پیش بینی قیمت رمزارزها با تحلیل تکنیکال + وضعیت کنونی بیت کوین

ژیوار

یک روش پیش بینی رفتار بازار رمزارزها، تحلیل تکنیکال نمودارهای بازار است. این روش بر روی داده‌ها و نمودارهای یک بازار، الگوها و روندهای قیمتی تکیه دارد و با استفاده از این موارد به پیش بینی قیمت ارز دیجیتال مورد نظر می‌پردازد.

به گزارش کاماپرس، تحلیل تکنیکال یک روش پرکاربرد برای پیش بینی قیمت انواع ارز دیجیتال است و افراد با داشتن دانش کافی و پایه‌ای درباره آن، امکان به دست آوردن یک چشم انداز منطقی درباره رمزارز مورد نظر را خواهند داشت. این تحلیل برای تمامی رمزارزهایی که برای ان‌ها تقاضایی وجود دارد، به کار برده می‌شود. افرادی که مایل به استفاده از تحلیل تکنیکال هستند ابتدا باید از منابع معتبر دانش لازم آن را کسب کنند یا لااقل از اطلاعات و تحلیل‌های روزانه برخی سایت‌های معتبر استفاده کنند. در ادامه تحلیل دقیق بیت کوین آورده شده است؛

تحلیل بیت کوین- 1 بهمن

با تحلیل تکنیکال بیت کوین امروز ۱ بهمن با شما همراه هستیم. قیمت بیت کوین طبق نمودار زیر در شرایط بسیار حساسی قرار دارد. ریزش قیمت بیت کوین در چند روز گذشته باعث شد تا شاهد برگشت دوباره قیمت آن به یک ناحیه حمایتی بسیار قوی باشیم که البته چند بار در گذشته به قیمت واکنش نشان داده و باعث برگشت دوباره آن به سمت بالا شده است. اما این بار ممکن است همه چیز متفاوت باشد.

نمایش کندل‌ها نشان از این دارد که مومنتوم ریزش قیمت بیت کوین بیشتر از مومنتوم صعود آن است. اگر این دو موضوع را در کنار هم قرار دهیم و البته به نفوذ زیاد قیمت به ناحیه حمایتی ترسیم شده هم دقت کنیم، عملا ذهنیت یک روند نزولی برای بیت کوین سراغ ما می‌آید. هر چند حتی ممکن است در روزهای آتی قیمت همچنان یک روند صعودی جزئی را رقم بزند، اما از دست رفتن این ناحیه حمایتی در ادامه باعث افت قابل توجه قیمت بیت کوین شده و حتی ممکن است آن را تا خط آبی ترسیم شده نیز پایین بکشد.

دریان سفر امید

توصیه می‌کنیم که با دقت بیشتری سرمایه‌گذاری خود را در بازار دنبال کرده و اگر به فکر خرید هستید، صبر داشته باشید تا سیگنال‌های صعودی شدن قیمت صادر شود. در حال حاضر برتری نسبی در روند قیمت بیت کوین در اختیار فروشندگان است

انتهای پیام

مرتبط با : صرافی ارز دیجیتال تبدیل
نهال گشت
روکش مارال
آژانس هرمس 724
سبیت
تهران آهن
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز