چطور کفش آدیداس کمپوس را استایل کنیم؟

چطور کفش آدیداس کمپوس را استایل کنیم؟ کاماپرس
ژیوار

یکی از کتانی‌های محبوب این روزها در سطح شهر، آدیداس کمپوس با رنگ‌های هیجان‌انگیز و مدل متفاوت‌اش است که سبکی نزدیک به پوشش اسکیت‌سواران در اوایل دهه 2000 دارد. این کتانی که در چند همکاری با بد بانی (Bad Bunny) ظاهر شده، برای استایل‌های بهاری پیش رو، گزینه‌ای استثنایی محسوب می‌شود.

کاماپرس در این گزارش، نکاتی درباره پوشیدن کفش آدیداس کمپوس با بررسی چند فروشگاه عرضه‌کننده کفش و کتانی، معرفی می‌کند.

آدیداس کمپوس را با شلوار گشاد بپوشید

با ترند شدن آدیداس کمپوس و استایل‌های 2000 در خیابان‌ها، شلوارهای گشاد، عضوهای جدید، راحت و البته کمی هنجارشکن در کمدهای لباس شدند. نکته مثبت درباره این شلوارها این است که فقط برای یک مدل کفش یا لباس کاربرد ندارند و با انواع مختلفی از آیتم‌ها به‌آسانی هماهنگ می‌شوند.

کارایی این شلوار وقتی بیشتر می‌شود که مدل‌هایی از آن‌ها را تهیه کنید که رنگ‌های خنثی دارند. اما محبوب‌ترین مدل برای استایل با آدیداس کمپوس، جین‌ها هستند که در چهارفصل پوشش اسکیتی جذابی را رقم می‌زنند.

آدیداس کمپوس را با شلوار گشاد بپوشید کاماپرس

دریان سفر امید

بیشتر بخوانید:

از انواع کت چرم و یا جین برای استایل با آدیداس کمپوس استفاده کنید

کت‌ها به کمک استایل می‌آیند تا آن را تا حد زیادی از سادگی بیرون بیاورند. دو مدل کت چرم و جین از آن رویه‌های همیشه در دسترس هستند که در موقعیت‌های مختلفی کاربرد دارند. بنابراین اگر دنبال کمی رسمی‌تر کردن استایل خود با کفش کمپوس هستید، پیشنهاد می‌کنیم این نوع از کت‌ها را امتحان کنید.

از انواع کت چرم و یا جین برای استایل با آدیداس کمپوس استفاده کنید کاماپرس

رنگ بالاتنه را متناسب با کفش آدیداس کمپوس انتخاب کنید

برای داشتن یک استایل یکپارچه بهتر است حداقل یکی از رنگ‌های بالاتنه را در تناسب با ترکیب رنگ آیداس کمپوس قرار دهید. اگر قرار است این کتانی را بدون رویه و صرفا با یک کراپ تاپ، تیشرت، تاپ و … استایل کنید، خوب است که رگه‌ای از یک رنگ آن در این آیتم‌ها وجود داشته باشد.

درصورتی‌که رویه را رنگی درنظر گرفتید، به‌خصوص رویه‌هایی با رنگ‌های جیغ و پررنگ، توصیه ما این است که رنگ شلوار و آیتم‌های زیرین را خنثی‌تر و یا با تعداد رنگ‌های کمتری انتخاب کنید؛ مگر اینکه به استایل‌هایی با تم شلوغ علاقه داشته باشید.

رنگ بالاتنه را متناسب با کفش آدیداس کمپوس انتخاب کنید

در استایل با آدیداس کمپوس اکسسوری‌ها را جدی بگیرید

یک استایل با حال و هوای دهه 2000 قطعا به تعداد بیشتری از اکسسوری نیاز دارد، به‌ویژه در سبک‌های نزدیک به وینتیج، تنوع این اکسسوری‌ها، از انگشتر و دستبند تا کلاه و کیف‌های کمری، بیشتر می‌شود.

در بعضی از مواقع بیشتر بودن تعداد و همچنین استفاده از چند نوع اکسسوری در استایل، آن را کاملا از حالت رسمی خارج کرده و به‌سمت سبک‌های ویژه پیش می‌برد. بنابراین اگر دوست دارید پوشش کژوال و ساده‌تری داشته باشید، حداکثر از 2 سبک اکسسوری با تعداد کم استفاده کنید.

در استایل با آدیداس کمپوس اکسسوری‌ها را جدی بگیرید کاماپرس

در مهمانی‌ها آدیداس کمپوس را کنار نگذارید

بیشتر لوک‌هایی که با مدل کمپوس آدیداس همراه می‌شوند، گشاد و راحت هستند، با این‌حال همچنان می‌توان آن‌ها را به‌عنوان یک کفش فوق‌العاده برای مهمانی‌های غیررسمی به‌کار برد. برای اینکه کمی ظاهر پوشش را عوض کنید، بهتر است انواع دامن‌ها، به‌خصوص دامن ماکسی جین، یا شلوارک‌ها و شلوارهای برمودا را امتحان کنید.

در مهمانی‌ها آدیداس کمپوس را کنار نگذارید کاماپرس

انتهای پیام

مرتبط با : تگ موندوب پوش
نهال گشت
تهران آهن
آژانس هرمس 724
روکش مارال
سبیت
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز