران می‌ شوند؟

دندانپزشکی_کاماپرس
ژیوار

مدتی است چینی‌ها برای دریافت خدمات دندانپزشکی باقیمت پایین‌تر ولی کیفیت بالاتر به ایران می‌آیند. رئیس اتاق مشترک بازرگانی ایران و چین گفته بود که یک محور گردشگری سلامت که به‌طور ویژه دندانپزشکی است راه‌اندازی خواهد شد و در این زمینه با مراکز داخل کشور مذاکره و تبلیغات آن در چین آغازشده است.

به گزارش کاماپرس، چینی‌ها برای دریافت خدمات دندانپزشکی باقیمت مناسب‌تر و کیفیت بهتر نسبت به سایر کشورهای منطقه به ایران مراجعه می‌کنند. اتاق مشترک بازرگانی ایران و چین در حال همکاری با مراکز دندانپزشکی داخلی برای ارائه خدمات به گردشگران چینی هستند؛ اما هنوز اسامی و مشخصات این مراکز به‌طور کامل معرفی نشده است.

بیشتر بخوانید:

توسعه گردشگری سلامت در حوزه دندانپزشکی

این اقدام در راستای توسعه سیاست گردشگری سلامت در کشور انجام شده و متولی در حال مذاکره برای توسعه آن است. در این میان گردشگران چینی خدمات معمول دندانپزشکی را باقیمت پایین‌تر و کیفیت بالاتر نسبت به سایر کشورهای منطقه دریافت می‌کنند.

از طرف دیگر مراکز دندانپزشکی ایران که به چینی‌ها خدمات می‌دهند مشغول انجام برنامه‌های تبلیغاتی به خصوصی در چین هستند تا گردشگران چینی را به استفاده از خدمات دندانپزشکی در ایران تشویق کنند.

دریان سفر امید

دندانپزشکی_کاماپرس

تبلیغات مراکز دندانپزشکی برای جذب گردشگران چینی

این مراکز دندانپزشکی، تبلیغات هدفمندی را در چین انجام می‌دهند تا چینی‌ها را به سفر به ایران برای دریافت خدمات دندانپزشکی با قیمت پایین‌تر و کیفیت بالاتر ترغیب کنند.

اما در مورد جزئیات این برنامه‌های تبلیغاتی، نظیر محتوای تبلیغات، کانال‌های تبلیغاتی مورداستفاده و بودجه تبلیغاتی، اطلاعات دقیقی موجود نیست. به نظر می‌رسد این مراکز دندانپزشکی، تبلیغات خود را از طریق همکاری با اتاق مشترک بازرگانی ایران و چین انجام می‌دهند. اطلاعات موجود نشان می‌دهد که هدف اصلی این مراکز، صرفاً ارائه خدمات دندانپزشکی با قیمت پایین‌تر و کیفیت بالاتر نسبت به سایر کشورهای منطقه برای جذب گردشگران چینی است.

رئیس اتاق مشترک بازرگانی ایران و چین تنها به همکاری این اتاق با مراکز داخلی برای تبلیغات در چین اشاره‌کرده است، اما جزئیات بیشتری در مورد تخفیف‌های احتمالی برای چینی‌ها ذکر نشده است.

به‌عنوان‌مثال، هزینه ایمپلنت دندانی در ایران حدود 600 دلار است، درحالی‌که در آمریکا این هزینه 4250 دلار و در استرالیا 4000 دلار می‌باشد. این اختلاف قیمت به دلیل هزینه‌های پایین‌تر زندگی، نیروی کار و مواد در ایران است که باعث شده کشور ایران به مقصد محبوبی برای گردشگری سلامت در حوزه دندانپزشکی تبدیل شود.

انتهای پیام

تورهای مسافرتی لحظه آخر
فروشگاه اینترنتی فرنا
سلام پرواز ایرانیان
آهن ملل اصفهان
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سلام پرواز ایرانیان