5 انیمه پرطرفدار که اسفند منتشر می شود

اسفند 1402 انیمه‌های بسیار خوبی در پلتفرم‌های مختلف منتشر می‌شود و به دلیل تعطیلات نوروزی پیش رو، انیمه دوستان می‌توانند از دیدن این آثار لذت ببرند.

کاماپرس در این گزارش انیمه‌هایی در ژانرهای مختلف که اسفند ماه منتشر می‌شوند را معرفی کرده است.

انیمه پاریپی کومه‌ای: راهی به تابستان سونیا

انیمه «پاریپی کومه‌ای: راهی به تابستان سونیا» (Paripi Koumei: Road to Summer Sonia) یک فیلم سینمایی انیمه است که اواسط اسفند منتشر می‌شود. این انیمه از یک سریال انیمه‌ای به نام «رفیق شما کونگ مینگ» اقتباس شده است و تقریبا همان خط سیر داستانی را طی می‌کند.

خلاصه داستان این انیمه ژاپنی یک تاکتیک‌دان نظامی ژوگه کونگمینگ را روایت می‌کند که در طول نبرد دشت‌های ووژانگ در سال 2034 با پایان خود مواجه می‌شود. در نتیجه، او به شکل جوانی خود در ژاپن امروزی در میان یک گردهمایی هالووین در منطقه باشگاهی پر جنب و جوش توکیو، تناسخ پیدا می‌کند. شرکت کنندگان که معمولاً با نام «پاریپی» شناخته می‌شوند، او را به یک کلوب شبانه می‌کشانند. جایی که با ایکو تسوکیمی، خواننده مشتاق مواجه می‌شود و این مساله شروع زندگی دوم او را رقم می‌زند.

اکران اول این انیمه در ژاپن خواهد بود و پس از چند روز اکران جهانی آن نیز آغاز خواهد شد. به دلیل پرطرفدار بودن سریال انیمه‌ای رفیق شما کونگ مینگ، انتظار استقبال خوبی از این فیلم نیز می‌رود.

راز آسمان پایتخت

فصل جدید انیمه آینده پوکمون ها

این انیمه بر اساس داستان هیولاهای بامزه معروف به پوکمون که زمانی بازی پرطرفداری نیز برایشان ساخته شده بود، تولید شده است. «آینده پوکمون‌ها» (Pokémon Horizons: The Series) که فصل جدید آن اواسط اسفند منتشر می‌شود، یکی از انیمه‌هایی است که سال‌ها بیننده پر و پا قرصی داشته است و طبیعی است که خیلی از انیمه دوستان انتظار انتشار قسمت‌های جدید آن را بکشند.

فصل جدید بیست و ششمین فصل از این سریال است و قرار است دو شخصیت پوکمونی تازه به نام‌های لیکو و روی در این فصل به بیننده معرفی شوند. در این قسمت‌ها یک سازمان مرموز به دلایلی که هنوز مشخص نیست، قهرمانان سریال را تعقیب کرده و تلاش می‌کنند تا از اسرار این قهرمانان آگاه شوند.

انیمه آینده پوکمون ها

انیمه ستارگان گروه

انیمه ستارگان گروه (Ensemble Stars) نیز قبلا در فصل‌های مختلف منتشر شده است اما این بار به صورت یک مجموعه‌ انیمه‌ای مستقل در اسفند ماه اکران می‌شود. این انیمه داستانی جذاب را در یک محیط آکادمیک و علمی روایت می‌کند و داستان آن از بازی چک میت اقتباس شده است. شخصیت‌های انیمه در کنار روزمرگی‌ها تلاش می‌کنند تا تغییرات انقلابی را در آکادمی رقم بزنند.

بیشتر بخوانید:

انیمه ستارگان گروه به صورت اختصاصی از پلتفرم Crunchyroll پخش می‌شود و قرار است بعدا پخش جهانی آن از طرف یک پلتفرم بین‌المللی آغاز شود.

ستارگان گروه

انیمه چهار شوالیه آخرالزمان

انیمه «چهار شوالیه آخرالزمان» (Four Knights of the Apocalypse) دنباله‌ای برای انیمه پرطرفدار هفت گناه کبیره است. داستان این انیمه پس از انحلال گروه هفت گناه کبیره که بدنام‌ترین گروه شوالیه‌های انگلیس بودند، اتفاق می‌افتد. شخصیت اصلی این انیمه شوالیه‌ای به نام پرسیوال است که از نقشه‌ای برای نابودی جهان توسط خودش و سه شوالیه دیگر آگاه می‌شود و به دنبال پیدا کردن شوالیه‌های دیگر این گروه 4 نفره است.

انیمه چهار شوالیه آخرالزمان

انتهای پیام

مرتبط با : فیلیمونماوا
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز