جدیدترین سریال های خارجی که اسفندماه منتشر می شوند

طرفداران سریال‌های خارجی در اسفند ماه 1402 نیز منتظر آثار مورد علاقه‌شان برای تماشا هستند. در این ماه چندین سریال مطرح در ژانرهای مختلف از پلتفرم‌های مختلف پخش می‌شود. همچنین سریال‌هایی نیز پخش فصل جدید خود را آغاز خواهند کرد.

کاماپرس در این گزارش به معرفی 5 سریال مطرحی که اسفند ماه 1402 منتشر می‌شوند، پرداخته است.

1 – سریال شوگان

شوگان (Shogun) یکی از پر سر و صداترین سریال‌هایی است که انتظار انتشار آن در اسفندماه کشیده می‌شود. این سریال داستانی تاریخی را از چند قرن قبل ژاپن روایت می‌کند و بر اساس رمانی به همین نام ساخته شده است. داستان سریال در مورد اولین تلاش‌های غربی‌ها برای تسلط بر ژاپن سامورایی‌ها است و بدون شک علاقمندان به آثار سامورایی را راضی خواهد کرد.

نقش اول این سریال را هنرپیشه معروف ژاپنی به نام هیرویوکی سانادا برعهده دارد و سریال از طریق پلتفرم هولو منتشر می‌شود. این سریال در 10 قسمت منتشر می‌شود.

سریال شوگان

راز آسمان پایتخت

2 – سریال آواتار: آخرین باد افزار

ممکن است  که بسیاری از علاقمندان جدی این نوع از سریال‌ها انیمیشن آواتار را به خاطر داشته باشند. سریال آواتار: آخرین باد افزار (Avatar: The Last Airbender) لایو اکشن این انیمیشن قدیمی است که در اسفند ماه در 8 قسمت از طریق نتفلیکس منتشر می‌شود.

داستان این سریال در مورد پسری به نام آنگ است که تلاش می‌کند تا با تسلط به 4 عنصر آب، باد، خاک و آتش، تعادل طبیعت و صلح در جهان را ایجاد کند. این سریال علمی تخیلی نیز در آسیای جنگ زده و در یک فضای آخر الزمانی به تصویر کشیده شده است.

سریال آواتار: آخرین باد افزار

3– سریال مردگان متحرک: آنهایی که زنده مانده‌اند

علاقمندان به سریال‌های زامبی نیز اسفندماه می‌توانند یک سریال خوب در این ژانر را به تماشا بنشینند. سریال مردگان متحرک: آنهایی که زنده مانده‌اند (The Walking Dead: The Ones Who Live) جدیدترین سریال از سری مدرگان متحرک بوده و قرار است از شبکه ای ام سی منتشر ‌شود.

داستان این سریال پسا آخرالزمانی که در 6 قسمت و با بودجه نجومی ساخته شده، از پایان سریال اصلی مردگان متحرک اتفاق می‌افتد و همانطور که از نامش پیداست، روایت افرادی است که در آن زمان زنده مانده و به مبارزه خود ادامه می‌دهند.

سریال مردگان متحرک: آنهایی که زنده مانده‌اند

4 – مینی سریال رژیم

مینی سریال رژیم (The Regime) نیز یکی از سریال‌هایی است که خیلی ها منتظر انتشار و دیدنش هستند. یکی از دلایل مطرح شدن رژیم، بازیگر معروف نقش اول سریال یعنی کیت وینسلت است. رژیم در ژانر طنز سیاسی ساخته شده و داستان این سریال انگلیسی در مورد یک ملکه مستبد است که در یک کشور خیالی اروپایی سلطنت می‌کند. آمریکا به دلیل درگیری سیاسی با این ملکه، قصد سرنگونی وی را دارد.

بیشتر بخوانید:

سریال رژیم در 6 اپیزود و از اواسط اسفند در پلتفرم اچ بی او منتشر می‌شود.

مینی سریال رژیم

5 – فصل جدید سریال انیمیشنی شکست ناپذیر

آمازون نیز در اسفندماه فصل جدید سریال انیمیشن شکست ناپذیر (Invincible) را برای علاقمندان پرشمار این انیمیشن منتشر خواهد کرد. فصل سوم این سریال که ژانر ابرقهرمانی ساخته شده، ادامه دو فصل قبلی است. شخصیت اصلی انیمیشن یک نوجوان است که قدرت‌های ابرقهرمانی را از پدرش به ارث برده و زیر نظر پدرش در این زمینه آموزش می‌بیند.

فصل جدید این سریال از اواخر اسفند 1402 در 13 قسمت منتشر خواهد شد.

فصل جدید سریال انیمیشنی شکست ناپذیر

انتهای پیام

مرتبط با : فیلیمو
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز