معرفی 5 اقامتگاه بومگردی یزد + هزینه رزرو هفته اول عید

۵ اقامتگاه بومگردی یزد + هزینه رزرو هفته اول عید
تورهای مسافرتی لحظه آخر

با نزدیک شدن به نوروز، یکی از مقاصد گردشگری پرطرفدار که مسافران زیادی را جذب می‌کند، شهر زیبای یزد است. یزد که به خاطر تاریخ غنی، معماری و جاذبه‌های طبیعی خود توانسته به یکی از مقاصد جذاب گردشگری در تمام ایام سال تبدیل شود. در این میان برخی مسافران برای کسب تجارب منحصربفرد، اقامتگاه‌های بومگردی یزد را برای اقامت نوروزی انتخاب می‌کنند که از تنوع بسیار بالایی برخوردارند.

کاماپرس در این گزارش، ۵ اقامتگاه بومگردی یزد را به همراه هزینه رزروشان در هفته اول عید معرفی می‌کند.

1-اقامتگاه بوم گردی طارونه یزد

اقامتگاه بوم گردی طارونه به عنوان شاهدی بر بافت تاریخی غنی یزد، در قلب مرکز تاریخی شهر قرار گرفته است. قدمت این بنا به دوره زندیه بازمی‌گردد ولی طی سال‌های گذشته چندین بار بازسازی شده است. آخرین مرمت این بنا که در سال ۱۳۹۵ انجام شد، آن را به یک بهشت بوم‌گردی تبدیل کرد. طارونه که در نزدیکی مکان‌های دیدنی یزد مانند مجموعه امیر چخماق، زندان اسکندر و مسجد جامع قرار دارد، راحتی عالی و منحصر به فردی را در اختیار مسافران قرار می‌دهد و با بیشتر جاذبه‌های گردشگری تنها ۱۰ تا ۲۰ دقیقه فاصله دارند.

فراتر از جذابیت تاریخی، طارونه با اتاق‌های تمیز و مجهز با امکاناتی مانند تهویه مطبوع، توالت‌های خصوصی و جعبه کمک‌های اولیه، آسایش و راحتی را فراهم می‌کند. مهمانان همچنین می توانند از آرامش حیاط عمومی و امکانات تخت سنتی لذت ببرند. شروع قیمت‌های این اقامتگاه از ۵۶۰ هزار تومان است.

2-اقامتگاه بوم گردی گیتی

اقامتگاه بوم گردی گیتی خلوتگاهی بی نظیر در میان جذابیت‌های تاریخی یزد ارائه می‌دهد. این اقامتگاه که در سال ۱۳۹۹ تأسیس شده، غرق در میراث غنی دوره قاجار و پهلوی بوده و به عنوان یک گنجینه ملی ایرانی شناخته می‌شود. این اقامتگاه در مجموع دارای ۱۱ اتاق با طراحی دقیق است که هر کدام ترکیبی از ظرافت سنتی و راحتی را ارائه می‌دهند.

راز آسمان پایتخت

اقامتگاه بوم گردی گیتی که در قلب بافت تاریخی یزد واقع شده است، دسترسی آسان به مکان‌های دیدنی شهر از جمله خانه لاری‌ها، زندان اسکندر، موزه سکه حیدرزاده و کوچه‌های آشتی کنان را فراهم می‌کند. هر اتاق در اقامتگاه گیتی مجهز به امکانات استاندارد هتل است که اقامتی راحت و به یاد ماندنی را برای مهمانان تضمین می‌کند. قیمت هر شب اقامت در این هتل از ۱ میلیون و ۷۶۰ هزار تومان برای اتاق دبل آغاز می‌شود.

2-اقامتگاه بوم گردی گیتی

3-اقامتگاه بوم گردی عمارت بانو

اقامتگاه بوم گردی عمارت بانو با موقعیت عالی خود که توسط مناظر بی‌شمار یزد، از جمله مسجد جامع، زندان اسکندر، خانه لاری و موزه سکه و مردم‌شناسی احاطه شده است، به عنوان پایگاهی ایده‌آل برای مسافرانی است که مشتاق کشف گنجینه‌های فرهنگی شهر هستند. این اقامتگاه بوم‌گردی دارای ۵ اتاق جذاب است که هر کدام نام‌های منحصربه‌فردی مانند دلیزه، پناه، سه در، ترمه و کاهگلی دارند و در مجموع ۳۰ مهمان را در خود جای می‌دهند.

یکی از نکات برجسته عمارت بانو، آشپزخانه تاریخی ۳۵۰ ساله آن است که لایه‌ای از جذابیت را به فضای اقامتگاه اضافه کرده است. این اقامتگاه همچنین طیف وسیعی از امکانات رفاهی را برای افزایش راحتی میهمانان ارائه می‌کند، از کولرهای آبی و سیستم‌های گرمایشی گرفته تا تلویزیون و جعبه‌های کمک‌های اولیه، اقامتی خاطره‌انگیز را در میان جذابیت‌های تاریخی یزد تضمین می‌کند. قیمت یک شب اقامت در عمارت بانو از ۵ میلیون تومان برای اتاق دلیزه آغاز می‌شود.

3-اقامتگاه بوم گردی عمارت بانو

بیشتر بخوانید:

4-اقامتگاه بوم گردی مهران

اقامتگاه بوم گردی مهران هاستل که در قلب مناظر تاریخی یزد واقع شده، اقامتگاهی دنج و دلپذیر برای مسافران محسوب می‌شود. این اقامتگاه بومگردی شامل سه اتاق به هم پیوسته است که در طبقه همکف قرار گرفته‌اند و از طریق ۱۴ پله کوتاه قابل دسترسی هستند. اتاق خواب دارای یک آشپزخانه مرکزی مجهز به ملزومات آشپزی است و قسمت نشیمن در فضای باز محیطی آرام را برای استراحت فراهم می‌کند. این اتاق‌ها به استخر نیز تجهیز شده‌اند.

از نظر موقعیت مکانی، این اقامتگاه دسترسی آسان به جاذبه‌ها و امکانات رفاهی بی شمار یزد را فراهم می‌کند. میهمانان می‌توانند گنجینه‌های فرهنگی شهر از جمله موزه کاخ آینه یزد، استادیوم نصیری، موزه مارکار و میدان نمادین امیر چخماق را در فاصله کوتاهی از هاستل کشف کنند. اقامتگاه بوم گردی مهران هاستل با امکاناتی از فضای نشیمن راحت و تلویزیون گرفته تا یخچال، ترکیبی لذت بخش از راحتی و آسایش را برای مسافران ارائه می‌دهد. شروع قیمت برای یک شب اقامت در این مجموعه ۵۰۰ هزار تومان است.

5-اقامتگاه بوم گردی خانه شهرزاد

اقامتگاه بوم گردی خانه شهرزاد تجربه‌ای آرام و اصیل را در میان بافت تاریخی غنی یزد به مسافران ارائه می‌دهد. این اقامتگاه مساحتی بالغ بر ۴۰۰ متر مربع با زیربنای ۳۸۰ متر دارد. خانه شهرزاد دارای ۹ اتاق با طراحی متفکرانه است که در دو طبقه گسترده شده‌اند و امکانات اقامتی متنوعی از اتاق‌های یک تخته تا پنج تخته را ارائه می‌دهند. این اقامتگاه با گنجایش ۲۲ مهمان، فضای کافی را برای مسافرانی که به دنبال اقامتی راحت و دلپذیر هستند، فراهم می‌کند.

در اقامتگاه بوم گردی خانه شهرزاد، میهمانان به آشپزخانه مشترک مجهز به امکانات ضروری دسترسی دارند که حس اجتماعی و تجربیات مشترک را در بین مسافران تقویت می‌کند. حیاط این اقامتگاه با مجموعه‌ای جذاب از میزها، صندلی‌ها و تخت‌های سنتی تزئین شده است. اقامتگاه بوم گردی خانه شهرزاد با امکانات مدرنی مانند تهویه مطبوع، گرمایش، ماشین لباسشویی و دوربین مدار بسته، ترکیبی هماهنگ از آسایش، آرامش و اقامت راحت را برای مسافران خود به ارمغان می‌آورد. شروع قیمت اقامت یک شب در خانه شهرزاد از ۴۰۰ هزار تومان است.

5-اقامتگاه بوم گردی خانه شهرزاد

انتهای پیام

مرتبط با : دالاهویوتوپین
لست سکند
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز