چطور بهترین کرم ضدآفتاب پوست چرب را انتخاب کنیم؟

ژیوار

افرادی که پوست چرب دارند باید ضدآفتابی انتخاب کنند که در عین محافظت بالا در برابر اشعه‌های خورشید به باز شدن منافذ پوستی کمک کرده و چرب نباشد. از آن‌‌جایی که افراد باید هر روز از کرم ضدآفتاب استفاده کنند انتخاب کرمی که پوست را تحریک نکرده و آسیب جانبی به پوست نزند اهمیت زیادی دارد.

کاماپرس در این گزارش با جستجو در سایت الارو به راهنمای انتخاب کرم ضدآفتاب پوست چرب می‌پردازد.

نکات مهم هنگام انتخاب بهترین ضدآفتاب پوست چرب

محافظت بالا: شاید بتوان گفت که توانایی بالا در محافظت از اشعه خورشید مهم‌ترین ویژگی یک کرم ضدآفتاب خوب به شمار می‌آید. قرارگرفتن در معرض اشعه‌های UVB و UVA باعث آسیب به سلول‌های پوستی می‌شود بنابراین در انتخاب یک ضدآفتاب مناسب توجه به میزان حفاظت کرم ضروری است. برای استفاده روزمره استفاده از SPF 30 و برای کسانی که بیرون از محیط سرپوشیده کار کرده و در معرض تابش مستقیم خورشید هستند SPF 50 مناسب است.

خاصیت مات‌کنندگی: کسانی که پوست چرب دارند قطعا نیازی به چربی مازاد بر روی پوست ندارند. پس در انتخاب کرم ضدآفتاب مناسب پوست چرب اثر مات کنندگی آن بسیار مهم است. کرم ضدآفتاب مناسب پوست چرب نباید روغنی باشد و باعث براق شدن پوست شود.

جلوگیری از بروز آکنه: یکی از دلایل بروز آکنه‌های متعدد بر روی پوست تولید بیش از حد سبوم و بسته شدن منافذ پوستی است. به همین دلیل انتخاب یک کرم ضدآفتاب مناسب که به متعادل سازی سبوم و در نتیجه کاهش بروز آکنه‌های پوستی کمک کند، اهمیت زیادی دارد. افرادی که پوست چرب دارند باید از هر محصولی که باعث چربی بیشتر و در نتیجه بروز آکنه می‌شود دوری کنند.

دریان سفر امید

سبک بودن: افرادی که پوستی چرب دارند باید ضدآفتابی انتخاب کنند که سبک بوده و بر روی پوست احساس سنگینی نداشته باشد. هم‌چنین کرمی مناسب این نوع است که رد چربی بر روی پوست باقی نذاشته و جذب بالایی داشته باشد.

ترکیبات مهم کرم: توجه به ترکیبات استفاده شده در کرم ضدآفتاب بسیار مهم است. برای افرادی که پوست چرب دارند انتخاب کرم ضدآفتابی که غیر از موارد قبل پوست را هیدراته کرده و به کاهش لک‌های پوستی کمک کند نیز مهم است.

معرفی دو ضدآفتاب مناسب پوست چرب

1_کرم ضد آفتاب فاقد چربی SPF 50 الارو

این کرم فاقد هرگونه چربی بوده و پوست را براق نمی‌کند. کرم ضدآفتاب الارو با SPF 50 به خوبی از پوست در برابر اشعه‌های خورشید محافظت می‌کند. از ویژگی‌های این محصول می‌توان به ضدحساسیت و ضدآب بودن آن اشاره کرد. این کرم با متعادل سازی ترشح سبوم به کاهش چربی و در نتیجه کم شدن آکنه‌های پوستی کمک‌ می‌کند. کرم ضدآفتاب فاقد چربی الارو برای پوست‌های حساس و چرب مناسب بوده و بسیار سبک است.

2_فلویید ضد آفتاب فاقد چربی وت فورس SPF 50 الارو

این کرم با باز نگه داشتن منافذ پوستی به کاهش آکنه‌های پوستی کمک می‌کند. این محصول با SPF 50 محافظت بالایی از پوست در برابر اشعه‌های UV دارد. وجود اوره در ترکیبات کرم به آبرسانی و لطافت پوست کمک می‌کند. این کرم ضدآفتاب قدرت جذب و ماندگاری بالایی داشته و ضدالتهاب است. کرم ضدآفتاب فاقد چربی الارو با خاصیت مات‌کنندگی خود مانع از براق شدن پوست می‌شود. این کرم بسیار سبک بوده و برای پوست‌های حساس مناسب است.

خرید ضدآفتاب پوست چرب الارو

الارو با تولید انواع محصولات پوست و مو با بهترین کیفیت توجه بسیاری از افراد را به خود جلب کرده است. این برند ضدآفتاب‌های متنوعی با توجه به نوع پوست و حساسیت‌های افراد تولید می‌کند. ضدآفتاب‌های این برند همگی از بهترین مواد اولیه ساخته شده و به خوبی از پوست در برابر اشعه‌های خورشید محافظت می‌کند. با وجود ضدآفتاب‌های فیک در بازار توجه به اصالت کالا اهمیت زیادی دارد بنابراین افراد بهتر است محصولات الارو را از مراکز رسمی متعدد که در سرتاسر کشور وجود دارد تهیه کنند.

انتهای پیام

مرتبط با : الارو
روکش مارال
آژانس هرمس 724
تورهای مسافرتی لحظه آخر
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز