قیمت گل و سبزه عید چند؟

قیمت گل و سبزه عید اعلام شد-کاماپرس

مشاهدات میدانی از مغازه‌های سطح شهر تهران نشان می‌دهد که قیمت سبزه گندم، ماش و بهارنارنج در ظروف پلاستیکی و سفالی متفاوت و در بازه قیمتی 50 تا ۱۲۰ هزار تومان است.

به گزارش کاماپرس، قیمت هر شاخه گل شب‌بو ۴۵ تا ۵۰ هزار تومان، گلدان سینره ۹۰ تا ۱۸۰ هزار تومان، سنبل در ظروف مختلف ۲۰۰ تا ۲۵۰ هزار تومان، داوودی دسته‌ای ۸۰ هزار تومان، رز شاخه‌ای ۸۰ تا ۱۰۰ هزار تومان،  قرنقل دسته‌ای ۷۰ هزار تومان و آلسترومریا ۲۰۰ هزار تومان است.

رئیس اتحادیه فروشندگان گل و گیاه تهران نیز در گفت‌وگویی قیمت گل و سبزه عید را اعلام کرد و گفت: قیمت سنبل ۲۵۰ هزار تومان، شب بو ۷۰ تا ۱۰۰ هزار تومان، لاله درجه یک ۲۰۰ هزار تومان، سینره درجه یک ۱۸۰ تا ۲۵۰ هزار تومان است.

اکبر شاهرخی افزود: قیمت سبزه بهارنارنج ۶۰ تا ۸۰ هزار تومان، عدس ۱۲۰ تا ۱۵۰ هزار تومان و گندم نیز ۱۰۰ هزار تومان است.

وی افزود: لاله به دلیل اینکه دوام کمتر از امروز وارد بازار می‌شود.

راز آسمان پایتخت

بیشتر بخوانید:

رئیس اتحادیه فروشندگان گل و گیاه با بیان اینکه بازار گل بر اساس عرضه و تقاضا است، گفت: بر واحدهای گلفروشی که زیر مجموعه اتحادیه فروشندگان گل وگیاه تهران هستند نظارت داریم و مردم می‌توانند در صورت مشاهده تخلفات از واحدهای مذکور با شماره های ۸۸۷۱۹۸۷۵ یا ۸۸۷۱۵۱۴۰ تماس بگیرند که حتما به شکایات آن‌ها رسیدگی خواهد می‌شود. البته نظارت بر برخی واحدهایی که مجوز فعالیت صنف ما را ندارند و دستفروشان بر عهده اتحادیه نیست. همچنین بر فروشگاه‌های آنلاین گل که زیر نظر اتحادیه هستند نظارت می‌شود.

انتهای پیام

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز