چهار موبایل میان‌رده که دیجی‌کالا آنها را توصیه می‌کند

لست سکند

امروزه گوشی‌های گران قیمت زیادی در بازار وجود دارند که قیمت آن‌ها تا 60 میلیون تومان نیز می‌رسد. اما بسیاری از افراد به دنبال گوشی‌های اقتصادی‌تر برای کارهای روزمره خود هستند و نیازی نمی‌بینند برای آن، چنین بودجه‌هایی مصرف کنند.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار موبایل، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، اینجاست که گوشی‌های میان‌رده پا به میدان می‌گذارند تا در کنار رفع نیاز کاربران، قیمت مقرون به صرفه‌ای داشته باشند. این‌ گوشی‌ها پرچمدار نیستند ولی عملکرد بی‌نظیری دارند. در ادامه چهار مدل از آن‌ها در بازه قیمتی هفت تا 10 میلیون تومان که دیجی کالا در صفحه‌اش آن‌ها را توصیه کرده است، معرفی و مقایسه می‌شوند.

در این زمینه بخوانید:

راز آسمان پایتخت

گوشی موبایل سامسونگ مدل A52s 5G

قیمت: از 9 میلیون تا 9 میلیون و 750 هزار تومان

این محصول سامسونگ با نسخه 11 از سیستم‌عامل اندروید روانه بازار شده است تا از هر نظر گوشی مدرن به‌حساب بیاید. صفحه‌نمایش استفاده‌شده در این گوشی 6.5 اینچ با رزولوشن فول‌اچ‌دی‌پلاس است که با استفاده از فناوری سوپر آمولد و پنل اولد تصاویر شفاف و بی‌نظیری را به نمایش می‌گذارد. درواقع، سامسونگ همیشه از لحاظ صفحه نمایش حرف اول را می‌زند و در این مورد هم، از سه گوشی دیگر این مطلب بهتر عمل کرده است. دوربین اصلی A52s سنسور 64 مگاپیکسلی دارد و از نوع عریض است. می‌توان گفت سنسور دوربین اصلی این گوشی در حد گوشی‌های پرچمدار است که برای کسانی که به عکاسی علاقه‌ دارند، یک گزینه خوب به شمار می‌رود. یک سنسور 12مگاپیکسلی و دو سنسور 5 دیگر هم در کنار این دوربین اصلی مجموعه دوربین‌های قاب پشتی A52s را تشکیل داده‌اند. دوربین سلفی 32مگاپیکسلی هم در قاب جلویی این گوشی به کار گرفته شده است. باتری 4500 میلی‌آمپرساعتی، پشتیبانی از فناوری شارژ سریع 25 واتی، درگاه USB Type-C و حسگر اثرانگشت در زیر قاب اصلی هم دیگر ویژگی‌های این تازه‌وارد را تشکیل می‌دهند.

گوشی موبایل شیائومی مدل POCO F3 5G

قیمت: هفت میلیون و 777 هزار تومان

گوشی موبایل شیائومی مدل Poco F3 از جمله محصولات برند شیائومی است در سال 2021 با پشتیبانی از تکنولوژی فایوجی روانه بازار شده است. صفحه‌نمایش گوشی موبایل شیائومی مدل POCO F3 در اندازه 6.67 و کاملاً تمام‌صفحه است که در بالا وسط حفره دوربین سلفی دیده می‌شود. که می‌توان پس از سامسونگ، به آن فکر کرد. دوربین این محصول از سه دوربین روی قاب پشتی تشکیل شده است. این دوربین‌ها شامل یک لنز اصلی با رزولوشن ۴۸ مگاپیکسل، یک لنز فوق عریض ۸ مگاپیکسل و یک لنز ماکرو ۵ مگاپیکسلی هستند. و قادر هستند ویدئوی 4K را ثبت و ضبط کنند. گرچه دوربین این گوشی به اندازه گوشی سامسونگ a52s کیفیت ندارد اما همچنان قابل قبول است. دوربین‌ سلفی این محصول هم به سنسوری 20 مگاپیکسلی مجهز شده است. بلوتوث نسخه 5.1 ، نسخه 11 سیستم عامل اندروید و باتری 4520 میلی‌آمپرساعتی از دیگر ویژگی‌‌های این گوشی جدید هستند. اما آنچه آن را متمایز می‌کند، سخت افزار قدرتمندی است که گیمرها را به سمت خود می‌کشاند.

گوشی موبایل هوآوی مدل nova 8

قیمت: 10 میلیون و 690 هزار تومان

هوآوی nova 8 یکی از جدید‌ترین گوشی‌های هوشمند میان‌رده این شرکت است که  به صفحه‌نمایش 6.57 اینچ با رزولوشن 1080×2340 پیکسل از نوع اولد مجهز شده است. در قسمت پشتی هم چهار سنسور دوربین برای این گوشی در نظر گرفته شده است که یک سنسور دوربین اصلی با رزولوشن 64 مگاپیکسل، سنسور دوربین 8 مگاپیکسل از نوع فوق عریض، سنسور 2 مگاپیکسلی سنجش عمق و سنسور 2 مگاپیکسلی ماکرو، آن را تشکیل می‌دهند. برای دوربین سلفی هم سنسور قدرتمند 32 مگاپیکسلی در نظر گرفته شده است. این محصول در بخش سخت‌افزاری، به لطف بهره بردن از پردازنده‌ای با معماری 7 نانومتری و پردازنده گرافیکی شش هسته‌ای توانایی اجرای بازی‌های نه چندان سنگین را ‌به‌خوبی دارد. باتری با میزان ظرفیت 3800 میلی‌آمپر‌ساعت به همراه شارژر 66 واتی شارژ سریع، از دیگر مشخصات سخت افزاری در نظر گرفته شده است که همان چیزی است که این گوشی را متمایز می‌کند! شارژر قدرتمند 66 واتی توانایی شارژ 0 تا صد درصد را تنها در مدت زمان 35 داراست.

گوشی موبایل شیائومی مدل POCO X3 Pro

قیمت: هفت میلیون و 49 هزار تومان

گوشی موبایل شیائومی مدل Poco X3 Pro از جمله محصولات برند شیائومی است که در سال 2021 روانه بازار شده است. صفحه‌نمایش گوشی موبایل شیائومی مدل POCO X3 Pro در اندازه 6.67 منتشر شده است. این صفحه‌نمایش کاملاً تمام‌صفحه است و در بالا وسط حفره دوربین سلفی وجود دارد. دوربین سلفی این محصول دارای حسگر 20 مگاپیکسلی است . گفتنی است چهار دوربین که سنسور اصلی آن 48 مگاپیکسلی است در قسمت پشتی این گوشی جا خوش کرده‌اند. این دوربین‌ها قادر هستند ویدئوی 4K را ثبت و ضبط کنند. بلوتوث نسخه 5.0، نسخه 11 سیستم عامل اندروید و باتری 5160 میلی‌آمپرساعتی از دیگر ویژگی‌‌های این گوشی جدید هستند. این گوشی با وجود اینکه تقریبا از سه گوشی میان‌رده دیگری که معرفی شدند، قیمت ارزان‌تری دارد اما عملکرد خوبی در سخت‌افزار دارد و برای کسانی که بازی‌های موبایلی علاقه دارند می‌تواند گزینه خوبی باشد.

مرتبط با : سامسونگشیائومیهوآوی
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز