چرا تحلیل بیت کوین از دیگر رمزارزها مهم تر است؟

تورهای مسافرتی لحظه آخر

بیت کوین یکی از رمزارزهای مهم بازار است که توانسته در بین مردم جایگاه مناسبی پیدا کرده و نقش مهمی بگیرد. از آنجایی که این ارز دیجیتال در بازار رمزارزها رهبری می‌کند، پس تحلیل قیمت آن اهمیت زیادی دارد. از میان تمامی تحلیل،‌ها تحلیل تکنیکال بیت کوین دارای اهمیتی به مراتب بیشتر است.

به گزارش کاماپرس، براساس آخرین اخبار و اطلاعات و رشد ارزش بیت کوین می‌توان دریافت که مقبولیت این رمزارز به عنوان وسیله پرداختی در گذر زمان در حال افزایش است. برخی بر این تصورند که این مقبولیت در آینده هم رو به رشد خواهد بود و کم کم رمزارز معروف مورد پذیرش تمامی نهادهای دولتی و خصوصی قرار خواهد گرفت. با توجه به این قبیل پیش بینی‌ها و نظرات، استفاده از ابزارهایی به منظور پیش بینی قیمتی بیت کوین بسیار حائز اهمیت است.

تحلیل تکنیکال بیت کوین نسبت به دیگر تحلیل‌ها کاربردی‌تر است، زیرا ابزار آن‌ در دسترس بوده و به کارگیری آن راحت‌تر به نظر می‌رسد. به همین دلیل معامله گران همواره به آن توجه دارند.

تحلیل بیت کوین ۲۶ خرداد

با تحلیل تکنیکال بیت کوین امروز ۲۶ خرداد با شما همراه هستیم. روی نمودار قیمت بیت کوین در تایم فریم روزانه شاهد به وجود آمدن یک الگوی دو قلو سقف بودیم که حالا قیمت به خط گردن این الگو رسیده و از آن عبور کرده است. اگر بخواهیم از این دیدگاه روند قیمت بیت کوین را ارزیابی کنیم، بایستی برای روز جاری و روزهای آتی برای آن یک روند نزولی را در نظر بگیریم.

راز آسمان پایتخت

در صورتی که در یکی دو روز آتی، خط سبز مشخص شده به پایین شکسته شود، می‌توانیم انتظار ریزش بیشتر قیمت بیت کوین را تا محدوده ۶۱ تا ۶۳ هزار دلار شاهد باشیم. این محدوده حمایت قدرتمندی برای بیت کوین محسوب می‌شود.

انتهای پیام

مرتبط با : صرافی ارز دیجیتال تبدیل
آریاپی
ایده سبز
رایانه کمک
دادپویان
اوج آرام
آهن رویال
روکش مارال
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز