پیشگیری و درمان بیماری‌ های پرندگان در شیراز: بهترین مراکز دامپزشکی

دامپزشکی تخصصی پرندگان در شیراز- کاماپرس
ژیوار

نگهداری پرندگان در فضای خانه در کنار مسئولیت‌پذیری، آگاهی و عشق نیازمند رسیدگی دائمی است. البته در روند نگهداری پرندگان، نظافت منظم قفس و محیط زندگی پرنده برای جلوگیری از بروز و انتقال بیماری‌ها به انسان ضروری است. اما در صورت بروز هرگونه تغییر رفتاری و فیزیکی در پرندگان، بهتر است هرچه سریع‌تر آن را با دامپزشک متخصص پرندگان مطرح کرد.

کاماپرس در این گزارش با ذکر نشانی به معرفی بهترین دامپزشکی تخصصی پرندگان در شیراز می‌پردازد.

کلینیک دامپزشکی تخصصی پرندگان دکتر فتاحی

این کلینیک دامپزشکی تخصصی پرندگان در شیراز یکی از معروف‌ترین مجموعه‌ها در این زمینه است. این مجموعه تحت نظر دکتر فتاحی، خدماتی در زمینه شناسنامه و کاشت میکروچیپ ارائه می‌دهد. همچنین در این مجموعه ویزیت اختصاصی صرفا برای پرندگان زینتی و طیور صنعتی انجام می‌شود. دریافت نوبت از این کلینیک دامپزشکی متخخص در شیراز به‌صورت اینترنتی است. تنها با واردکردن شماره تماس در سایت این مجموعه، پذیرش دامپزشکی برای ثبت نوبت با فرد تماس خواهد گرفت.

نشانی : شیراز، خیابان حر (حدفاصل چهارراه باغ تخت و چهار راه آریا)، جنب داروخانه طاووس، نبش کوچه 11

دامپزشکی تخصصی پرندگان در شیراز

درمانگاه دامپزشکی دکتر جواهری

این کلینیک دامپزشکی تخصصی پرندگان در شیراز از امکانات آزمایشگاهی پیشرفته‌ای برای انجام تست‌های تشخیصی دقیق، مانند آزمایش‌های خون و مدفوع برخوردار است. با توجه به حساسیت پرندگان به تغییرات محیطی و استرس، درمانگاه دکتر جواهری محیطی آرام و ایمن برای مراقبت و درمان این موجودات فراهم کرده‌است. این مجموعه با تعهد به ارائه خدمات با کیفیت، به یکی از مراکز معتبر دامپزشکی تخصصی پرندگان در شیراز تبدیل شده است.

دریان سفر امید

نشانی : شیراز، میدان معلم، روبروی پمپ بنزین، جنب دفتر هواپیمایی

دامپزشکی تخصصی پرندگان در شیراز- کاماپرس

درمانگاه دامپزشکی و پت شاپ شبانه‌روزی پارسیان

خدمات ارائه‌شده در این درمانگاه دامپزشکی تخصصی پرندگان در شیراز شامل معاینه‌های دوره‌ای و تشخیصی برای شناسایی بیماری‌های پرندگان است. تیم دامپزشکان متخصص با استفاده از تجهیزات پیشرفته به تشخیص و درمان بیماری‌های مختلف از جمله بیماری‌های تنفسی، گوارشی و عفونی می‌پردازند. همچنین، درمانگاه به ارائه واکسیناسیون‌های لازم برای پیشگیری از بیماری‌های شایع پرندگان توجه ویژه‌ای دارد.

نشانی : شیراز، بلوار مدرس، روبروی ترمینال مدرس، بین کوچه 55 و 57، بعد از بانک رفاه کارگران

دامپزشکی تخصصی پرندگان در شیراز- کاماپرس

کلینیک دامپزشکی آنزو

در این کلینیک دامپزشکی تخصصی پرندگان در شیراز، خدمات تخصصی به پرندگان خانگی به‌طور کامل ارائه می‌شود. این مرکز با معاینه‌های دقیق و استفاده از تجهیزات پیشرفته، به تشخیص و درمان بیماری‌های پرندگان پرداخته و واکسیناسیون‌های ضروری برای پیشگیری از بیماری‌های شایع را انجام می‌دهد. علاوه بر این، کلینیک به مشاوره‌های تغذیه‌ای و مراقبتی اختصاصی برای پرندگان توجه ویژه‌ای دارد و به صاحبان کمک می‌کند تا رژیم غذایی مناسبی برای حیوانات خود تنظیم کنند. همچنین، امکانات جراحی پیشرفته و خدمات آزمایشگاهی در این کلینیک برای درمان‌های پیچیده و ارزیابی‌های دقیق سلامت پرندگان فراهم است.

نشانی : شیراز، قدوسی شرقی، حدفاصل کوچه 3 و 5، روبروی کوچه 2، جنب فست فود سنتو

دامپزشکی تخصصی پرندگان در شیراز- کاماپرس

درمانگاه دامپزشکی دامون

در این مرکز دامپزشکی تخصصی پرندگان در شیراز انواع خدمات درمانی انواع پت از جمله پرندگان زینتی انجام می‌شود. این مجموعه قادر به تشخیص و درمان انواع بیماری‌های مربوط به پرندگان است. همچنین واکسیناسیون و مشاوره منظم و روش‌های پیش‌گیرانه برای جلوگیری از بیماری پرنده نیز در درمانگاه دامپزشکی دامون قابل انجام است.

نشانی : شیراز، میدان احسان، بلوار پرستار (کوی وحدت)، بعد از مجتمع نگین، درمانگاه دامپزشکی دامون شیراز

دامپزشکی تخصصی پرندگان در شیراز- کاماپرس

انتخاب بهترین دامپزشکی تخصصی پرندگان در شیراز با «پی جو»

پی جو، بعنوان سامانه جست­‌وجو در بانک مشاغل شیراز، با هدف معرفی برترین‌های مشاغل شیراز راه­‌اندازی شده‌است. مشاغل برتر در زمینه خدمات زیبایی، پزشکان، باشگاه‌های ورزشی و به‌خصوص دامپزشکی تخصصی پرندگان در شیراز از طریق سایت این مجموعه قابل مشاهده هستند. علاقه‌مندان به یافتن بهترین دامپزشکی تخصصی پرندگان در شیراز، می‌توانند با مراجعه به این وبسایت به نشانی payju.ir در این زمینه بهترین انتخاب را داشته‌باشند.

انتهای پیام

مرتبط با : پی جو
تورهای مسافرتی لحظه آخر
بیمه دات کام-کاماپرس
سلام پرواز ایرانیان
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سلام پرواز ایرانیان