چرا خودروهای بی ام و از سامانه یکپارچه حذف شدند؟

چرا خودروهای بی ام و از سامانه یکپارچه حذف شدند؟-کاماپرس
ژیوار

رئیس کل سازمان توسعه و تجارت با بیان اینکه خودروهای شرکت بی ام و و مینی در ابتدا به صورت اشتباه در سامانه خودروهای وارداتی بارگذاری شده بود، گفت: این خودروها هم اکنون از سامانه یکپارچه حذف شده و تنها در سامانه مخصوص جانبازان عرضه شده است.

به گزارش کاماپرس، مهدی ضیغمی در این رابطه توضیح داد: بر اساس قانون، هر خودرو تا سقف ۳۵ هزار یورو را به شرط عدم ممنوعیت واردات می‌توان برای جانبازان وارد کرد.

او همچنین در رابطه با انتقادات صورت گرفته در رابطه با واردات خودروهای لوکس برای جانبازان، تصریح کرد: خودروهای بالای ۶۰ هزار دلار، خودروهای لوکس محسوب می‌شوند.

بیشتر بخوانید:

دریان سفر امید

گفتنی است، این اقدام یعنی واردات خودروهایی مانند بی ام وی و مینی در پی اضافه شدن خودروهای جدید و غیرچینی به سامانه یکپارچه عرضه خودروهای وارداتی صورت گرفت. با این حال مطرح شده که خودروهای مذکور به دلیل قیمت بالای ۲۰ هزار یورو مختص جانبازان مشمول است و به مردم عادی که در اسفند ماه سال گذشته ثبت‌نام کرده‌اند، تعلق نمی‌گیرد.

به نقل از اقتصاد آنلاین، این محصولات شامل برندهای ژاپنی نیسان و تویوتا و همچنین برندهای اروپایی مانند فیات، ب ام و، مینی و فولکس واگن بود.

انتهای پیام

تورهای مسافرتی لحظه آخر
بیمه دات کام-کاماپرس
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز