چطور با خرید هایما اس 7 در قرعه کشی ایران خودرو 500 میلیون سود کنیم؟

ژیوار

ایران خودرو به منظور عرضه اتومبیل‌های خود با قیمت مناسب به متقاضیان حقیقی طرح فروش فوق العاده را تدارک دیده است. هایما اس 7 یکی از خودروهای ارائه شده در این طرح از فروش فوق العاده ایران خودرو است که برای برندگان خود سود 36 درصدی دارد. این خودرو براساس اولویت بندی و در چارچوب مصوبات شورای رقابت و دستورالعمل تنظیم بازار خودروی سواری، به متقاضیانش واگذار می‌شود.

به گزارش کاماپرس، در طرح جدید پیش فروش ایران خودرو هایما اس 7 با قیمتی حدودا 1 میلیارد و 190 میلیون تومانی فروخته می‌شود، در حالی که این خودرو در بازار 1 میلیارد و 620 میلیون تومان قیمت دارد. در صورتی که شخصی برنده این خودرو شود، 430 میلیون تومان سود به دست می‌آورد. افرادی که به خرید این خودرو با قیمت مصوب کارخانه مشتاق هستند، باید در یکی از بانک‌های صادرات، تجارت، ملت، پارسیان، کارآفرین، سپه، شهر، اقتصاد نوین، رفاه کارگران یا آینده حساب وکالتی افتتاح کنند. بعد از افتتاح حساب وکالتی، باید 230 میلیون تومان در آن نگهداری و اولویت بندی ثبت شود.

اخبار مرتبط را بخوانید:

دریان سفر امید

خرید مدل های کارکرده هایما اس7 چقدر هزینه دارد؟

خرید مدل‌های کارکرده خودرو هایما اس 7 با قیمتی کمتر از مدل سال و صفر آن امکان‌ پذیر است. در حال حاضر امکان خرید هایما اس 7 توربو مدل 1402 با کارکرد 27 هزار و 722 کیلومتر به قیمت کارشناسی 1 میلیارد و 510 میلیون تومان وجود دارد. نرخ هایما اس7 توربو مدل 1401 با کارکرد 32 هزار و 294 کیلومتر، 1 میلیارد و 420 میلیون تومان است. با بودجه 1 میلیارد و 470 میلیون تومانی امکان خرید هایما اس7 توربو مدل 1401 با کارکرد 18 هزار و 53 کیلومتری وجود دارد.

انتهای پیام

نهال گشت
آژانس هرمس 724
تورهای مسافرتی لحظه آخر
روکش مارال
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز