چگونه ویزای شینگن بگیریم و به اروپا سفر کنیم؟

ویزای شینگن
ژیوار

اگر مایل سفر در حوزه اتحادیه اروپا و اخد ویزای شنگن هستید با هر هدفی باشید، بسته به ملیت خود، ممکن است مشمول دریافت ویزای شینگن شود. اگر قبلاً هرگز به اروپا سفر نکرده اید، اولین کاری که باید انجام دهید این است که از خود بپرسید آیا به ویزا برای ورود به منطقه شینگن نیاز دارید یا خیر؛ در حال حاضر بیش از 60 کشور در سراسر جهان می‌توانند بدون نیاز به اخذ ویزای شینگن وارد این منطقه از اروپا شده و به مدت 90 روز در یک دوره شش ماهه در آنجا بمانند. البته لازم است بدانید اگر ملیت شما ایرانی است شما مشمول اخذ ویزای شینگن برای ورود به اروپا هستید.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

 

به گزارش کاماپرس، فرآیند درخواست دریافت ویزای شینگن برای آزادی حرکت شما در این زمینه اجباری است. برای اخذ ویزای شینگن آژانس کاریز با بهترین تورها و بهترین خدمات در کمترین زمان ممکن با توجه به مدارک شما جهت اخذ ویزای شنگن می تواند در این راه به شما کمک کرده و سفرهای خاطر انگیزی برای شما تدارک ببنید.

دریان سفر امید

اخبار مرتبط را بخوانید:

پس توصیه می کنیم این مطلب را تا انتها مطالعه کنید که راهنمایی عالی برای فرآیند درخواست ویزای شینگن برای شماست.

1. در ابتدا مقصد و نوع ویزای خود را مشخص کنید

در ابتدا و قبل از آن که بخواهید برای اخذ ویزای شینگن اقدام نمایید لازم است نوع ویزای شینگن خود را مشخص کنید. برای مشخص کردن نوع ویزای شینگن مورد نیاز خود می توانید از مشاوران مجرب آژانس کاریز مشاوره بگیرید. بسته به هدفی که برای ورود به منطقه شینگن دارید، می‌توانید برای یکی از انواع ویزای شینگن زیر درخواست دهید:
ویزای توریستی
ویزای توریستی شینگن به اتباع کشورهای ثالث اجازه می‌دهد تا حداکثر 90 روز در یک دوره 6 ماهه با هدف بازدید از اروپا برای تفریح وارد منطقه شینگن شوند.

2. پس از مشخص کردن مقصد توریستی خود کارشناسان مجرب کاریز برای پاسخگویی به شما اماده اطلاع رسانی می باشند و به صورت کامل شما را در زمینه مقصد سفر و نحوه گرفتن ویزا راهنمایی های لازم را به شما ارایه می دهند.

مراحل گرفتن ویزا:

• ارایه مدارک کامل از سمت شما
• گرفتن وقت سفارت؛
• رفتن به موقع در وقت سفارت تعیین شده و ارایه مدارک ترجمه شده و انگشت نگاری و پرداخت ورودی سفارت به صورت یوور
• انتظار 14 روزه کاری برای گرفتن جواب ویزا

اگر ویزای شینگن شما ریجکت شود

اگر درخواست ویزای شما رد شد، دلیل عدم اعطای ویزا را بخوانید و سعی کنید دفعه بعد که درخواست ویزای شینگن می‌دهید آن‌ها را برآورده کنید یا اگر فکر می‌کنید که درخواست شما صحیح بوده و تصمیم در مورد رد آن اشتباه بوده است، می توانید همیشه در مورد رد ویزا تجدید نظر کنید. به طور کلی انجام درست هر مرحله از دریافت ویزای شینگن بسیار مهم است و بسیار حیاتی است که از طریق یک آژانس معتبر برای اخذ ویزای شینگن خود اقدام کنید زیرا در صورت یک اشتباه کوچک و ندانسته ممکن است ویزای شما توسط FIT ریجکت شود؛ بنابراین توصیه می کنیم تمامی مراحل اخد ویزای شینگن خود را به آژانس کاریز بسپارید.

آیا می توانم برای ویزای شینگن در کشوری که مقیم آن نیستم اقدام کنم؟

بله. اگر باید برای ویزای شینگن در کشوری که مقیم آن نیستید اقدام کنید، دلیل درخواست شما از آن کشور کافی خواهد بود. متقاضی باید هنگام تحویل فرم درخواست و مدارک پیوست، شخصاً در جلسه تعیین شده شرکت کند. اگر بدون اطلاع قبلی 48 ساعته در وقت سفارت یاکنسولگری شرکت نکنید، درخواست لغو می‌شود و باید یک بار دیگر این مراحل را انجام دهید.

اگر بخواهم ویزای شینگن را تمدید کنم چه کار کنم؟

در صورت وجود دلایل قانع کننده شخصی، شغلی، پزشکی یا موارد دیگر، متقاضی باید به موسسات مربوطه در کشور محل اقامت شینگن مراجعه کرده و برای تمدید ویزای شینگن اقدام کند. ویزای شینگن تمدید شده به متقاضی این حق را می‌دهد که از همان منطقه شینگن بازدید کند که ویزای اصلی صادر شده است. تمدید ویزا ممکن است منجر به مدت اقامت بیش از 90 روز شود.

انتهای پیام

مرتبط با : کاریز آتی پرواز
نهال گشت
سازگار ارقام
بیمه دات کام-کاماپرس
تورهای مسافرتی لحظه آخر
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز