پیش بینی قیمت دلار و سکه تا مراسم تحلیف پزشکیان

یخ بازار ارز آب شد / افزایش قیمت دلار و یورو-کاماپرس
ژیوار

معامله‌گران تصور می‌کنند با توجه به جا افتادن این رویکرد در بازار که قیمت دلار تا مراسم تحلیف آقای پزشکیان کنترل خواهد شد، قیمت طلا و سکه نیز نمی‌تواند نوسان خاصی داشته باشد.

به گزارش کاماپرس، قیمت طلای آب شده تحت تاثیر دو عامل بر مدار کاهش بوده که عامل اول حراج شمش طلا در مرکز مبادله است.

هفته گذشته، دو جلسه‌ی حراج شمش طلا برگزار شد که در این حراج، از مجموع ۲۶۰ کیلوگرم شمش طلای عرضه شده در حراج های عمده و خرد تالار معاملات طلای این مرکز، ۲۲۹ کیلوگرم با میانگین قیمت چهار میلیارد و ۳۹۹ میلیون تومان به ازای هر شمش طلای استاندارد معامله شد.

عامل دوم نیز کاهش قیمت طلای آب شده و وجود وضعیت بلوکه است که خریدار را از بازار دور کرده و بر اثر آن، فروش در بازار افزایش یافته است.

بیشتر بخوانید:

دریان سفر امید

به گزارش دنیای اقتصاد، قیمت سکه امامی نیز روز دوشنبه برخلاف طلای آب شده، بدون کاهش در میانه کانال ۴۰ میلیون تومان نوسان داشت.

با این همه، قیمت دلار هم روز دوشنبه هفته گذشته دوباره بالا رفت، اما در ادامه با کاهش به محدوده حمایتی رسید. بر این اساس، قیمت دلار  روز دوشنبه را در سطح ۵۷ هزار و ۶۰۰ تومان آغاز کرد و با کاهش در نیمه دوم معاملات روزانه، در ۵۷ هزار و ۳۰۰ تومان به کار خود پایان داد. البته قیمت دلار هرات در معاملات پشت‌خطی از این ناحیه حمایت شد و در ۵۷ هزار و ۴۲۰ تومان به کار خود پایان داد.

از منظر تکنیکال بازار طلا برای فاصه گرفتن از کف نیاز به تثبیت چهار ساعته بالای مرز مقاومت نیاز دارد.

در این میان معامله‌گران معتقدند که با توجه به جا افتادن این رویکرد در بازار که قیمت دلار تا مراسم تحلیف آقای پزشکیان کنترل خواهد شد؛ قیمت طلا و سکه نیز نمی‌تواند نوسان خاصی داشته باشد.

انتهای پیام

نهال گشت
بیمه دات کام-کاماپرس
سازگار ارقام
تورهای مسافرتی لحظه آخر
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز