چه عواملی باعث نوسان بازار رمزارزها خواهد شد؟

بیت کوین-کاماپرس
تورهای مسافرتی لحظه آخر

در هفته‌های آخر سال 2023 فعالان بازار رمزارزها منتظر اخبار تغییرات نهایی نرخ بهره بودند تا در مورد نحوه معاملات خود تصمیم گیری دقیقی داشته باشند. زیرا تصمیمات فدرال رزرو درباره نرخ بهره و داده‌های تورم آمریکا به شدت روی قیمت بیت کوین و دیگر ارزهای دیجیتال موثر است.

به گزارش کاماپرس، بلومبرگ در گزارشی بیان کرده آخرین تصمیمات بانک مرکزی آمریکا درباره بهره و داده‌های تورمی نوامبر نوسانات زیادی برای بیت کوین و دیگر ارزهای دیجیتال به همراه خواهد داشت. گروهی همیشه بر این باورند که این آمارها اثر چندانی روی بازار رمزارزها نخواهد داشت و پیش بینی این بخش تحت تاثیر ارائه آمار اقتصادی تغییری نخواهد کرد. اما برخی بر این باورند که رویدادهای مذکور همواره تلاطم زیادی را در بازار رمزارزها به وجود آورده و بسیار حائز اهمیت است. برخی معیارها نیز احتمال افزایش تلاطم را تایید کرده‌اند.

بیشترین نوسان قیمتی این رمزارز به اواخر مارس سال 2023، اسفندماه 1402، باز می‌گردد. از آن زمان تاکنون بیت کوین نوسان شدید قیمتی را تجربه نکرده و بالا و پایین رفتن نرخ آن ملایم‌تر و آرام‌تر شده است.

بررسی وضعیت بیت کوین و سرمایه گذاری روی آن

در رورزهای آخر سال 2023 نرخ بیت کوین اندکی اصلاح داشت، اما چندان سنگین و مورد توجه نبود. با وجود کاهش قیمت بیت کوین همچنان جریان ورود سرمایه به بازار این رمزارز مثبت اعلام شد. طبق گزارش ارائه شده توسط کوین شیر در هفته‌های آخر سال گذشته، ورودی سرمایه به صندوق‌های سرمایه گذاری بیت کوین طی یک هفته اخیر 20 میلیون دلار بود که بیشترین میزان در بین دیگر ارزهای دیجیتال محسوب می‌شد. پس از آن اتریوم بیشترین میزان ورودی سرمایه را از آن خود کرد. طبق گزارش مذکور از موسسه یادشده، سه هفته پیش نزدیک به 10 میلیون دلار به صندوق‌های سرمایه گذاری اتریوم اضافه شد.

قیمت روز بیت کوین-کاماپرس

ایرانیان برای سرمایه گذاری روی بیت کوین به کدام درگاه مراجعه کنند؟

این میزان سرمایه گذاری نشان دهنده افزایش علاقمندی افراد بیشتری نسبت به بیت کوین و اتریوم است. افراد ساکن ایران که مشتاق سرمایه گذاری در بازار دو رمزارز مذکور هستند باید از درگاه معتبری برای این کار اقدام کنند. بیت پین یک درگاه جامع و کامل است که خدمات مربوط به معاملات رمزارزی را به مشتریان ایرانی ارائه می‌دهد.

علاوه بر ارائه خدمات معاملاتی، این درگاه برای مشاهده قیمت روز بیت کوین ، اتریوم و دیگر ارزهای دیجیتال و تحلیل‌های انواع رمزارزها مناسب است.

افراد به منظور بهره مندی از خدمات خرید و فروش رمزارزها باید به درگاه بیت پین مراجعه کرده و ثبت نام داشته باشند. پس از پایان فرآیند ثبت نام و احراز هویت، در صورتی که مشکلی وجود نداشته باشد، فرد امکان ایجاد یک حساب کاربری و تهیه کیف پول و شارژ آن را دارد. کاربران برای مشاهده قیمت روز بیت کوین و دیگر رمزارزها و تحلیل‌ها در درگاه بیت پین نیازی به ثبت نام ندارند.

انتهای پیام

مرتبط با : بیت پین
روکش مارال
آریاپی
رایانه کمک
آهن رویال
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز