پیشنهاد 5 انیمه برتر برای تعطیلات نوروز

لست سکند

تماشا و دنبال کردن انیمه‌های سریالی ممکن است زمانبر باشد، بنابراین تعطیلات نوروز بهترین فرصت برای دیدن انیمه و لذت بردن از این هنر جذاب ژاپنی است.

کاماپرس در این گزارش، 5 انیمه برتر برای تعطیلات نوروز 1403 را معرفی می‌کند.

انیمه کیمیاگر تمام فلزی: برادری

کیمیاگر تمام فلزی: برادری (Fullmetal Alchemist: Brotherhood) یکی از انیمه‌های بسیار پرطرفداری است که می‌توانید نوروز 1403 ببینید. این سریال انیمه‌ای دارای 64 قسمت است و بالاترین امتیاز را در بین انیمه‌های منتشره در سال‌های اخیر کسب کرده است.

دو برادر برای زنده کردن مادرشان تلاش نافرجامی داشته‌اند که منجر به از دست دادن پای چپ یک برادر و از دست دادن بیشتر قسمت‌های بدن برادر دیگر شده است. این دو برادر در پی به دست آوردن دوباره اعضای بدن خود هستند.  این انیمه دارای فضای مرموز و رازآلود خاص خود است. به طوریکه بعد از دیدن چند قسمت، امکان ندارد دست از دیدن این انیمه بردارید.

انیمه کیمیاگر تمام فلزی: برادری

راز آسمان پایتخت

انیمه جوجوتسو کایسن

این انیمه 47 قسمتی یکی از شناخته شده‌ترین انیمه‌های سال‌های اخیر است و در ایران نیز طرفداران بسیاری دارد. سازندگان انیمه جوجوتسو کایسن (Jujutsu Kaisen) توانسته‌اند ژانرهای کمدی، اکشن و وحشت را باهم درآمیخته و یک اثر متفاوت را در اختیار بیننده قرار دهند.

جوجوتسو کایسن داستان یک دانش آموز دبیرستانی با استعداد بالا در ورزش است که از قضا از ورزش گریزان است و با پیوستن به یک کلوپ مخفی وارد ماجراهای ماوراالطبیعه می‌شود. فصل دوم این انیمه در سال 2023 از استقبال بسیار خوبی برخوردار شد.

انیمه جوجوتسو کایسن

انیمه کابوی بیباپ

انیمه کابوی بیباپ (Cowboy Bebop) یک سریال 26 قسمتی به سبک وسترن فضایی است. در واقع در کابوی بیباپ این دو سبک به طرز موفقیت‌آمیزی باهم ترکیب شده‌اند. این انیمه به قدری موفق بود که بعد ازپخش آن، یک فیلم سینمایی، یک بازی ویدئویی و یک سریال در شبکه‌های تلویزیونی نیز از روی آن ساخته شد.

داستان این انیمه در مورد یک جایزه بگیر به نام اسپایک است که به همراه همکارش به دنبال شکار خلاف‌کاران و کسب درآمد از این راه است. زیبایی گرافیکی این انیمه آن را به یک اثر هنری خاص تبدیل کرده که هر کس با هر نوع سلیقه‌ای می‌تواند از این اثر لذت ببرد.

انیمه کابوی بیباپ

انیمه تجربیات سریالی لین

تجربیات سریالی لین (Serial Experiments Lain) یکی از انیمه‌های فلسفی با مفاهیم عمیق است که به زبان خاص پدید آورنده‌هایش ساخته شده است. این انیمه با خودکشی یک دانش آموز دختر آغاز می‌شود و در کنار آن با شخصیت اصلی داستان که یک دختر ساکت و درون‌گرا به نام لین است، آشنا می‌شویم. او می خواهد تا زندگی واقعی را خود تجربه کند.

بیشتر بخوانید:

این انیمه جایزه‌های زیادی را کسب کرده و در کل 13 قسمت دارد. در این اثر رگه‌هایی از سایبرپانک، تاریخ رایانه و فلسفه زندگی ژاپنی را خواهید دید.

انیمه تجربیات سریالی لین

انیمه مرد اره برقی

مرد اره برقی (Chainsaw Man) نیز یک انیمه با شخصیتی متفاوت است. شخصیت اصلی این انیمه که سگی نیز همراه خود دارد به دنبال مبارزه با اهریمن‌هاست و در این راه از قدرت بدنی خود که مجهز به اره برقی است، استفاده می‌کند.

این انیمه دارای کمدی سیاه و صحنه‌های خشن است و به همین دلیل برای تماشای کودکان و نوجوانان مناسب نیست. انیمه مرد اره برقی بر اساس یک مانگای پرطرفدار به این همین نام در 12 قسمت ساخته شده است.

انتهای پیام

مرتبط با : فیلیمونماوا
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز