چند نکته مهم برای خرید بهترین موازییک

ژیوار

موزاییک به عنوان یکی از پرکاربردترین کف‌پوش‌های فضای باز شناخته می‌شود و با این حال عواملی مانند آب‌وهوا، رطوبت و تابش نور خورشید آن را فرسایش می‌دهند. بسیاری از افراد صرفا زیبایی ظاهری و بصری موزاییک را برای خرید مد نظر قرار می‌دهند و با این حال بهترین موزاییک باید دارای ویژگی‌های خاصی باشد تا بتواند در برابر عوامل بیرونی استحکام مناسبی داشته باشد.

کاماپرس در ادامه این گزارش به معرفی نکاتی که افراد قبل از مراجعه به موزاییک فروشی در شیراز باید در نظر داشته باشند، پرداخته است.

شرایط آب و هوایی

در ایران دو اقلیم سرد و گرم عمدتا وجود دارد. اقلیم‌های سرد و مرطوب در فصول زمستان یخ‌زدگی و دمای منفی را تجربه می‌کنند و ممکن است در این شرایط رطوبت و نم به بافت داخل سرامیک راه پیدا کند و باعث یخ‌زدگی، فرسایش و ترک‌خوردگی آن شود. موزاییک‌های پلیمری با استفاده از موادی مانند سنگ معدن، سیمان، الیاف و رزین ساخته می‌شوند و یکی از بهترین انتخاب‌ها برای اقلیم‌های سرد و مرطوب هستند. رزین استفاده‌شده در ساخت این موزاییک به عنوان یک عایق بسیار قوی عمل کرده و از نفوذ آب به بافت داخلی موزاییک جلوگیری می‌کند.

در اقلیم‌ آب‌وهوایی گرم و خشک، موزاییک‌ها به میزان بسیار زیادی معرض تابش مستقیم نور خورشید و دمای زیاد قرار دارند. با توجه به اقلیم گرم و خشک، افراد باید موزاییک‌های با سطح صاف را از موازییک فروشی در شیراز تهیه‌کنند. همچین با توجه به این که در این استان در بعضی از فصل‌های سال پدیده‌های مانند شن‌های روان و گرد و غبار مشاهده می‌شود، سطح‌ صافی که این موازییک‌ها دارند باعث نطافت آسان می‌شود.

خرید موازییک باکیفیت

تشخیص کیفیت موزاییک از روی ظاهر کار دشواری است و به همین جهت بهترین کار مراجعه به بهترین و معتبرترین موازییک فروشی در شیراز است. یکی از دیدگاه‌های رایج در رابطه با کیفیت موزاییک، ضخامت آن است. بسیاری از افراد تصور می‌کنند که ضخامت بیشتر موازییک، دوام و کیفیت آن را تضمین می‌کند. موادی که برای ساخت موزاییک استفاده شده‌اند، کیفیت آن را تعیین می‌کنند. سیمان یکی از اصلی‌ترین مواد برای تولید موازییک است و به همین جهت در صورتی که به میزان استانداردی از سیمان در تولید موزاییک استفاده شده باشد، کیفیت بیشتری را نمایش خواهد داد. یکی از بهترین راه‌ها برای تشخیص کیفیت محصول در موزاییک فروشی در شیراز، بررسی لبه‌های موزاییک است. محصولات بی‌کیفیت، لبه‌های ضعیف‌تری دارند و در نتیجه هنگام جابه‌جایی ممکن است بشکنند و آسیب ببینند.

دریان سفر امید

قیمت موزاییک

یکی دیگر از مهم‌ترین فاکتورهایی که افراد در هنگام خرید موزاییک در نظر دارند، قیمت محصول است. به ویژه قیمت این محصول برای سازندگان و شرکت‌های ساختمانی اهمیت بسیار زیادی داشته و انتخاب محصول با قیمت مناسب منجر به کاهش هزینه‌های نهایی ساختمان می‌شود. قیمت موزاییک به دو فاکتور اساسی مصالح استفاده‌شده برای ساخت و نوع دستگاهی که با آن تولید می‌شود، بستگی دارد.

موزاییک‌های تولیدشده با استفاده از دستگاه‌های پرس اتوماتیک، قیمت بیشتری نسبت به محصولات تولیدی با دستگاه‌های پرس دستی دارند. لازم به ذکر است که موزاییک‌های تولیدی با پرس اتوماتیک کیفیت و استحکام بیشتری دارند. از مواد و مصالح مختلفی برای ساخت موزاییک استفاده می‌شود که قیمت نهایی آن را تعیین می‌کنند. برای مثال سنگ مرمر قیمت بیشتری نسبت به سایر مصالح دارد.

آشنایی با مدل‌های مختلف موزاییک

موزاییک واش بتن یکی از محبوب‌ترین مدل‌هایی است که در زیبا‌سازی حیاط خانه استفاده می‌شود. این موزاییک حالت برجسته دارد که باعث شده جلوه زیبایی داشته باشد و هنگام بارش برف و باران لغزنده نشود. موزاییک گرانیتی یکی دیگر از مدل‌های پرطرفدار است که با استفاده از ماسه‌های ریز و درشت تهیه می‌شود.

موزاییک‌های پلیمری در گذشته دوام کمتری داشتند ولی در حال حاضر با استفاده از روش‌های جدید از سیمان و پلیمر ساخته می‌شوند و عمر طولانی دارند. موزاییک‌های پلیمری در مدل‌های مختلف تولید می‌شوند و می‌توانند به خوبی از نقفوذ آب به داخل جلوگیری کنند. به همین جهت یکی از پرطرفدارترین مدل‌های موجود در بازار است. موزاییک‌های پلاکی سطح سخت و صیقلی دارند و مقاومت آن‌ها در برابر ضربه‌های خارجی زیاد است.

انتخاب بهترین موزاییک فروشی در شیراز در «پی جو»

سامانه پی جو فعالیت خود را از سال 1394 به منظور معرفی مشاغل شیراز و همچنین رونق بنگاه‌های اقتصادی فعالیت خود را آغاز کرد. این سامانه در حال حاضر گسترش یافته و اطلاعات مختلفی از کسب‌وکارهای شهرهای مختلف را ارائه می‌دهد. در حال حاضر این مجموعه به عنوان یک سامانه جامع و کامل شناخته می‌شود که که اطلاعات تکمیلی مشاغل، آدرس و شماره تماس آن‌ها را به صورت فهرست در اختیار کاربران قرار می‌دهد. افراد برای پیدا کردن بهترین موزاییک فروشی در شیراز می‌توانند از طریق این مجموعه اقدام کنند.

علاقه‌مندان می‌توانند اطلاعات بیشتری از سایت https://payju.ir کسب کنند.

انتهای پیام

مرتبط با : پی جو
تورهای مسافرتی لحظه آخر
بیمه دات کام-کاماپرس
سلام پرواز ایرانیان
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سلام پرواز ایرانیان