رکوردشکنی هنرپیشه سریال پایتخت در یک تیزر تبلیغاتی

لست سکند

هلدینگ میهن که بیشتر با بستنی‌های میهن شناخته می‌شود، یک برند جدید به بازار مواد غذایی ایران معرفی کرد.

به گزارش کاماپرس، پانلا برند جدید گروه میهن است که محصولاتی از جمله روغن آفتابگردان، روغن سرخ‌کردنی، روغن نیمه‌جامد، مواد پروتئنی، تخم مرغ، رب گوجه، حبوبات و تن ماهی تولید می‌کند.

پانلا برای ورود سریعتر به بازار، از احمد مهران‌فر، بازیگر سریال پایتخت در تیزرهای تبلیغاتی خود استفاده کرده است. مهران‌فر در کلیپ‌های پانلا با گریم‌ها و پوشش‌های متنوع، به تنهایی 14 شخصیت متنوع را خلق کرده است.

این تیزر همزمان با جام ملتهای آسیا روی آنتن تلویزیون رفت تا از فرصت رشد مخاطبان تلویزیون در مسابقات فوتبال استفاده کند.

احمد مهران‌فر که با بازی در نقش ارسطو عامل، شهرت مضاعفی پیدا کرد، سابقه همکاری با کارگردان‌های بزرگی همچون کمال تبریزی، ابوالحسن داوودی، تهمینه میلانی، اصغر فرهادی، عبدالرضا کاهانی را در کارنامه خود دارد. اولین فیلم سینمایی او، «نان، عشق و موتور 1000» با کارگردانی داوودی بود. آتش‌بس، درباره الی، ماجرای نیمروز، شاعر زباله‌ها، بی‌خود و بی‌جهت، هیچ، تسویه‌حساب، یک عاشقانه ساده، دربند، کاتیوشا و اسب حیوان نجیبی است فیلم‌های شاخصی هستند که مهران‌فر در آن‌ها ایفای نقش کرده است.

راز آسمان پایتخت

بیشتر بخوانید:

مهران‌فر سال گذشته در دو سریال که در مجموعه نمایش خانگی پخش شد نیز ایفای نقش کرد. وی در سریال آکتور نوید محمدزاده، هستی مهدوی‌فر، هانیه توسلی، گلاره عباسی، هومن برق‌نورد و مهراوه شریفی‌نیا همبازی بود. در سریال طنز جادوگر نیز با جواد رضویان، مریم مؤمن، نسیم ادبی، فقیهه سلطانی، نادر سلیمانی، متین ستوده، رضا ناجی، گیتی قاسمی، رضا توکلی و محمد فیلی جلوی دوربین رفت.

پانلا حامی باشگاه استقلال

ناگفته نماند که بنابه اعلام باشگاه استقلال تهران، پانلا از ماه گذشته به جمع حامیان این باشگاه اضافه شده است. در این همکاری، دو برند پانلا و آلینوس که مالک مشترک دارند، امکان درج لوگو روی لباس‌های تیم استقلال را پیدا می‌کنند. آلینوس، برند محصولات شوینده و پاک‌کننده است. در آذرماه امسال لوییز فیگو، کاپیتان سابق تیم ملی پرتغال و ستاره باشگاه‌های بارسلونا و رئال مادرید برای معرفی محصولات آلینوس به ایران آمد.

انتهای پیام

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز