چه کابینتی برای خانه‌های نقلی مناسب است؟ + قیمت

کابینت_کاماپرس
ژیوار

اگر شما هم مشکل کمبود فضای خانه را دارید و به خاطر کوچکی خانه‌، فضاهای داخل خانه مثلاً آشپزخانه‌تان بسیار محدودتر شده‌اند و مجبور هستید از فضای کم، بیشترین استفاده را ببرید طبیعتاً انتخاب کابینت آشپزخانه برای شما از اهمیت خیلی زیادی برخوردار است.

کاماپرس در این گزارش کابینت‌های مناسب برای خانه‌های نقلی را معرفی می‌کند.

متریالی که برای کابینت آشپزخانه کوچک بهتر است

برای آشپزخانه‌های کوچک هر چه طرح کابینت ساده‌تر باشد فضا بزرگ‌تر به نظر می‌رسد. معمولاً برای ساخت این کابینت‌های مدرن از متریال ام دی اف و یا هایگلاس استفاده می‌شود و برای ساخت کابینت نئوکلاسیک از متریال ام دی اف خام رنگ‌شده با پلی اورتان یا پولیشی و یا ممبران استفاده می‌شود. کابینت ممبران شرکتی گرید B با جنس بدنه داخلی MDF و یراق‌آلات آرام‌بند ارتفاع از سطح زمین 240 سانت قیمت هر متر طول 1 متر دیواری 1 متر زمینی آن 9 میلیون 300 هزار تومن است.

برای استفاده بهتر از فضا، طراحی کابینت آشپزخانه باید به شکلی  باشد که از کمترین فضا، بیش‌ترین استفاده را ببرید؛ یعنی با استفاده از  اکسسوری‌ها و طراحی‌های خاص باید کاری کنید تا هیچ فضایی در آشپزخانه به فضای بدون استفاده تبدیل نشود.

کابینت_کاماپرس

دریان سفر امید

مثلاً کابینت‌های دیواری می‌تواند تا سقف باشد. یا اینکه کشوها جوری طراحی شوند که درحالی‌که باریک هستند، اما دسترسی به تمام قسمت‌های آن‌ها امکان‌پذیر باشد. یا از کابینت های ریلی و تاشو استفاده شود، مزیت این مدل‌ها این است که در مواقع لزوم باز می شود و مورداستفاده قرار می‌گیرد.

طراحی، آشپزخانه بدون درب و اپن و جزیره نیز یکی از راه‌های استفاده کافی از فضا در خانه‌های کوچک است. کابینت دو پله ام دی اف باقیمت متری 4 میلیون 470 هزار تومان در بازار فروخته می‌شود.

بیشتر بخوانید:

 استفاده از نورپردازی و رنگ مناسب

فضا را باید با نورپردازی و انتخاب رنگ مناسب، بزرگ‌تر از آن چیزی که هست نشان داد. وقتی نورپردازی و رنگ کابینت شما مناسب فضای کم جا باشد، به‌هیچ‌عنوان احساس نمی‌کنید که در فضایی کوچک قرارگرفته‌اید.

ازجمله کارهایی که در این مورد می‌توان انجام داد این است که مثلاً در فضاهای کم جا باید نورپردازی قوی باشد استفاده از روشنایی و نور زیاد باعث می‌شود فضا بزرگ‌تر از چیزی که هست، به نظر برسد. استفاده از نورهای سفید و زرد برای آشپزخانه‌های کوچک مناسب است. البته نورپردازی ضعیف باعث می‌شود شما فضا را از آن چیزی که هست، کوچک‌تر ببینید.

از آینه یا سطوح براق، مخصوصاً در محیط‌هایی که نورپردازی نامناسبی دارند استفاده کنید. سطوح براق و آینه به دلیل انعکاس نور، فضا را بزرگ‌تر از چیزی که هست، نشان می‌دهند! قیمت کابینت هایگلاس ایرانی حدودا از متری 5.500 میلیون تا 8 میلیون تومان در نوسان است.

اگر آشپزخانه‌های کوچک به‌طور اصولی طراحی شوند، می‌توان از تمام قسمت‌های آن به بهترین شکل استفاده کرد. یکی از بهترین مدل‌های کابینت برای خانه‌هایی با آشپزخانه کوچک، کابینت‌های مینی مال و مدرن هستند. این کابینت‌ها به خاطر سادگی، فضا را بزرگ‌تر از چیزی که هست نشان می‌دهند.

کابینت آشپزخانه کوچک، باید بدون طرح باشد. کابینت‌های هایگلاس و براق جزء کابینت‌های مدرن و یکی از بهترین انتخاب‌ها برای آشپزخانه‌های کوچک هستند. بهترین رنگ برای کابینت آشپزخانه کوچک، رنگ روشن است. کابینت‌های سفید و روشن فضا را بزرگ‌تر از چیزی که هست نشان می‌دهند.

کابینت_کاماپرس

یکی دیگر از بهترین کابینت برای آشپزخانه کوچک، کابینت‌های بدون دستگیره هستند. سخت‌افزار و دستگیره‌های کابینت‌های خود را حداقل و ساده نگه‌دارید. دستگیره‌های باریک و براق یا کابینت‌های بدون دسته را در نظر بگیرید. اگر طراحی کابینت آشپزخانه کوچک به‌درستی انجام شود می‌توان از تمام فضاها به‌طور هوشمندانه استفاده کرد، مثلاً می‌توان کابینت‌های کوچک و جادار طراحی کرد. جوری که بتوان هر وسیله را به‌طور مرتب در جای خود قرارداد می‌توان از وسایل مختلف مانند جای قاشق و چنگال، شلف لیوان و قفسه ادویه استفاده کرد.

انتهای پیام

نهال گشت
تورهای مسافرتی لحظه آخر
سازگار ارقام
بیمه دات کام-کاماپرس
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز