پرفروش ترین عطر مردانه خنک برای سفر به جنوب

پرفروش ترین عطر مردانه خنک برای سفر به جنوب کاماپرس
لست سکند

سفر به جنوب کشور به‌عنوان یکی از مقصدهای پربازدید در تعطیلات، نیازمند یک عطر مردانه خنک با رایحه تازه و هیجان‌انگیز است تا گرمای خورشید را به بازی بگیرد. به‌طور کلی عطرهای خنک در مقایسه با رایحه‌های گرم، پخش بو و ماندگاری کمتری دارند، با این‌حال باز هم عطرهایی پیدا می‌شوند که در طول سفر نیاز به تمدید چندباره نداشته باشند.

کاماپرس در این گزارش پرفروش‌ترین عطر مردانه خنک برای سفر به جنوب را با بررسی سایت‌های ارائه‌دهنده عطرهای مردانه، معرفی می‌کند.

عطر مردانه خنک لایت بلو او اینتنس پور هوم دی اند جی (Light Blue Eau Intense Pour Homme)

سال 2017 به‌خاطر معرفی و ورود این محصول به دنیای عطرها، سال خوبی برای دوست‌دارن رایحه‌های خنک بود.  عطاران ایتالیایی با ترکیب نارنگی ماندارین، گریپ فروت، سرو کوهی و نت‌های دریایی، عطری سرحال و شاداب را به بازار عرضه کردند.

درواقع اگر در جست‌وجوی یک عطر با خنکی دیوانه‌کننده در روزهای گرم سال هستید که پخش بوی کم‌نظیری داشته باشد، بهتر است این مدل از دولچه گابانا را در چک لیست خرید خود قرار دهید. بلو او اینتنس پور هوم با قیمت روز 13 میلیون و 789 هزار تومان در حجم 200 میلی‌لیتر قابل سفارش است.

عطر مردانه خنک لایت بلو او اینتنس پور هوم دی اند جی (Light Blue Eau Intense Pour Homme) کاماپرس

راز آسمان پایتخت

بیشتر بخوانید:

عطر مردانه خنک لا جاردین د موسیا لی هرمس (Le Jardin de Monsieur Li)

روح‌انگیز و شیک بودن نت‌های این عطر، 3 جایزه معتبر جهان از جمله جایزه بهترین عطر پرستیژ را به آن تقدیم کرد. لا جردین د موسیا لی از آن عطرهایی است که زنانه مردانه ندارد و هر جنسیتی بنا به سلیقه می‌‌تواند از اسانس‌های خنک آن لذت ببرد.

این عطر هرمس با قیمت حدودی 7 میلیون و 199 هزار تومان از آکوردهای غالب گل‌های سفید و آروماتیک تهیه شده تا تصویرگر خیال باشد، خیالی که سازنده آن، جان کلود النا می‌خواست آن را با کسانی قسمت کند که به رویاها و بوهای جاری در آن‌ها اهمیت می‌دهند.

عطر مردانه خنک لا جاردین د موسیا لی هرمس (Le Jardin de Monsieur Li) کاماپرس

عطر مردانه خنک هسیوات اکستریت نیشانه (Hacivat Extrait)

هسیوات اکستریت با قیمت حدودی 12 میلیون و 549 هزار تومان، یکی دیگراز عطرهای یونیسکس در این لیست است که از ترکیه برای تحمل تابستان‌های گرم به جهان عرضه شده است. رعایت تم شرقی با نت‌های ترش و تند در این عطر به خوبی احساس می‌شود.

برخلاف تصور و با درنظر گرفتن قیمت عطر، طراحی شیشه آن برای بسیاری از کاربران جالب نیست، با این‌حال اگر طرفدار رایحه این عطر هستید، می‌توانید از این نقص چشم‌پوشی کرده و ماندگاری و پخش بوی آن را در اولویت قرار دهید.

عطر مردانه خنک هسیوات اکستریت نیشانه (Hacivat Extrait) کاماپرس

عطر مردانه خنک شنل اگویست پلاتینیوم (Egoiste Platinum)

یک عطر دهه نودی خاطره‌انگیز از شنل که درمیان عطرهای هم‌رده خود، به‌خصوص در آن زمان، بسیار سروصدا کرد. اگویست پلاتینیوم با قیمت روز 10 میلیون تومان یک ترکیب کلاسیک از نت‌های رزماری، بهارنارنج، سنبل، شمعدانی، یاس، سالویا و کهربا را به‌تصویر می‌کشد.

عطر مردانه خنک شنل اگویست پلاتینیوم (Egoiste Platinum) کاماپرس

عطر مردانه خنک تام فورد گری وتیور (Grey Vetiver)

دوست‌داران برند تام فورد با داشتن گری وتیور در بهار وتابستان، روزهای گرم خوش‌بوتر و باطراوتی را سپری خواهند کرد. پخش بوی کم یکی از گزینه‌های ناامیدکننده‌ای است که درباره این عطر 11 میلیون تومانی، وجود دارد. گری وتیور مانند اسمش بیشتر خاکستری است، نه آنقدر ملموس و متظاهر، نه خیلی آرام و بی‌صدا.

عطر مردانه خنک تام فورد گری وتیور (Grey Vetiver) کاماپرس

عطر مردانه خنک پاکو رابان اینویکتوس (Invictus)

چهار عطار به‌نام از جمله دومینیک روپیون و اولیویه پولژ با همکاری اسانس‌های نارنگی ماندرین، یاس، گایاک، برگ بو و نعناع هندی، اینویکتوس را خلق کردند تا تمیزی و آرامش دریا را در روزهای گرم سال به خیابان‌ها بیاورند.

اقتصادی بودن این عطر با تمام ویژگی‌های خوبی که دارد، از نکات مثبت درباره آن به‌شمار می‌آید. پاکورابان اینویکتوس را می‌توانید با قیمت روز 6 میلیون و 500 هزار تومان تهیه کنید.

عطر مردانه خنک پاکو رابان اینویکتوس (Invictus) کاماپرس

انتهای پیام

مرتبط با : ریحاعطرافشان
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

4 دیدگاه برای “پرفروش ترین عطر مردانه خنک برای سفر به جنوب

  1. پرویز گفته:

    ما که ی کاپیتان بلک داریم،تمام شد از نو می گیریم و تابستان و زمستان، شمال و جنوب همه همین رو استفاده می کنیم….

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز