جزئیات دریافت شش وام بانکی بدون سپرده و معدل حساب

ژیوار

افرادی که نیازمند وام هستند معمولا باید معدل حساب و سپرده گذاری داشته باشند، به همین دلیل فرآیند دریافت تسهیلات دشواری دارد. البته بعضی وام‌ها هستند که بدون نیاز به سپرده گذاری و معدل حساب به افراد تعلق می‌گیرند که جزو وام‌های ضروری هستند.

به گزارش کاماپرس، افرادی که به دنبال دریافت وام هستند، همواره به تسهیلاتی که بدون سپرده گذاری و معدل حساب باشند توجه ویژه دارند. در حال حاضر تسهیلاتی که بدون سپرده گذاری و معدل حساب به متقاضیان پرداخت می‌شوند، جزو وام‌های ضروری هستند که به خیلی از افراد جامعه تعلق می‌گیرد. در ادامه این وام‌ها بررسی می‌شوند.

بیشتر بخوانید:

وام ازدواج

یکی از تسهیلات ضروری که هر شخصی یک مرتبه در زندگی امکان دریافت آن را دارد، وام ازدواج است. این تسهیلات بدون معدل حساب و سپرده گذاری به متقاضیان پرداخت می‌شود. این تسهیلات کاملا قرض الحسنه است. مبلغ این وام با شرایط سنی زوجین تغییر می‌کند. اگر پسر زیر 25 سال و دختر زیر 23 سال سن داشته باشد، به هر یک معادل 350 میلیون تومان وام پرداخت می‌شود. در غیر این صورت مبلغ وام برای هر یک 300 میلیون تومان خواهد بود. افراد به منظور دریافت این وام باید به سامانه بانک مرکزی، بخش فرم ثبت نام تسهیلات قرض الحسنه ازدواج، مراجعه داشته باشند.

وام فرزندآوری

یکی از تسهیلات بدون معدل و سپرده گذاری، فرزندآوری است که به منظور تشویق زوج‌ها برای افزایش نسل در نظر گرفته شده است. این وام مختص افرادی است که تولد فرزندانشان از 1400 به بعد باشد. به ازای هر تعداد فرزندی که بعد از سال 1400 متولد شده باشد، این تسهیلات به والدین پرداخت می‌شود. مبلغ این تسهیلات برای فرزند اول 40 میلیون تومان، فرزند دوم 80 میلیون تومان، فرزند سوم 120 میلیون تومان، فرزند چهارم 150 میلیون تومان و فرزند پنجم 200 میلیون تومان است.

دریان سفر امید

وام ضروری بازنشستگان

یکی دیگر از وام‌های ضروری بدون معدل حساب و سپرده گذاری، تسهیلات ضروری بازنشستگان است. بازنشستگانی که تنها یک سال از صدور حکم بازنشستگی آن‌ها گذشته باشد امکان دریافت این تسهیلات را دارند. مبلغ این وام 30 میلیون تومان بوده و با نرخ چهار درصد پرداخت می‌شود.

وام ودیعه مسکن

افرادی که مستاجر هستند می‌توانند بدون معدل حساب و سپرده گذاری برای وام ودیعه مسکن درخواست بدهند. مبلغ این تسهیلات برای ساکنان کلان شهر تهران 200 میلیون تومان، مراکز استان‌های دیگر 150 میلیون تومان و شهرهای دارای بیشتر از 200 هزار نفر جمعیت 100 میلیون تومان است. افراد به منظور دریافت این وام باید به سامانه جامع طرح‌های حمایتی مسکن مراجعه کنند.

وام صندوق رفاه دانشجویان

معمولا دانشگاه‌های مختلف به منظور کمک به رفع هزینه‌های تحصیلی دانشجویان برای آن‌ها وام‌های مختلفی را در نظر می‌گیرند. این تسهیلات بسته به نوع مقطع تحصیلی بین 2 میلیون تا 35 میلیون تومان متغیر است. معمولا این تسهیلات با دوره بازپرداخت متنوع و کارمزد چهار درصدی به متقاضیان واجد شرایط پرداخت می‌شود.

وام خرید کالاها و خدمات

برخی بانک‌ها به منظور کمک به مشتریان واجد شرایط خود تسهیلات خرید انواع کالا و خدمات را در نظر گرفته‌اند. این وام‌ها به سپرده گذاری احتیاج ندارند. آینده داران، جهاد کالا، کالا کارت و زی کارت تعدادی از این تسهیلات هستند.

انتهای پیام

مرتبط با : بانک اقتصاد نوینبانک پاسارگادبانک قرض الحسنه رسالتبانک قرض الحسنه مهر ایران
نهال گشت
تورهای مسافرتی لحظه آخر
بیمه دات کام-کاماپرس
سازگار ارقام
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز