استفاده از کاشی مدرن برای طراحی دکوراسیون خانه

کاشی _کاماپرس
تورهای مسافرتی لحظه آخر

استفاده از کاشی مدرن در دکوراسیون‌های امروزی می‌تواند به ایجاد فضایی زیبا و روح‌بخش کمک کند. امروزه کاشی‌کاری‌های مختلف را می‌توان در بسیاری از دکوراسیون های داخلی دید. در مجموع، استفاده دقیق و درست از کاشی‌های مدرن می‌تواند به ایجاد دکوراسیونی زیبا و منحصربه‌فرد کمک کند.

کاماپرس در این گزارش نمونه‌های مختلف کاشی‌کاری مدرن در دکوراسیون داخلی را بررسی می‌کند.

نکات کلیدی برای استفاده موثر از کاشی مدرن

  • استفاده از طرح‌ها و نقش‌های پیچیده، رنگارنگ و متقارن کاشی‌های سنتی مدیترانه‌ای که از الگوهای طبیعی الهام گرفته‌شده‌اند
  • استفاده از کاشی‌کاری تزیینی دیوار بین آشپزخانه برای تغییر ظاهر دکوراسیون آشپزخانه
  • انتخاب طرح‌های مدرن کاشی و سرامیک که به راحتی نصب و به تغییر ظاهر کلی خانه کمک می‌کنند
  • استفاده از ترکیب رنگ‌های مختلف و طرح‌های خلاقانه کاشی برای ایجاد فضایی آرام‌بخش و زیبا

کاشی_کاماپرس

استفاده کاشی معرق در کاشی‌کاری مدرن

استفاده کاشی معرق در کاشی‌کاری مدرن یکی از هنرهای سنتی و قدیمی کاشی‌کاری است که علاوه بر زیبایی زحمت بسیاری هم دارد؛ اما زیبایی و ترکیب رنگ‌های نهایی آن جلوه خاصی را به دکوراسیون داخلی شما می دهد. تکه‌های شکسته سفال‌های لعابی رنگارنگ به گونه‌ای هنرمندانه در کنار هم چیده می‌شوند و ملات روی آن را می‌پوشاند و یک دیوار کاشی‌کاری شده منحصربه‌فرد برای فضا به وجود می آورد.

کاشی‌ مدرن برای تزئین مبلمان

احتمالا مبلمان کاشی‌کاری شده در نگاه اول کمی دور از ذهن است؛ اما شما می‌توانید با کمک کاشی‌کاری ظاهر خاصی به مبلمان خود ببخشید، حتی می‌توانید مبلمان قدیمی و فرسوده خودتان را با کمک کاشی معرق نو کنید و ظاهر متفاوتی به آن و دکوراسیون خود بدهید.

 

بیشتر بخوانید

کاشی‌کاری آشپزخانه

کاشی‌کاری تزیینی دیوار بین آشپزخانه یکی از جدیدترین ایده‌هایی است که باعث تغییر ظاهر دکوراسیون آشپزخانه شما می‌شود. این تغییرات را می‌توانید خودتان انجام دهید و یا از متخصصین این حوزه کمک بگیرید و با کاشی‌کاری آشپزخانه خود ظاهر منحصربه‌فردی در فضای آشپزخانه ایجاد کنید. برای کاشی‌کاری آشپزخانه و کاشی‌کاری بین‌کابینتی می‌توانید از موزاییک‌های دست‌ساز پازلی که در نهایت یک طرح کلی را شامل می‌شود، استفاده کنید. این نوع از کاشی‌کاری‌های پازلی با سرعت بالاتری نصب می‌شوند و طرح‌های جذاب‌تری را می‌توان با کمک آن‌ها برای دکوراسیون خود فراهم کنید.

نگاه خود را فقط به کاشی و کاشی‌کاری با قطعات زاویه‌دار محدود نکنید؛ بلکه با کمک ابزار خاص می‌توانید کاشی‌های خود را به اشکال متنوع برش دهید و یک کاشی‌کاری خاص و کمتر دیده‌شده برای دیوار آشپزخانه‌ خود ایجاد کنید و از داشتنش لذت ببرید.

کاشی‌ مدرن؛ تابلوی هنری

با کمک کاشی‌کاری‌های تزیینی می‌توانید یک تابلو هنری بسازید و ظاهر متفاوتی به داخل خانه خود ببخشید. حضور یک تابلو کاشی‌کاری مدرن قاب‌شده در فضایی مانند حمام و سرویس بهداشتی ظاهر بسیار متفاوتی به دکوراسیون شما می‌دهد.

کاشی‌ مدرن؛ دیوار پشت تخت

استفاده از طرح‌های کاشی‌کاری مدرن برای دیوار پشت تخت شما می‌تواند جلوه دکوراسیون داخلی‌تان را دوچندان کند، پس کافی است طرح منحصربه‌فردی را متناسب با فضای اتاق‌خواب خود انتخاب کنید و ظاهر آن را تغییر دهید. در انتخاب طرح برای فضای اتاق‌خوابتان توجه داشته باشید که اگر دکوراسیون اتاق‌خوابتان شلوغ است، از طرح‌های ساده و خلوت برای کاشی‌کاری دیوار پشت تخت‌تان استفاده کنید تا ظاهر فضای شما شلوغ‌تر نشود.

قیمت کاشی مدرن در بازار

  • کاشی دیوار 120 در 60 مات گلسرام با کاربری آشپزخانه، پذیرایی، سرویس و حمام با متری 125 هزار تومان قابل خریداری است.
  • کاشی سنگ تراورتن با عرض 40 سانتی متر و طول آزاد به ازای هر متر از 90 هزار تومان تا یک میلیون و 999 هزار تومان در بازار به فروش می‌رسد
  • کاشی پورتو ۳۰ در ۶۰ سرامیک چیتا البرز طوسی سفید، قابل نصب بر روی انواع  دیوار بین 155 هزار تومان تا یک میلیون و 260 هزار تومان فروخته می‌شود.

انتهای پیام

مرتبط با : امیران نماایران سرامکاشیرانهیرادانا
تهران آهن
نهال گشت
آریاپی
آهن رویال
روکش مارال
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز