چرا خودروها به کاور نیاز دارند؟

کاور بدنه خودرو-کاماپرس
تورهای مسافرتی لحظه آخر

این روزها با توجه به رشد عجیب قیمت انواع خودرو، مالکان اتومبیل به شدت روی حفظ ظاهر و سلامت آن حساس شده­‌اند و تلاش می‌کنند که هیچ­گونه خط و خشی روی بدنه خودرو ایجاد نشود. برای این منظور استفاده از کاور افزایش یافته است، زیرا علاوه بر حفظ سلامت رنگ بدنه خودرو جذابیت‌های بصری بیشتری برای اتومبیل ایجاد می‌کند.

به گزارش کاماپرس، حتی دارندگان خودروهای معمولی هم برای افزایش زیبایی و جلوگیری از تغییر رنگ بدنه، به کاور کردن خودرو روی آورده ­اند. معمولا با پوشاندن سطح خودرو با کاور، از پرداخت هزینه‌های گزاف در آینده جلوگیری خواهد شد؛ زیرا معمولا در صورت عدم به ­کارگیری کاور، خودرو بعد از مدتی نیاز به رنگ ­آمیزی مجدد خواهد داشت که هزینه آن بالا است.

در واقع کاور کردن خودرو باعث خواهد شد که اتومبیل‌های معمولی نیز جلوه خاصی داشته باشند. این اتفاق در حالی رخ می‌دهد که هزینه این کار نسبت به دیگر خدمات مربوط به این محصولات چندان بالا نیست.

تقسیم ­بندی انواع کاور بدنه خودرو

این روزها کاورهای جدید نظر بسیاری از دارندگان خودروها را به خود جلب کرده است. این نوع کاورها به خوبی روی بدنه انواع خودروها می‌نشیند و تمامی سطوح را پوشش می‌دهد. کاورهای جدید به حدی ظرافت و جذابیت دارند که برخی تصور می‌کنند همان رنگ اصلی خودرو است. در واقع این کاورها قابل تفکیک از رنگ اصلی اتومبیل نیستند و به خوبی با بدنه هماهنگ می‌شوند.

به تناسب سلیقه مشتریان و با توجه به مدل کاربرد کاورها، این محصولات در چندین مدل به بازار عرضه شده‌ است که در ادامه به آنها پرداخته خواهد شد.

کاور بی‌رنگ

در صورتی که افراد مایل باشند به رنگ اصلی خودرو آسیبی وارد نشود، کاور بی‌رنگ را ترجیح می‌دهند. این نوع کاورها به رنگ خودرو آسیبی وارد نمی‌کند و مقاومت بالایی دارد.

کاور رنگی

کاورهای رنگی کاملا سلیقه‌ای بوده و به دلیل تنوع و علاقه مشتریان در خط تولید قرار می‌گیرند. این نوع کاورها بسیار نازک بوده و درصد مقاومت کمی دارند. کاورهای مذکور به سه دسته مات، براق و کاستوم تقسیم می‌شوند.

کاور بدنه خودرو-کاماپرس

نکات ضروری هنگام نصب کاور خودرو

تنها نصب کاور خودرو و جنس آن مهم نیست و باید هنگام نصب، مسائل دیگر را نیز در نظر داشت که در زیر آمده است:

– قبل از نصب کاور، حتما باید موانعی که موجب نصب ناصحیح کاور به بدنه می‌شود، برطرف کرد.

– نحوه نگهداری کارواش مهم است و حتما باید میزان فشار آب و حرارت را برای شست و شوی آن در نظر گرفت.

– افرادی که کاور خودرو نصب می‌کنند، حتما باید هفته‌ای یک مرتبه کاور خودرو را تمیز کنند تا کیفیت آن حفظ شود و گرد و غبار روی آن ننشیند.

طول عمر کاور خودرو چقدر است؟

طول عمر کاور به عوامل مختلفی مانند مدت زمان استفاده از خودرو، شوینده‌های به کار رفته برای شست و شوی اتومبیل، مدت قرارگیری در معرض آفتاب و موارد مشابه بستگی دارد؛ اما به طور کلی میانگین عمر مفید کاور بدنه خودرو بین پنج تا 10 سال تخمین زده می‌شود.

کاور حرفه‌ای خودرو در مجموعه اتوشناس

در صورتی که قصد دارید بدنه خودرو را کاور کنید، بهتر است به مرکز معتبر “اتوشناس” مراجعه کنید. این مجموعه باسابقه، تمامی خدمات مرتبط با کاور کردن خودرو را به شما ارائه خواهد داد. همچنین در صورت لزوم کارشناسان و مشاوران این شرکت پاسخگوی سوالات و ابهامات شما در رابطه با این خدمت خواهند بود.

کاورهای خودرو در مرکز اتوشناس از بهترین برندهای دنیا خریداری و به صورت کاملا دقیق و تخصصی روی اتومبیل شما پیاده­سازی می‌شود. قیمت کاورهای این مجموعه با توجه به نوع، برند، مدل، رنگ، کیفیت و جنس این محصولات متفاوت است. دستمزد نصاب حرفه‌ای نیز باید به هزینه کاور کردن بدنه خودرو اضافه شود. در صورتی که مایل به آگاهی از قیمت کاور کردن خودرو هستید، کافی است به وبسایت اتوشناس سر بزنید یا از طریق تماس تلفنی یا مراجعه حضوری، با کارشناسان این مجموعه گفت و گو داشته باشید تا به بهترین نحو در این باره تصمیم­گیری کنید.

انتهای پیام

مرتبط با : اتوشناس
آهن رویال
تهران آهن
نهال گشت
آریاپی
روکش مارال
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

1 دیدگاه برای “چرا خودروها به کاور نیاز دارند؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز