چگونه در تابستان قبض برق رایگان بگیریم؟

ژیوار

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق تهران از رایگان شدن ۲۵ درصد قبوض برق خانگی صادره در شهر تهران از ابتدای خردادماه خبر داد.

به گزارش کاماپرس، کامبیز ناظریان با بیان این که ۷۵ درصد مشترکان برق تهران شامل 3 میلیون و ۵۰۰ هزار مشترک دارای تعرفه خانگی هستند، عنوان کرد: از یک میلیون و ۲۰۰ هزار صورت حساب برق خانگی که از اول خرداد در تهران صادر شده، ۵۸۰ هزار صورت حساب مشمول پاداش کاهش مصرف شده و ۲۵ درصد قبوض نیز با احتساب پاداش، با رقم صفر ریال صادر شده است.

بیشتر بخوانید:

وی با بین اینکه جهت تامین برق مصرفی شهر تهران در ساعات اوج بار به ۳۰۰ تا ۳۵۰ مگاوات انرژی مازاد نیاز است، تاکید کرد: می‌توان با مدیریت بار و توزیع صحیح روند مصرف، مصرف برق در ساعات اوج بار تعدیل و اصلاح کرد.

ناظریان در این زمینه به پویش باانرژی اشاره کرد و گفت: امسال علاوه بر پاداش‌های ریالی قبوض برق، جوایز متعددی از قبیل خودرو و لوازم خانگی به مشترکانی که حداقل ۱۵ درصد مصرف برق خود را کاهش دهند، اهدا می‌شود. در این میان از مشترکان تهرانی می‌خواهیم با توجه به افزایش دمای هوا، حداکثر همکاری را در مدیریت مصرف برق به عمل آورده و از وسایل پرمصرف در ساعات پیک بار استفاده نکنند.

دریان سفر امید

وی با بیان اینکه ۱۵ درصد از مصرف برق پایتخت مربوط به بخش اداری است، گفت: با اجرای برنامه های مدیریت بار، کاهش ۱۲۰ مگاواتی در حوزه مصرف برق ادارات محقق شده و امیدواریم با افزایش همکاری مشترکان بخش اداری شاهد دستیابی به عدد ۱۸۰ مگاوات صرفه جویی در این حوزه باشیم.

به نقل از ایسنا، ناظریان در پایان با بیان اینکه کلیه ادارات شهر تهران به کنتورهای هوشمند مجهزند، تاکید کرد: در صورت بی توجهی به مصوبه هیات دولت در خصوص لزوم کاهش مصرف، مشمول اعمال محدودیت و قطع برق می‌شوند.

انتهای پیام

فروشگاه اینترنتی فرنا
آهن ملل اصفهان
سلام پرواز ایرانیان
تورهای مسافرتی لحظه آخر
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سلام پرواز ایرانیان