چرا باید به سمت طراحی فروشگاه اینترنتی برویم؟

امروزه بسیاری از کسب و کارهای سنتی جای خود را به کسب و کارهای اینترنتی و آنلاین داده‌اند. به همین دلیل کسانی که پیش از این با روش‌های سنتی اقدام به فروش کالا و یا ارائه خدمات می‌کردند، با حرکت به سوی طراحی فروشگاه اینترنتی در حال گذر از دوران سنتی به سمت آنلاین شدن هستند.

کاماپرس در این گزارش به این سوال پرتکرار بسیاری از صاحبان کسب و کار پاسخ داده است که چرا باید به سمت طراحی فروشگاه اینترنتی حرکت کنند.

1 – دسترسی به بازاری به وسعت ایران

طراحی فروشگاه اینترنتی می‌تواند کسب و کار شما را از یک کسب و کار محلی به یک کسب و کار ملی و یا جهانی تبدیل کند. در واقع اگر در روش سنتی فروش، شما فقط بازار یک منطقه یا شهر را در اختیار داشتید، با آنلاین کردن فعالیت خود می‌توانید به مشتریان و بازار سراسر ایران دسترسی پیدا کنید.

2 – افزایش فروش و درآمد

توسعه بازار و دستیابی به مشتریان بیشتر به معنی افزایش فروش و درآمد خواهد بود. در فروش اینترنتی مشتری شما می‌توانید از دور افتاده‌ترین روستاهای کشور نیز اقدام به خرید کالا و خدمات کرده و به فروشگاه شما دسترسی داشته باشد. همین موضوع در صورت مدیریت صحیح می‌تواند فروش سنتی شما را حتی به چند برابر افزایش دهد.

3 – کاهش هزینه‌های کسب و کار

فروشگاه‌ها و کسب و کارهای آنلاین معمولا هزینه‌های بسیار پایین‌تری نسبت به فروشگاه‌های سنتی دارند. شما در این فروشگاه‌ها به فروشندگان نیازی ندارید و به خرید یا اجاره مغازه یا واحد تجاری نیز احتیاج نخواهید داشت. آنچه که نیاز دارید هزینه‌ طراحی فروشگاه اینترنتی و نگهداری آن است که با تمهیداتی می‌توان این کار را نیز با قیمت بسیار ناچیز نسبت به روش سنتی فعالیت انجام داد.

دریان سفر امید

علاوه بر این، یک فروشگاه اینترنتی ساعات کار ندارد و در تمام طول 24 ساعت شبانه روز باز بوده و امکان بازدید مشتری را دارد. بدون شک با یک حساب سرانگشتی نیز مشخص می‌شود که برای راه اندازی یک فروشگاه فیزیکی مشابه چقدر باید بیشتر از یک فروشگاه اینترنتی هزینه می‌کردید.

4 – ارتباط بهتر با مشتریان

اگرچه مشتریان آنلاین معمولا بسیار سخت گیر هستند و قبل از خرید یک کالا تلاش می‌کنند تا با مقایسه خدمات و قیمت‌ها، آن کالا را با حداقل هزینه اضافی و با پایین‌ترین قیمت خریداری کنند اما شما می‌توانید در روش فروش آنلاین، ارتباط بسیار بیشتری با مشتریان خود داشته باشید.

به این ترتیب شما می‌توانید طراحی فروشگاه اینترنتی خود را به شکلی انجام دهید که مشتریان را با ارائه تخفیفات بیشتر و سایر ترفندهای بازاریابی و فروش آنلاین به یک مشتری دائمی و وفادار تبدیل کنید. در فروشگاه‌های اینترنتی اطلاع رسانی تخفیف‌ها، جشنواره‌ها و اجناس جدید بسیار سریعتر و آسان‌تر از فروشگاه‌های فیزیکی و سنتی است.

5 – شناخته تر شدن برند

شناخته شدن برند یکی از اصلی‌ترین فواید طراحی فروشگاه اینترنتی است که در طولانی مدت به نفع هر کسب و کار خواهد بود. اگرچه ممکن است این موضوع در ابتدا و در کوتاه مدت باعث افزایش فروش یا درآمد نشود اما در درازمدت بدون شک کسب و کار حتی کوچک شما را به یک کسب و کار بزرگ و قدرتمند تبدیل خواهد کرد.

شناخته شدن برند علاوه بر افزایش درآمد می‌تواند در اعتمادسازی مشتریان نیز تاثیر به سزایی داشته باشد و شما را از رقیبان سنتی خود متمایز نماید.

6 – بررسی آسان رفتار مشتریان و تعیین استراتژی‌های فروش

جمع آوری داده‌های آماری از رفتار مشتریان با طراحی فروشگاه اینترنتی آسان‌تر می‌شود و شما به صورت اتوماتیک به این داده‌ها دسترسی خواهید داشت. این داده‌ها به شما کمک خواهد کرد که بتوانید در زمان‌های مناسب بر اساس رفتار مشتریان تخفیف‌ها و جشنواره‌های فروش را برگزار کرده و یا اجناس جدید را به صورت جداگانه به هر مشتری پیشنهاد دهید.

طراحی فروشگاه اینترنتی با استفاده از «فروش گستر»

سیستم فروش گستر به شما امکان می‌دهد تا کالاها، خدمات، فایل‌ها یا هر محتوایی را به صورت یکجا و با انعطاف‌پذیری کامل به فروش برسانید. فروش اقساطی، برگزاری مزایده و مناقصه، فروش عمده، سیستم رزرو و نوبت‌دهی، مدیریت چندین فروشگاه از یک پنل و ایجاد مارکت‌پلیس آنلاین تنها بخشی از امکانات پیشرفته‌ای است که ما در اختیار شما قرار می‌دهیم. همه این خدمات و سایر خدمات در این حوزه در بستر سیستم ما قابل اجرا هستند تا کسب‌وکار شما به آسانی و به‌طور حرفه‌ای توسعه یابد.

علاقمندان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به سایت فروش گستر به آدرس foroshgostar.com مراجعه و یا با شماره تلفن 02149021 تماس بگیرند.

انتهای پیام

مرتبط با : فروش گستر
فروشگاه اینترنتی فرنا
تورهای مسافرتی لحظه آخر
آهن ملل اصفهان
سلام پرواز ایرانیان
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سلام پرواز ایرانیان