چطور 15 میلیون وام اربعین بگیریم؟

ژیوار

مدیر امور شعب استان‌های پست بانک از اختصاص 5 ملیون تومان وام به هر زائر اربعینی خبر داد.

به گزارش کاماپرس، پست بانک ایران، برای تسهیل سفر به اربعین و تأمین رفاه زائران، 5 میلیون تومان وام دراختیار هر زائر واجد شرایط قرار می‌دهد. سرپرستان خانوار نیز می‌توانند برای خود و دو نفر از افرادی که تحت پوشش دارند مجموعاً 15 میلیون تومان وام دریافت کنند.

داوود قزلباش، مدیر امور شعب استان‌های پست بانک در خصوص نحوه ارائه این وام توضیح داد: دو هزار و 150 شعبه پست بانک در سرتاسر کشور برای ارائه ارز اربعین آمادگی دارند که این تعداد شامل 65 درصد از شعب بانکی منتخب برای ارائه ارز اربعین در کشور می‌شود.

بیشتر بخوانید:

ثبت نام و خرید ارز به‌صورت حضوری نیز قابل انجام است

قزلباش با اشاره به امکان ثبت‌نام به هردو صورت حضوری و غیرحضوری برای زائران اعلام کرد: کسانی که به هر دلیل قادر به انجام فرایند ثبت‌نام و یا خرید ارز به‌صورت غیرحضوری نبوده‌اند، می‌توانند با حضور در شعبه‌های پست‌بانک نسبت به انجام هر دوی این موارد اقدام کنند.

دریان سفر امید

وی با اعلام  افزایش دوبرابری باجه‌های پست بانک ارائه‌دهنده خدمات ارز اربعین گفت: در سال گذشته، خدمات ارائه ارز در 985 شعبه پست بانک انجام شد که امسال این عدد به دو هزار و 150 شعبه در سراسر کشور افزایش یافته است.

به گفته مدیر امور شعب استان‌های پست بانک، سازمان‌ها و نهادهایی که حقوق کارکنان خود را از طریق پست بانک پرداخت می‌کنند می‌توانند ضمن ارائه فهرست سازمانی خود، اسامی زائران حاضر در مجموعه خود را برای دریافت وام اربعین اعلام کنند.

انتهای پیام

مرتبط با : پست بانک
نهال گشت
روکش مارال
تورهای مسافرتی لحظه آخر
آژانس هرمس 724
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز