چگونه می ‌توان از نات کوین درآمدزایی کرد؟

ژیوار

بیت کوین باعث تحول در دنیای ارزهای دیجیتال شد و به همین خاطر برخی معتقدند نات کوین نیز مانند بیت کوین انقلابی در بازار ارزهای دیجیتال به پا کرده است؛ چراکه اولین بازی تلگرامی بود که تنها با ضربه‌ زدن بر صفحه موبایل می‌شد آن را استخراج کرد. توسعه و به‌ روزرسانی نات کوین همچنان ادامه دارد؛ به طوریکه پس از یک وقفه دو ماهه، با نسخه جدید نات کوین اکسپلور دوباره به میدان آمده است.

کاماپرس در این گزارش به بررسی دلایل محبوبیت نات کوین و همچنین نحوه کسب درآمد از آن ‌پرداخته است.

دلیل محبوبیت نات کوین

نات کوین از ابتدای سال ۲۰۲۴ همزمان با شروع رسمی کار خود، کاربران زیادی را جذب کرده است. ایده اصلی این پروژه در بخش بازاریابی، درگیر‌ کردن هرچه بیشتر ذهن کاربران بود و به همین خاطر از ابتدا اطلاعات بسیاری درباره این بازی و برنامه‌های آینده آن منتشر نشد. در واقع افراد با گمانه‌زنی درباره اینکه نات کوین احتمالا پروژه موفقی می‌شود و سکه‌ها روزی ارزش پیدا می‌کنند، وارد این بازی می‌شوند.

تفاوت کلیدی نات کوین با سایر بازی‌های مشابه این است که به نظر کاربران، نات کوین حامیان شناخته‌شده‌ای مانند تلگرام دارد و به همین خاطر، راحت‌تر به آن اعتماد می‌کنند.

دریان سفر امید

روش‌های کسب درآمد از نات کوین

خرید و فروش یا تریدینگ: برای کسب استراتژی‌های خرید و فروش می‌توان از تحلیل تکنیکال و بنیادی استفاده کرد. تحلیل تکنیکال شامل استفاده از نمودارها و الگوهای قیمتی است؛ در حالیکه تحلیل بنیادی بر عوامل موثر بر ارزش نات کوین تمرکز دارد. همچنين مهم است که کاربر، استراتژی مدیریت ریسک مانند تعیین حد ضرر و سود داشته باشد.

استیکینگ: استیکینگ به معنای قفل کردن توکن‌ها در یک کیف پول خاص برای کمک به شبکه و در نتیجه، دریافت پاداش است. معمولا پاداش‌ها به صورت توکن‌های اضافی یا درصدی از کارمزدهای تراکنش‌ها ارائه می‌شود.

درآمد غیرمستقیم از طریق شراکت‌ها و هم‌افزایی: با مشارکت در گروه‌های شبکه‌های اجتماعی مختلف می‌توان اطلاعات و تجربیات جدیدی کسب کرد که کمک می‌کند توکن‌های بیشتری به دست آورید. همچنین برخی پروژه‌ها به گونه‌ای است که اگر دوستانتان را به خرید نات کوین تشویق کنید، به شما پاداش می‌دهند.

برگزاری مسابقات و برنامه‌های پاداش: پروژه‌ها معمولا مسابقات یا چالش‌هایی برپا می‌کنند که شرکت‌کنندگان می‌توانند با انجام کارهای خاص مانند مشارکت در شبکه اجتماعی، توکن دریافت کنند.

تجارت در صرافی‌ها: می‌توان از تفاوت قیمت بین صرافی‌های مختلف استفاده کرد و نات کوین را در صرافی‌ با قیمت بالا فروخت. همچنین باتوجه به نوسانات روزانه قیمت می‌توان به خرید و فروش سریع پرداخت.

تحلیل اطلاعات بازار: با دنبال کردن اخبار و تغییرات بازار کریپتو یا همان رمزارز می‌توان به موقع تصمیم گرفت که چه زمانی ارز دیجیتال خریداری کرد و چه زمانی آن را فروخت. همچنین استفاده از ابزارهای تحلیلی مانند TradingView  می‌تواند به در پیش‌بینی روندها و کسب درآمد از نات کوین کمک کند.

کسب درآمد از نات کوین با “بیتکسینو”

مجموعه بیتکسینو به صورت حقوقی در قالب شرکت دانش بنیان “راهکار تبادل هوشمند” فعالیت می‌کند و به تمامی اصول و قواعد مقرر بر این حوزه از طرف بانک مرکزی و پلیس فتا پایبند است. بیتکسینو دارای متخصصان حوزه نرم‌افزار است که سابقه‌ای چندین ساله در پیاده‌سازی سیستم‌های مالی و استارتاپ‌های موفق دارند. آنان پلتفرمی را برای تبادل امن ارزهای دیجیتال پیاده‌سازی کرده‌اند که همپای رقیبان سطح جهانی، خدمات ارائه می‌دهد تا دیگر شاهد بروز مشکلاتی مانند کلاهبرداری یا از دست رفتن دارایی ایرانیان در صرافی‌های بین‌المللی به دلیل وجود تحریم‌ها نباشیم.

علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به وبسایت https://bitexino.com مراجعه یا از طریق شماره تلفن 02128426461 با کارشناسان این مجموعه در ارتباط باشند.

انتهای پیام

مرتبط با : بیتکسینو
سلام پرواز ایرانیان
بیمه دات کام-کاماپرس
تورهای مسافرتی لحظه آخر
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سلام پرواز ایرانیان