چرا باید برای افزایش بهره وری آژانس خود را به نرم افزار ERP مجهز کنیم؟

ژیوار

گسترش دادن کسب و کارها با توجه به رشد روز افزون علم و فناوری، کاری حیاتی و حائز اهمیت است. انواع روش‌ها و نرم افزارها اعم از تلفن ابری و … برای بهبود کسب و کارها وجود دارد. یکی از نرم افزار کاربردی برای مدیریت داخلی آژانس های هواپیمایی و یکپارچه سازی فعالیت‌های تجاری ERP است.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ فن‌آوری اطلاعات، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، نرم افزار ERP برای مدیریت حسابداری، تدارکات، مدیریت پروژه، ارتباط با مشتریان و … به کار می‌رود. البته این نرم افزار علاوه بر مدیریت عملکرد سازمانی، به برنامه ریزی، بودجه بندی، پیش بینی و تهیه گزارش عملکردهای سازمان هم کمک می‌کند. سیستم‌های ERP بسیاری از فرآیندهای تجاری را به هم متصل کرده و امکان انتقال جریان داده‌ها را بین آن‌ها فراهم می‌کنند. در واقع این نرم افزارها با جمع آوری داده‌های تراکنشی مشترک یک سازمان از منابع متعدد، تعدد داده‌ها را حذف کرده و یکپارچگی آن‌ها را با یک منبع متمرکز فراهم می‌آورد. این محصول یکی از نرم افزارهای کاربردی مدیریت داخلی آژانس های هواپیمایی است و برای مدیران این نوع شرکت‌ها اهمیت زیادی دارد.

مزایای ERP چیست؟

کسب و کارها با استفاده از ERP امکان بهتر کردن بینش تجاری و اطلاعات لحظه‌ای تولید شده توسط گزارش‌ها، کاهش هزینه عملیاتی از طریق فرآیندهای تجاری ساده، بهبود کارآیی از طریق تجربه کاربری مشترک در فرآیندهای تعریف شده، بهره مندی از ثبات زیرساختی بخش‌های مختلف، کاهش ریسک و هزینه‌های مدیریتی و عملیاتی را دارند.

نرم افزار ای آر پی آنچنان مهم است که معمولا آژانس‌‍‌های هواپیمایی و دیگر کسب و کارها از آن به عنوان سیستم عصبی مرکزی یک سازمان یاد می‌کنند. در کل به منظور بستن سریع حساب‌ها به ای آر پی نیاز است. بخش فروش هر فعالیت تجاری به منظور مدیریت و نظارت بر تمام سفارشات یا خدمات مورد نیاز مشتریان به ERP احتیاج دارد. بخش لجستیک، حساب‌های پرداختنی، تجزیه و تحلیل داده‌ها و … نیز نیازمند نرم افزار ای آر پی هستند. این نرم افزار اکنون بین کسب و کارها در حال گسترش است و به نظر طی سال‌های آینده بیشتر فعالیت‌های تجاری این محصول را به کار ببرند. جی2 اخیرا پیش بینی کرده که بازار جهانی نرم افزار ERP تا سال 2026 نسبت به زمان حاضر، رشد 10.2 درصدی را تجربه کند و درآمد 78.40 میلیارد دلاری به دست آورد.

دریان سفر امید

بهترین نوع ای آر پی کدام است؟

صدها نرم افزار ای آر پی وجود دارد که هر شرکت به دنبال انتخاب بهترین آن است. معمولا نرم افزار ERP بهتر است که بهره وری بالاتر، بینش عمیق‌تر، گزارش دهی سریع، ریسک کمتر، فناوری اطلاعات ساده و چابکی مناسبی داشته باشد و زمینه را برای بهبود وضعیت کسب و کارهای مختلف فراهم کند.

نرم افزارهای ای آر پی بسته به نوع و شرایط شرکت به شیوه‌های مختلفی در یک محل استقرار پیدا می‌کنند. قرارگیری در یک فضای ابری یا در محل یا حالت ترکیبی از جمله شیوه‌های استقرار این نرم افزار هستند.

در صورتی که شخصی صاحب یک آژانس هواپیمایی یا گردشگری باشد، احتمالا به نرم افزار مذکور نیاز مبرمی پیدا خواهد کرد. صاحبان آژانس‌های هواپیمایی برای دریافت بهترین نسخه از نرم افزار ERP  بهتر است به سایت نماگشت سر بزنند.

برخی از نرم افزارهای ارائه شده در سایت نماگشت

نماگشت یک وبسایت مناسب است که ای آر پی مناسبی را برای مدیران و مسئولان آژانس‌های هواپیمایی و گردشگری ارائه می‌دهد. این مجموعه تمامی نرم افزار مدیریت داخلی آژانس هواپیمایی اعم از نرم افزار مرتبط با تلفن ابری ، حسابداری، CRM و … را نیز عرضه کرده است.

نرم افزارهای ارائه شده توسط این مجموعه به دلیل هوشمندی و سازگاری، دسترسی مناسب، کاهش هزینه‌های مرتبط با آی تی، سرعت و مقرون به صرفه بودن، به روزرسانی آسان و کاهش پیچیدگی فرآیندهای آژانس‌های هواپیمایی مورد توجه مشتریان قرار دارند.

نماگشت برای آژانس گردشگری بزرگ که بیشتر از 20 نفر پرسنل داشته و برند شناخته شده و معتبری هستند و به سفارشی سازی نرم افزارها نیاز دارند، خدمات ویژه‌ای را تدارک دیده است. صاحبان این نوع آژانس‌ها از طریق تماس با کارشناسان نماگشت امکان اطلاع از شرایط ویژه این مجموعه و رزرو آن را دارند.

انتهای پیام

مرتبط با : نماگشت
تورهای مسافرتی لحظه آخر
سلام پرواز ایرانیان
بیمه دات کام-کاماپرس
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سلام پرواز ایرانیان