چرا باید به صرافی بیت پین اعتماد کنیم؟

صرافی بیت پین - کاماپرس
ژیوار

این روزها بازار ارز دیجیتال بیش از پیش طرفدار پیدا کرده است و هر روز به تعداد کسانی که می‌خواهند در این بازار آنلاین سرمایه‌گذاری کنند، افزوده می‌شود. البته برای سرمایه‌گذاری بهتر باید با بروکرها و صرافی‌های قابل اعتماد کار کرد. صرافی بیت پین (Bitpin) یکی از صرافی‌های ایرانی است که بسیاری از سرمایه‌گذاران بازار ارز دیجیتال سراغ آن می‌روند.

در این گزارش کاماپرس به این سؤال پاسخ داده شده که آیا امنیت صرافی بیت پین تضمین شده است؟

آشنایی با صرافی بیت پین

در بازار ارزهای دیجیتال، صرافی‌های آنلاین ایرانی مختلفی فعالیت می‌کنند که بیت پین یکی از آنها است. اگر بخواهیم اطلاعات صرافی بیت پین را دقیق‌تر بیان کنیم، باید اول از همه به تاریخ تأسیس آن اشاره کنیم. این صرافی زیرمجموعه شرکتی بزرگتر به نام «سنا ایمن مبادله» است که کار خود را در سال ۱۳۹۹ آغاز کرد. این صرافی جزو صرافی‌های بازار معاملاتی و فروشگاهی محسوب می‌شود و در آن روزانه بیش از ۲۷۵ ارز دیجیتال مبادله می‌شود.

صرافی بیت پین از فناوری بلاکچین برای خریدوفروش رمزارزهای مختلف از جمله آلت‌کوین‌ها، بیت‌کوین و اتریوم استفاده می‌کند؛ بنابراین می‌توان آن را یکی از صرافی‌های به‌روز ایرانی به شمار آورد.

ارز دیجیتال - کاماپرس

دریان سفر امید

چرا باید به بیت پین اعتماد کرد؟

بسیاری از کسانی که در بازار ارز دیجیتال سرمایه‌گذاری می‌کنند، تمام یا بیشتر سرمایه زندگی خود را به این بازار می‌آورند؛ بنابراین باید از ایمنی سرمایه خود مطمئن شوند. صرافی بیت پین هم از این قاعده مستثنی نیست. اطلاعات صرافی بیت پین که به امنیت آن مربوط می‌شوند را می‌توان از دو جهت یعنی تأیید از نظر پلیس فتا و ابزارهای امنیتی این پلتفرم آنلاین بررسی کرد.

از جنبه اول یعنی تأیید پلیس فتا باید مقرراتی که این نهاد رسمی برای امنیت صرافی‌های ارز دیجیتال در نظر گرفته را بررسی کرد. بر این اساس، اولین شرط ایمن بودن صرافی‌ها ثبت در مرجع ثبت شرکت‌ها است. صرافی بیت پین زیرمجموعه شرکت سنا ایمن مبادله، یک شرکت سهامی خاص به شمار می‌رود. آگهی ثبت این شرکت با شماره ۳۹۵۴ در فروردین ۱۴۰۰ در روزنامه رسمی جمهوری اسلامی ایران منتشر شد؛ بنابراین می‌توان صرافی بیت پین را به عنوان زیرمجموعه این شرکت امن و قابل اعتماد دانست.

از سوی دیگر، این صرافی مقرراتی که در سند الزامات انتظامی و امنیتی صرافی‌های ارز دیجیتال مصوب سال ۱۳۹۹ آمده را رعایت می‌کند. به طور مثال، بر اساس سند قانونی پلیس فتا، باید کاربران دقیقا احراز هویت شوند و در صرافی بیت پین هم این کار انجام می‌شود. به‌علاوه، بیت پین الزامات مدیریتی، حساب ریالی- رمزارزی، بستر تبادل رمزارز و انتظامی قید شده در این سند را اجرا می‌کند و به همین علت می‌توان آن را قابل اعتماد دانست.

از نظر ابزارهای امنیتی هم صرافی بیت پین از روش‌هایی مانند تأیید دو مرحله‌ای استفاده می‌کند و تاکنون هم کاربران و سرمایه‌گذاران در این پلت‌فرم شکایتی مبنی بر عدم رعایت مسائل امنیتی در Bitpin نداشته‌اند؛ در نتیجه می‌توان گفت که با یک پلت‌فرم معتبر، رسمی و قابل اعتماد سر و کار داریم.

مزایای صرافی بیت پین

صرافی بیت پین تاکنون توانسته نظر بسیاری از کاربران در بازار ارزهای دیجیتال را به خود جلب کند. علت این محبوبیت هم مزایای این صرافی است. برخی از مهم‌ترین این مزایا به شرح زیر است:

1) امنیت بالا و استفاده از روش‌های استاندارد روز دنیا برای حفظ امنیت کاربران.

  • قابلیت دسترسی به این پلت‌فرم از طریق دستگاه‌های الکترونیکی با سیستم عامل‌های اندروید و iOS و نسخه وب.
  • پشتیبانی از خرید و فروش ارزهای دیجیتال بسیار متنوع از جمله بیت‌کوین، تتر و اتریوم.
  • قابلیت سفارش‌گذاری عادی و شرطی.
  • آموزش بهینه کاربران در آکادمی بیت‌ پین.
  • پشتیبانی شبانه‌روزی به روش‌های آنلاین، تلفنی، تیکت‌گذاری و ایمیل.

صرافی ارز دیجیتال - کاماپرس

«ایران بروکر»؛ بهترین صرافی ارز دیجیتال

بیت پین در بازار ارز دیجیتال ایرانی امروز نامی آشنا و قابل اعتماد است و بسیاری از کسانی که قصد خرید و فروش ارز دیجیتال دارند، از خدمات این صرافی استفاده می‌کنند. بر اساس اطلاعات صرافی بیت پین، این صرافی زیرمجموعه شرکت سنا ایمن مبادله است و از مقررات پلیس فتا درباره پلتفرم‌های ارز دیجیتال پیروی می‌کند؛ بنابراین می‌توان به این صرافی اعتماد کرد.

ایران بروکر مرجعی برای شناخت بهتر پلتفرم‌های مربوط به ارز دیجیتال و بازار سرمایه‌گذاری در این حوزه است. در ایران بروکر می‌توان علاوه بر اطلاعات هر یک از پلت‌فرم‌های ایرانی و بین‌المللی، نظرات تحلیلی، دقیق و جامع خبره‌ترین کارشناسان در حوزه بازارهای مالی و ارز دیجیتال را مطالعه کرد. این اطلاعات در نهایت به شما در تصمیم‌گیری بهتر و هوشمندانه‌تر کمک می‌کنند.

راه‌های تماس و ارتباط با ایران بروکر به شرح زیر است:

  • ۲۸۴۲۵۵۸۷
  • com@gmail.com
  • Telegram: @Iranbroker_support

انتهای پیام

مرتبط با : ایران بروکر
نهال گشت
بیمه دات کام-کاماپرس
سازگار ارقام
تورهای مسافرتی لحظه آخر
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز