چطور یک عطر خاص را به عنوان امضای شخصی انتخاب کنیم؟

چطور یک عطر خاص را به عنوان امضای شخصی انتخاب کنیم؟ کاماپرس

انتخاب یک عطر خاص و ویژه به‌عنوان امضای شخصی، موضوعی است که فکر بسیاری از عاشقان دنیای عطرها را برای مدت‌زمان طولانی به خود معطوف می‌کند. در حقیقت انتخاب این عطر به‌اندازه تمام آیتم‌های دیگر لباس که روزانه از آن‌ها استفاده می‌کنیم، مهم است.

عطری که قرار است امضای شخصی ما باشد، نماینده‌ای تمام‌قد و ماندگار از بخشی از شخصیت و وجود ما است که قرار است آن را با رایحه‌ای به‌خصوص به دیگران معرفی کنیم. به‌همین‌خاطر برخی، بیش از یک عطر را به‌عنوان امضا انتخاب می‌کنند.

اما ویژگی مشترک تمام این عطرها، چه برای و جه رسمی و سازمانی وچه برای بعد شلوغ و سرزنده شخصیت شما، ترکیبات یا نت‌های خاصی است که دوباره به آن‌ها بازمی‌گردید. درواقع در هر فصل و موقعیتی، چند اسانس قابل توجه، شما را ناخودآگاه به سمت خودشان می‌کشانند که نباید از آن‌ها غافل شوید.

کاماپرس در این گزارش، نکات مهم برای انتخاب یک عطر خاص به‌عنوان امضای شخصی را با جست‌وجو در چند فروشگاه عطر، معرفی می‌کند.

قبل از خرید عطر خاص خود، یک نمونه کوچک از آن را تهیه کنید

پیدا کردن یک عطر به‌تنهایی کار راحتی نیست، اما اگر قرار باشد این رایحه عنوان امضای شخصی ما را به دوش بکشد، به تلاش به مراتب بیشتری نیاز دارد. یک روش‌ نجات‌بخش از سرگردانی در فروشگاه‌های مختلف عطر، خرید نمونه یا به‌اصطلاح سمپل عطرها است.

راز آسمان پایتخت

خیلی از اوقات فقط با خواندن چند نظر از استفاده‌کنندگان قبلی یک عطر یا توجه صرف به ماندگاری بالا و پخش بوی مناسب آن، به‌صورت غیرحضوری خرید می‌کنیم (Blind Buy) که در بسیاری از مواقع تصور ما با آن رایحه اصلی عطر متفاوت‌تر است.

این‌کار باتوجه به قیمت روز عطرها در بازار نیز بسیار معقول به‌نظر می‌رسد. هیچ‌کس دوست ندارد یک عطر گران‌قیمت را با رایحه‌ای که دلخواه‌اش نیست تهیه کند تا تمام زحمت‌هایی را که برای استایل‌اش کشیده است، از بین ببرد.

قبل از خرید عطر خاص خود، یک نمونه کوچک از آن را تهیه کنید کاماپرس

بیشتر بخوانید:

دوست دارید عطر خاص کدام ویژگی شما را فاش کنند

یادتان نرود که شما قرار است عطر را بپوشید نه اینکه پشت رایحه‌های آن، خود و شخصیت‌تان را پنهان کنید. بنابراین بهتر است به‌طور واضح مشخص کنید کدام ویژگی‌های‌تان باید توسط نت‌های عطر خاص توصیف شود؟ آیا می‌خواهید شخصیت صمیمانه خود را افشا کنید یا دوست دارید کمی رسمی و خشک به‌نظر برسید؟

پاسخ به این نوع سوال‌ها چند قدم بزرگ و رو به جلو برای رسیدن به عطری است که قرار است تا مدت‌ها امضای شخصی شما باشد. مهم است که در هر محیطی با عطری که زده‌اید احساس راحتی داشته باشید. صرف دوست داشتن یک عطر آن را به امضای شخصی شما تبدیل نمی‌کند؛ بلکه روایتی که قرار است از آن توسط دیگران استشمام شود هم مهم است.

دوست دارید عطر خاص کدام ویژگی شما را فاش کنند کاماپرس

برای پیدا کردن عطر خاص خود، ترندها را فراموش کنید

افتادن در دام عطرهای ترند روز یک تهدید مهم برای کسانی است که واقعا به دنبال یک عطر ویژه برای امضای شخصی خود هستند. پرفروش بودن یک عطر بهانه نامناسبی برای خرید، آن هم به‌عنوان نماینده شخصیت و استایل است.

بنابراین وقت بگذارید و نت‌های موردعلاقه خود را بررسی کنید، به اسانس‌ها تا پایان نمایش زمان بدهید و در همان نت‌های اولیه تصمیم خود را قطعی نکنید تا انتخاب مطمئن‌تری داشته باشید. در این زمینه می‌توانید از راهنمایی کارشناسان عطر در فروشگاه‌ها نیز بهره‌مند شوید.

برای پیدا کردن عطر خاص خود، ترندها را فراموش کنید کاماپرس

انتهای پیام

مرتبط با : ریحاعطر شقایقعطرافشانعطرسراهایلند بیوتی
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز