چشم نواز ترین سواحلی که در تور آنتالیا باید بازدید کنید

ژیوار

قرار گرفتن آنتالیا در امتداد ریورای ترکیه باعث شده که تعداد زیادی از شگفت‌انگیز‌ترین و زیباترین سواحل در این منطقه وجود داشته باشند. به همین جهت آنتالیا به عنوان محبوب‌ترین مقصد برای تفریحات ساحلی در تابستان شناخته می‌شود. هر یک از این سواحل با ویژگی‌های منحصربه‌فردی که دارند، برای طیف خاصی از گردشگران در تور آنتالیا مناسب است و امکان تجربه طیف وسیعی از تفریحات آبی نیز فراهم شده است.

کاماپرس در ادامه این گزارش به معرفی چند مورد از شگفت‌انگیزترین سواحل در تور آنتالیا پرداخته است.

ساحل کالیچی

کالیچی یکی از قدیمی‌ترین قسمت‌های آنتالیا است که در سال‌های اخیر به یک مقصد گردشگری بسیار محبوب در سفر ترکیه تبدیل شده است. دروازه هادریان متعلق به امپراطور هادریان که 130 سال بعد از میلاد ساخته شده و برج 14 متری هیدرلیک قرن هفدهم، از مهم‌ترین جاذبه‌های دیدنی کالیچی در تور آنتالیا است. بهترین زمان بازدید از کالیچی، فصل تابستان است. خانه‌های بازسازی‌شده دوران عثمانی، خیابان‌های سنگ‌فرش‌شده و مغازه‌های سوغاتی‌فروشی کوچک، از مهم‌ترین عوامل جذب گردشگران در تور آنتالیا به این منطقه است. ساحل مرمرلی در کالیچی، منظره زیبایی از آب‌های شفاف و زلال دریای مدیترانه ارائه می‌کند. این ساحل زیستگاه تعدادی زیادی از جانوران دریایی متنوع است و گردشگران در تور آنتالیا می‌توانند به غواصی در این ساحل بپردازند.

ساحل کنیالتی

ساحل کنیالتی با 13 کیلومتر طول و تعداد زیادی از تفرجگاه‌ها، رستوران‌ها و کافه‌ها به عنوان یکی از پربازدیدترین سواحل در سفر ترکیه شناخته می‌شود. این ساحل سنگ‌ریزه‌ای به تفریحات شبانه شهرت دارد و امکان تجربه انواع تفریحات برایی جت اسکی، غواصی و اسنورکلینگ فراهم است. گردشگران می‌توانند در این تفرجگاه دوچرخه‌ها و ماشین‌های برقی برای پرسه زدن در ساحل اجاره کنند. آکوالند بزرگ‌ترین پارک آبی آنتالیا شناخته می‌شود که در نزدیکی این ساحل قرار دارد. همچنین یک تله‌کابین بسیار مهیج در سمت غرب ساحل وجود دارد که صحنه‌های زیبایی از مناظر کوه‌ها برای بازید ارائه می‌کند.

بندر رومی

بندر رومی که معمولا به عنوان برج قدیمی شناخته می‌شود، در انتهای شهر باستانی کالیچی قرار دارد. این بندر در حال حاضر میزبان چند قایق تفریحی و کشتی‌های دیگر است و امکان رزرو سفرهای کوتاه یک روزه از آن‌ها وجود دارد. تعداد زیادی از کافه‌ها و رستوران‌ها در امتداد این بندر قرار دارند و گردشگران در تور آنتالیا می‌توانند با یک فنجان قهوه از منظره غروب خورشید بر فراز دریای مدیترانه لذت ببرند. بهترین زمان برای بازدید از بندر رومی فصل تابستان است، زیرا امکان شنا کردن در آب‌های دریای اطراف بندر وجود دارد. باید اشاره کرد که آنتالیا سال‌ها پیش به واسطه این بندر کشف شد و به سرعت به یکی از مهم‌ترین مکان‌های تجاری تبدیل شد. بندر رومی در حال حاضر یکی از پرطرفدارترین مقاصد گردشگری در سفر ترکیه است.

دریان سفر امید

ساحل لارا

ساحل لارا با طول15 کیلومتر در شرق کالیچی قرار دارد و با این حال دو کیلومتر از ضلع غربی آن برای عموم قابل استفاده است. در این بخش تفرجگاه‌های ساحلی، دوش، چتر و تخت آفتاب وجود دارد و فرصت مناسبی برای استراحت در ساحل در تور آنتالیا وجود دارد. گردشگران در تور آنتالیا می‌توانند از انواع ورزش‌های جت اسکی، قایق موزی، موج‌سواری و کایت سرفینگ در این ساحل لذت ببرند. در این مکان همچنین زمین‌های بازی برای کودکان، کلوپ‌های شبانه، انواع کافه‌ها و رستوران‌ها وجود دارد و به همین جهت ساحل لارا به خوبی می‌تواند گردشگران با هر سن و سلیقه‌ای را راضی کند. در بخش ساحلی چندین هتل پنج ستاره قرار دارد و فاصله‌ی آن از فرودگاه آنتالیا 20 کیلومتر است. ساحل لارا یکی از در دسترس‌ترین و پررونق‌ترین سواحل آنتالیا است و به همین جهت بسیاری نزد بسیاری از گردشگران محبوب است.

ساحل کاپوتاس

ساحل کاپوتاس در جنوب غربی ترکیه با آب‌های شفاف مدیترنه‌ای، شن‌های طلایی و صخره‌های ریز به عنوان یکی از زیباترین و خوش‌منظره‌ترین سواحل در تور آنتالیا شناخته می‌شود. این ساحل با چشم‌اندازهای خیره‌کننده یک مقصد ایده‌آل برای افرادی که علاقه‌مند به شنا کردن و آفتاب گرفتن هستند، محسوب می‌شود. افراد با پرداخت هزینه کم برای رزرو چتر و تخت آفتابی می‌توانند اقدام کنند. صخره‌ها و جنگل‌های اطرف این ساحل به دریا می‌پیوندند و به همین جهت از زیبایی بی‌نظیری برخوردار است. در این ساحل تفریحات آبی لوکس و مدرن وجود ندارد و با این حال زیبایی طبیعی آن توجه همه گردشگران را در سفر ترکیه به خود جلب می‌کند. بهترین زمان برای بازدید از ساحل کاپوتاس در ماه دسامبر است که میانگین دمای هوا 25 تا 28 درجه سانتی‌گراد است.

رزرو تور آنتالیا خاطرانگیز با «سلام پرواز»

آژانس مسافرتی سلام پرواز دارای بیش از یک دهه فعالیت مستمر در زمینه گردشگری و ارائه خدمات مرتبط به مشتریان است. این مجموعه با 38 نفر پرسنل حرفه‌ای و مجرب در تلاش است که بهترین و باکیفت‌ترین خدمات را در تورهای داخلی و خارجی ارائه کند و رضایت گردشگران را جلب کند. سلام پرواز قادر به صدور بلیط هواپیما از کلیه ایرلاین‌های داخلی و خارجی، فروش بلیط الکترونیکی و رزرو هتل در مقاصد داخلی و خارجی است. همچنین افراد از طریق رزرو تور از این مجموعه می‌توانند از بیمه مسافرتی با اعتبار مد نظر برخوردار شوند. سلام پرواز پکیج‌های تورهای آنتالیا و با شرایط مختلف ارائه می‌کند تا افراد بتوانند بهترین گزینه سفر را انتخاب کنند.

علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با این مجموعه می‌توانند به سایت به آدرس https://salamparvaz.com مراجعه کنند.

انتهای پیام

مرتبط با : سلام پرواز
تورهای مسافرتی لحظه آخر
سازگار ارقام
بیمه دات کام-کاماپرس
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز