چگونه یک سفر اقتصادی برنامه ریزی کنیم؟

ژیوار

یکی از بهترین روش‌ها برای برنامه‌ریزی سفر اقتصادی، خرید تور اقساطی است. در این شیوه از سفر، مسافران می‌توانند مقداری از مبلغ را در ابتدا پرداخت کنند و مابقی را در اقساط چند ماهه بپردازند. یکی از مزایای این شیوه، قابلیت برنامه ریزی مناسب برای هزینه‌های مختلف مسافرت است و همچنین این امکان را فراهم می‌کند که علاقه‌مندان بتوانند به تمام مقاصد گردشگری جهان به طور اقساطی سفر کنند.

کاماپرس در این گزارش برخی از تورهای اقساطی مناسب را معرفی می‌کند.

خرید تور اقساطی روسیه

یکی از پرطرفدارترین مقاصد گردشگری بخصوص در فصل تابستان، روسیه است. در این سفر امکان بازدید از شهرهای مسکو و سن پترزبورگ فراهم می‌شود و در اغلب موارد، تورهای آن یک هفته‌ای هستند. از مهم‌ترین دیدنی‌های روسیه باید به کلیسای جامع سنت باسیل، موزه هنر پوشکین، پارک تساریتسینو، میدان سرخ و خیابان آربات اشاره کرد. گردشگران با خرید تور اقساطی روسیه می‌توانند با بهترین شرایط ممکن از این کشور عظیم دیدن کنند.

خرید تور اقساطی مالزی

معروف‌ترین شهر مالزی که در اکثر تورهای مسافرتی این کشور، اهمیت ویژه‌ای دارد، شهر کوالالامپور است. مسافران با خرید تور اقساطی مالزی امکان سفری شگفت انگیز به سرزمین غارها و جزایر زیبا را دارند. در بازدید از مهم‌ترین مناطق گردشگری مالزی، پارک ملی گونونگ گادینگ، جزیره مانوکان، غارهای باتو، جزیره ردانگ و ارتفاعات کامرون را نباید فراموش کرد.

مالزی علاوه بر جزایر متعدد و فضای سرسبزی که دارد، بافت شهری خاصی را نیز پیش روی مسافران قرار می‌دهد و از دیدنی‌های آن باید به شهر جرج تاون، شهربازی بزرگ گنتینگ هایلندز، خیابان بوکیت بینتانگ و برج‌های دو قلوی پتروناس اشاره کرد.

دریان سفر امید

خرید تور اقساطی بدروم

شهر بدروم یکی از شهرهای جذاب ترکیه است که در آن بندرهای بسیار زیبایی قرار دارد. خرید تور اقساطی بدروم امکان تقسیم بندی هزینه (حدودا 50 میلیون تومانی) این سفر را فراهم می‌کند و در آن می‌توان از مناطق گردشگری خاص ترکیه دیدن کرد. قلعه و موزه باستان شناسی سنت پیتر، آرامگاه هالیکارناسوس، آمفی تئاتر باستانی بدروم و جزیره خرگوش از جمله دیدنی‌های محبوب این منطقه هستند.

مسافرانی که قصد سفر به ترکیه دارند، برای برنامه‌ریزی اقتصادی بهتر می‌توانند علاوه بر انتخاب روش پرداخت اقساطی، از تورهای ترکیبی نیز استفاده کنند. این شرایط در سفر به ترکیه انعطاف بیشتری را فراهم می‌کند و امکان بازدید از شهرهای معروفی مانند استانبول در کنار گردش در شهر بدروم وجود دارد.

خرید تور اقساطی پوکت

خرید تور اقساطی پوکت به تنهایی و یا به شکل ترکیبی با دیگر شهرها و جزایر تایلند مانند بانکوک، سامویی و فی فی یا پاتایا وجود دارد. این سفر هیجان انگیز بهترین انتخاب برای علاقه مندان به دریا و جزایر بکر است و در آن می‌توان از آب و هوای تمیز و سواحل درخشان لذت برد. تور اقساطی پوکت هزینه‌ای بیش از 50 میلیون تومان دارد و قسط بندی آن کمک زیادی به برنامه ریزی اقتصادی در سفر می‌کند.

در شهر پوکت، بازدید از ساحل کاتا، پارک فانتاسی، ساحل کارون، معبد جوی توی و پناهگاه فیل‌ها می‌تواند تجربه‌ای خاص و جذاب باشد. همچنین مجسمه بزرگ بودا، سنترال فستیوال و معبد وات فرا تونگ نیز طرفداران زیادی دارند.

خرید تور اقساطی سنگاپور

از دیگر تورهای معروفی که به صورت اقساطی طرفداران زیادی را به خود جذب می‌کند، سفر به سنگاپور است. این سرزمین زیبا، بلندترین چرخ و فلک جهان را دارد و در آن دیدنی‌های معروفی مانند پارک فورت کانینگ، باغ چینی، پارک مرلیون، جزیره سنتوزا و برج کاپیتا اسپرینگ قرار گرفته‌اند. همچنین سنگاپور انتخابی جذاب برای تجربه بهترین معابد جهان است و در آن معبد سری ماریامان، معبد کوان این تونگ هود چو و معبد بورمرس را می‌توان از نزدیک دید.

تور سنگاپور نیز به صورت ترکیبی قابل خریداری است و در آن امکان سفر به بالی یا مناطق گردشگری دیگر وجود دارد. مسافران می‌توانند متناسب با سلیقه خود برنامه ریزی دقیق‌تری در سفر داشته باشند و بهترین تور ترکیبی را پیدا کنند.

خرید تور اقساطی با «آمیتیس تراول»

«آمیتیس تراول» مجموعه‌ای مطمئن و باتجربه در زمینه ارائه انواع تورهای گردشگری داخلی و خارجی است. این آژانس مسافرتی معتبر، خدمات تور اقساطی را برای تمام مقاصد ارائه می‌دهد و مسافران محدودیتی در انتخاب مقصد خود ندارند. همچنین «آمیتیس تراول» خدمات ویزا، اخذ اقامت و دریافت وقت سفارت را نیز انجام می‌دهد و اطلاعات کاربردی مفیدی را در اختیار مسافران می‌گذارد.

برای دریافت اطلاعات بیشتر از شرایط خرید تور اقساطی و یا دریافت ویزا و اخذ اقامت در کشورهای خارجی، می‌توانید از سایت «آمیتیس تراول» با آدرس www.amitistravel.com دیدن کنید و یا با شماره تلفن  0211747 با پشتیبانی 24 ساعته تماس حاصل فرمایید.

انتهای پیام

مرتبط با : آمیتیس تراول
نهال گشت
آژانس هرمس 724
تورهای مسافرتی لحظه آخر
سازگار ارقام
روکش مارال
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز