چگونه در حراج شماره های رند همراه اول شرکت کنیم؟

حراج شماره های رند همراه اول از آغاز نوروز-کاماپرس
ژیوار

دور جدید واگذاری شماره‌های رند همراه اول از چهارشنبه یکم فروردین ۱۴۰۳ آغاز می‌شود. متقاضیان می‌توانند برای مشاهده و شرکت در حراج، به سامانه حراج همراه اول مراجعه کنند.

به گزارش کاماپرس، واگذاری شماره‌های رند همراه اول از طریق برگزاری حراج برای عموم متقاضیان و به صورت اینترنتی به نشانی https://rond.mci.ir انجام می‌شود.

متقاضیان شرکت در حراج شماره‌های رند همراه اول، باید ضمن تأیید شرایط و ضوابط مربوط به شرکت در حراج و اطلاعات درخواستی و هویتی خود را به شکل صحیح در سامانه مذکور ثبت کرده و نسبت به واریز آنلاین رقم ودیعه که معادل ۲۰ درصد مبلغ پایه شماره تلفن همراه مدنظرشان است، اقدام کنند.

برقراری اعتبار زمانی هر حراج نیز منوط به دو شرط است که لزوماً هر دو باید برقرار باشد تا حراج به پایان برسد. شرط اول آنکه «زمان قانونی» حراج به پایان برسد که این زمان برای هر حراج متغیر است و در زمان شروع حراج اعلام خواهد شد.

دریان سفر امید

به نقل از اقتصاد آنلاین، شرط دوم هم اینکه باید از آخرین پیشنهاد قیمت بر روی یک شماره ۸ ساعت گذشته باشد؛ اگر پیشنهاد جدیدی قبل از اتمام مدت زمان حراج ارائه شود، مدت زمان حراج برای یک دوره ۸ ساعته دیگر تمدید می‌شود.

بیشتر بخوانید:

انتهای پیام

مرتبط با : همراه اول
بیمه دات کام-کاماپرس
تورهای مسافرتی لحظه آخر
سلام پرواز ایرانیان
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سلام پرواز ایرانیان