چه وام هایی به بازنشستگان پرداخت می شود+ شرایط

آریاک سفر

بازنشستگان سازمان تامین اجتماعی و کشوری با استفاده از فیش بازنشستگی خود امکان استفاده از وام‌های مختلفی را دارند. مجموعه کانون عالی بازنشستگان تامین اجتماعی برای بازنشسته‌ها این تسهیلات را تدارک دیده است.

به گزارش کاماپرس، بازنشستگان تامین اجتماعی و کشوری امکان استفاده از وام‌های زیر را دارند؛

وام 30 میلیون تومانی تامین اجتماعی

بازنشستگان متقاضی این وام باید حداقل 20 سال سابقه بیمه پردازی داشته باشند و سنشان بین 50 تا 78 سال باشد. همچنین متقاضیان نباید بدهی معوق یا چک برگشتی داشته باشند. بازپرداخت این وام 24 ماهه بوده و متقاضیانش باید برای ثبت نام آن به کانون بازنشستگان مراجعه کنند.

وام ضروری 30 میلیونی بازنشستگان کشوری

یکی دیگر از تسهیلات بازنشستگان، وام ضروری است که با سود چهار درصدی و مدت زمان بازپرداخت 60 ماهه به مشتریان تعلق می‌گیرد. شرایط این وام مشابه تسهیلات تامین اجتماعی و کاملا بدون سود است.

وام مسکن بازنشستگان

بازنشستگانی که قصد خرید یا تعمیر مسکن خود را دارند باید به بانک‌هایی مثل بانک مسکن و رفاه مراجعه کنند و برای این تسهیلات با اقساط بلندمدت همراه با بهره مناسب درخواست بدهند.

دریان سفر امید

وام ازدواج

کانون بازنشستگان تسهیلاتی تحت عنوان وام ازدواج فرزندان بازنشستگان را تدارک دیده است تا این افراد امکان تامین هزینه‌های ازدواج فرزندان خود را داشته باشند. مبلغ این وام 35 میلیون تومان اعلام شده است.

کارت‌های رفاهی

برخی از صندوق‌های بازنشستگی به منظور افزایش رفاه این گروه، کارت اعتباری متصل به وام را ارائه می‌دهند. با استفاده از این کارت امکان خرید انواع کالاها و خدمات وجود دارد.

انتهای پیام

سلام پرواز ایرانیان
فروشگاه اینترنتی فرنا
آهن ملل اصفهان
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سلام پرواز ایرانیان